Ääh, kirjoitin äsken pitkään, mutta sitten se kaikki katosi jonnekin bittiavaruuteen! No, kokeillaan uudestaan.
Eli minä olen Katherine. Esittäydyin nopeasti tonne "hei olen uusi täällä" -threadiin. Olen siis kohta 23 vuotta täyttävä tyttö. Olen harrastanut urheilua koko pienen ikäni, viimeistä kahta vuotta lukuunottamatta kilpailumielessä. Eli tiedän mitä on kova treenaaminen, tai ainakin luulen niin
Pari viikkoa sitten liityin erään salin jäseneksi, ja olen ihan hurahtanut säännölliseen treenaamiseen
Mulle suunniteltiin oma viikko-ohjelma, joka vaihdetaan noin 5 viikon päästä uuteen mahdollisiseti raskaampaan riippuen siitä, onko kuntoni kohonnut. Toivottavasti on
Kunnonkohotuksen ohella haluaisin myös kiinteytyä ja pudottaa mahdollisesti muutaman kilon pois. Mittani ovat 163cm/63kg, eli normaalipainossa ollaan, mutta löysää löytyy....Lihastakin tosin, mutta se näkyisi paremmin jos ei olisi sitä löysää.
Ajattelin laittaa treeniohjelmani ja ´ruokavalioni tänne syyniin. Vinkit ja ohjeet ovat enemmän kuin tervetulleita. Olen erittäin kunnianhimoinen ihminen, ja haluan tuloksia, ja olen valmis näkemään vaivaa niiden eteen:whip:
Suuri unelmani on kevyen lihaksikas fitness-tyyppinen vartalo, kuten esim. Else Lautalalla
Mutta tässä on ensimmäisen viikon suunnitelma. Ensimmäiset 5 viikkoa menevät suunnilleen tähän malliin. Ja tiedoksi, että olen tottunut liikkumaan runsaasti
LA: kuntosalitreeni+venyttelyä/joogaa tmv.
SU: crosstrainer15min+spinning45min+venyttely
MA: kuntosalitreeni+venyttely
TI: joogailua, venyttelyä
KE:spinning 45min
TO: spinning45min+VoimaTotalStep 60min+venyttelyä/joogaa
PE: kuntosalitreeni+venyttely
Salitreeniohjelmani:
Lämmittely 10-15min crossari/juoksumatto/kuntopyörä/soutulaita
Jäähdyttely 5-10min -"-
1. Vatsarutistukset (koneella): vastus 30kg, 3x15 sarjat
2. Vartalonkierto (laitteella): vastus 35kg, 3x15 sarjat molemmin puolin
3. selkälihakset (ojentamalla selkä niin, että aloitusasennossa roikkuu pää alaspäin, hyvin selitetty:D ): vastus 5kg yläselän päällä, 3x15sarjat
4. rintaprässi: vastus 30kg, 3x12-15sarjat
5. avustettu leuanveto (laitteella): vastus -13kg omasta painosta, 3x12-15 sarjat
6. hauislaite: vastus 10kg, 3x12-15 sarjat
7. ojentajaliike käsipainolla istumisasennossa: vastus 8kg, 3x12-15 sarjat
8. smith-jalkakyykky: vastus 40kg , 3x12-15 sarjat
9. pakaralaite: vastus 25kg, 3x12-15 sarjat molemmin puolin
Tämä kuntosaliohjelma on siis, se, jolla olen pari viikkoa sitten aloittanut. Painot ovat aika pienet, vielä;)
Sitten laitan vielä esimerkkipäivän ruokailuistani:
Aamupala: Puurohetki-puuro+2,5dl rasvatonta maitoa+1tl rypsiöljyä+1tl pellavansiemenöljyä+omena
TREENI+palautumisateria: 2dl palautumisjuomaa
Lounas: n.75g broileria hunajamarinadissa+täysjyväriisiä 0,5dl kuivana+1tl oliiviöljyä+vihanneksia paljon!
Välipala: Nutrilett-patukka
Välipala: 1dl rasvatonta maitoa+1dl rasvatonta jugurttia+omena
Päivällinen: sama kuin lounas
Iltapala: 0,5prk rasvatonta maitorahkaa+1dl ananaspaloja+2xMöllerin tupla
Haluaisin mielelläni kuulla palautetta, onnistuisinkohan tämmöisellä menetelmällä. Syön joka päivä suht samalla tavalla. Kerran viikossa annan itseni syödä esim suklaapatukan tai vähäsen karkkia tai viiniä.
Jään innolla odottamaan vastauksia
Eli minä olen Katherine. Esittäydyin nopeasti tonne "hei olen uusi täällä" -threadiin. Olen siis kohta 23 vuotta täyttävä tyttö. Olen harrastanut urheilua koko pienen ikäni, viimeistä kahta vuotta lukuunottamatta kilpailumielessä. Eli tiedän mitä on kova treenaaminen, tai ainakin luulen niin
Pari viikkoa sitten liityin erään salin jäseneksi, ja olen ihan hurahtanut säännölliseen treenaamiseen
Mulle suunniteltiin oma viikko-ohjelma, joka vaihdetaan noin 5 viikon päästä uuteen mahdollisiseti raskaampaan riippuen siitä, onko kuntoni kohonnut. Toivottavasti on
Kunnonkohotuksen ohella haluaisin myös kiinteytyä ja pudottaa mahdollisesti muutaman kilon pois. Mittani ovat 163cm/63kg, eli normaalipainossa ollaan, mutta löysää löytyy....Lihastakin tosin, mutta se näkyisi paremmin jos ei olisi sitä löysää.
Ajattelin laittaa treeniohjelmani ja ´ruokavalioni tänne syyniin. Vinkit ja ohjeet ovat enemmän kuin tervetulleita. Olen erittäin kunnianhimoinen ihminen, ja haluan tuloksia, ja olen valmis näkemään vaivaa niiden eteen:whip:
Suuri unelmani on kevyen lihaksikas fitness-tyyppinen vartalo, kuten esim. Else Lautalalla
Mutta tässä on ensimmäisen viikon suunnitelma. Ensimmäiset 5 viikkoa menevät suunnilleen tähän malliin. Ja tiedoksi, että olen tottunut liikkumaan runsaasti
LA: kuntosalitreeni+venyttelyä/joogaa tmv.
SU: crosstrainer15min+spinning45min+venyttely
MA: kuntosalitreeni+venyttely
TI: joogailua, venyttelyä
KE:spinning 45min
TO: spinning45min+VoimaTotalStep 60min+venyttelyä/joogaa
PE: kuntosalitreeni+venyttely
Salitreeniohjelmani:
Lämmittely 10-15min crossari/juoksumatto/kuntopyörä/soutulaita
Jäähdyttely 5-10min -"-
1. Vatsarutistukset (koneella): vastus 30kg, 3x15 sarjat
2. Vartalonkierto (laitteella): vastus 35kg, 3x15 sarjat molemmin puolin
3. selkälihakset (ojentamalla selkä niin, että aloitusasennossa roikkuu pää alaspäin, hyvin selitetty:D ): vastus 5kg yläselän päällä, 3x15sarjat
4. rintaprässi: vastus 30kg, 3x12-15sarjat
5. avustettu leuanveto (laitteella): vastus -13kg omasta painosta, 3x12-15 sarjat
6. hauislaite: vastus 10kg, 3x12-15 sarjat
7. ojentajaliike käsipainolla istumisasennossa: vastus 8kg, 3x12-15 sarjat
8. smith-jalkakyykky: vastus 40kg , 3x12-15 sarjat
9. pakaralaite: vastus 25kg, 3x12-15 sarjat molemmin puolin
Tämä kuntosaliohjelma on siis, se, jolla olen pari viikkoa sitten aloittanut. Painot ovat aika pienet, vielä;)
Sitten laitan vielä esimerkkipäivän ruokailuistani:
Aamupala: Puurohetki-puuro+2,5dl rasvatonta maitoa+1tl rypsiöljyä+1tl pellavansiemenöljyä+omena
TREENI+palautumisateria: 2dl palautumisjuomaa
Lounas: n.75g broileria hunajamarinadissa+täysjyväriisiä 0,5dl kuivana+1tl oliiviöljyä+vihanneksia paljon!
Välipala: Nutrilett-patukka
Välipala: 1dl rasvatonta maitoa+1dl rasvatonta jugurttia+omena
Päivällinen: sama kuin lounas
Iltapala: 0,5prk rasvatonta maitorahkaa+1dl ananaspaloja+2xMöllerin tupla
Haluaisin mielelläni kuulla palautetta, onnistuisinkohan tämmöisellä menetelmällä. Syön joka päivä suht samalla tavalla. Kerran viikossa annan itseni syödä esim suklaapatukan tai vähäsen karkkia tai viiniä.
Jään innolla odottamaan vastauksia