Timmiä kroppaa mä metsästän

Liittynyt
6.6.2016
Viestejä
35
Heippa punttimimmit! Nyt tarvitsisin kovasti vinkkiä fiksummilta... Tavoitteena "timmi mallivartalo".

Olen nyt suhteellisen hyväkuntoinen, mutta haluaisin kiristää kuntoa laihtua ja rasvat alemmas. Eli fitnessmalli tyyppinen vartalo hakusessa (= esimerkiksi Janette Karvonen, jne. tyyppinen) Miten paljon aerobista ja millaista salitreeniä olisi hyvä tehdä? Kun tavoitteena ei kuitenkaan ole isot hauikset tms vaan timmi hoikka vartalo.

Painoa en katso, mutta sitä on paljon noin 58 kg veikkaisin ja pituutta 167cm. Salilla käyn 3 x viikossa.

Osaisikohan kukaan auttaa?
 
Liittynyt
20.2.2013
Viestejä
1 620
no ei toi painomäärä tolla pituudella ole paljoa,normaali paino.. onkohan sun itsetunto ihan vakaalla pohjalla?
 
Liittynyt
6.6.2016
Viestejä
35
no ei toi painomäärä tolla pituudella ole paljoa,normaali paino.. onkohan sun itsetunto ihan vakaalla pohjalla?
Ei ole itsetuntoni vakaalla pohjalla, siksi haluaisinkin muutosta ulkomuotoon. Ja treenata kroppaa sellaiseksi millaisen sen haluaisin olla.
 
Liittynyt
20.2.2013
Viestejä
1 620
eikö tuo kolmen kerran salimäärä ole tuonut tuloksia? kauan oot käyny salilla? ensiksikin neuvoisin että älä missään nimessä vertaa itseäs muihin. se alkaa jossain vaihees ahdistaa, jopa masentaa joten kannattaisi oppia rakastamaan itseään :)
 
Liittynyt
6.6.2016
Viestejä
35
eikö tuo kolmen kerran salimäärä ole tuonut tuloksia? kauan oot käyny salilla? ensiksikin neuvoisin että älä missään nimessä vertaa itseäs muihin. se alkaa jossain vaihees ahdistaa, jopa masentaa joten kannattaisi oppia rakastamaan itseään :)
Oon käynyt salilla noin 4 vuotta ja välillä pitänyt taukoja ja treenaillut säännöllisen epäsäännöllisesti ilman ohjelmia. Kyllä jotain tulosta on tullut. Kaikkein parasta olisi saada pt, mutta rahat ei mitenkään riitä. (Työtön opiskelija, 80e kk tukea ja puolet menee linkkukorttiin)
 
Liittynyt
20.2.2013
Viestejä
1 620
en lisäis kahta kertaa enempää aerobista jotta jää lepopäiviäkin. toki ruokavaliolla on suuri merkitys kun haluaa muokata kroppaa mutta keskittyisin kyl salitreeniin,ei sillä liian isoja lihaksia vahingossa kasvata :)
 
Liittynyt
6.6.2016
Viestejä
35
en lisäis kahta kertaa enempää aerobista jotta jää lepopäiviäkin. toki ruokavaliolla on suuri merkitys kun haluaa muokata kroppaa mutta keskittyisin kyl salitreeniin,ei sillä liian isoja lihaksia vahingossa kasvata :)
Kiitos asiallisuudesta! Onko tärkeämpää tehdä pitkiä toistoja vai lyhyitä? Ja tietty raskailla painoilla.
 
Liittynyt
20.2.2013
Viestejä
1 620
tekisin itse toistomääriä vaihdellen, välillä lyhyempää sarjaa ja välillä pidempää sarjaa vähän kevyimmillä painoilla, näin saa lihaksille enempi ärsytystä kun että tekisi aina esim 4x12. mutta painottaisin kuitenkin jo mainitsemaani asiaa,eli älä vertaa itseäsi muihin ja kannattaa opetella hyväksymään itsensä sellaisena kuin olet :) ei ole iha helppo homma mutta omasta kokemuksesta tiedän että kun hyväksyy kroppansa pienine "vikoineen" niin on paljon onnellisempi.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Nesteen järisyttävä kertyminen kroppaan Mimmien dieetit 9
Nesteen kiusallinen kertyminen kroppaan Mimmien dieetit 39
Ylös