Tiktak: Myrskyn edellä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään se sitten ilmestyi. Nimittäin Tiktakin uusi albumi, joka kantaa nimeä Myrskyn edellä! Tämä on kova bändi, joten kävin levyn empimättä ostamassa. Myrskyn edellä on jo bändin neljäs levy, ja musiikkihan on alkuajoista kokenut melkoisen muutoksen.

Biisilista:

1. Sankaritar
2. Muututaan
3. Kuka vaan
4. Poltettu maa
5. Viimeisen kerran
6. Siivet
7. Paha sana
8. Yksin ja irrallaan
9. Samantekevää
10. Kaikki hyvin
11. Minä olen yö
12. Miten onni korjataan

Kerran oon kerennyt kuuntelemaan läpi, ja kyllä tää muhun uppoaa. Raidat 1 ja 7 jäi levyltä parhaiten mieleen, ja varmasti muutkin kunhan kerkiän perehtymään. :haart: Tiktak

Miinuksena koen ehdottomasti nuo kannet. Sleevessä on yksi erittäin tyylikäs kuva Petrasta moottoripyörän selässä morsiuspuku päällä :). Muut kuvat ovat enemmän tai vähemmän kamalia. Yhdessä näistä kuvista rumpali Tuuli on pistetty "jokeen" seisomaan päällään farkut ja joku "lennostoupseerin" takki. Sitten sille on laitettu käsiin kaksi MIEKKAA ja sitten siihen jokeen on pystytetty valkoinen ruusu. Miekan teriin on luonnollisesti photoshopattu jotain kimalluksia. Tämä kuva on oikeasti kauheampi kuin miltä se kuulostaa.

Yhteenvetona: musasta jäi positiiviset vibat, mutta kannet tekee mieli repiä. Eikä niistä kansista mitään hyötyä olekaan, koska lyriikat on painettu niin saatanan pienellä fontilla, ettei niitä meinaa nähdä.:urjo:

edit: Niin, että mitäs muut on mieltä? :)

Tykkäään mutta Valtiatar on eka tosi paska biisi niiltä. Kyllä ne 99% muusta suomimusasta pesee mennen tullen. Rotten Sound, Memmy Posse ja Eläkeläiset menee edelle.

Näyttää goottimaisuus olla suosittua.Tik Takin jäseneltä kysyttiin,että miksi teidän vihkonen on niin synkkä/goottimainen."Kysy levy-yhtiöltä".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom