Thugs attack two transvestites. who turn out to be cage fighters wearing dresses

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venidos
  • Aloitettu Aloitettu
Hahah, pikkuisen hyvä ownaus näille riitapukareille. Vapaaottelijan, vaikka miten B-luokan sellaisen, kimppuun hyökkääminen on varmastikin yksi niitä asioita, joita saattaa katua naftisti jälkikäteen. No, toiset oppivat asioita näköjään mieluummin fyysisemmällä tavalla.

Vapaaottelijan, vaikka miten B-luokan sellaisen, kimppuun hyökkääminen on varmastikin yksi niitä asioita, joita saattaa katua naftisti jälkikäteen

Ja niin katuivat myös vapaaottelijat.

The pair were sentenced to a four-month community order, were electronically tagged and placed under a curfew between 7pm to 7am.

Yleensä ei kannata koskaan aloittaa / puolustaa ketään jos on mitään vapari tms. taustaa. Itelle kuitenkin sataa jälkeenpäin niin paljon paskaa niskaan juuri sen taustan takia, koska ei ole ns."normaali ihminen".

Yleensä ei kannata koskaan aloittaa / puolustaa ketään jos on mitään vapari tms. taustaa. Itelle kuitenkin sataa jälkeenpäin niin paljon paskaa niskaan juuri sen taustan takia, koska ei ole ns."normaali ihminen".

Niin siis nuo kaks riidanhaastajaa sai sen tuomion, ei noi jotka puolusti itseään (vapariäijät)

Lue nyt tuo juttu uudestaan... "the pair" jolle kakku pistettiin oli nimenomaan nuo kaksi kännisankaria, eivät nämä vapaaottelijat. Sivistysmaissa ei saa paskaa itsensä puolustamisesta.

EDIT: hidas

Jaa. Itse ymmärsin asian ilmeisesti sitten väärin, toisaalta asian ymmärsin siksi niin, koska edellinen lause loppui näin "...approach the two cage fighters." ja sitten seuraava alkoi "The pair were sentenced..."

Laissa ei ole missään sellaista kohtaa, että ottelutausta / kamppailuosaaminen vaikuttaisi hätävarjelutilanteessa millään tavalla (Suomen laki). Tuo on aivan höpöhöpö-legendaa.

Laissa ei ole missään sellaista kohtaa, että ottelutausta / kamppailuosaaminen vaikuttaisi hätävarjelutilanteessa millään tavalla (Suomen laki). Tuo on aivan höpöhöpö-legendaa.
Ai, kiva kuulla.

Mullekin on faktana sanottu, että jos joskus joutuisi nyrkkitappeluun, niin sitten oikeudessa mua pidettäisiin automaattisesti aseistettuna ihmisenä. Eli taannoiset kamppailulajireenit (niistä on jo vuosia, eli taidot ovat aika heikossa hapessa nyt) ja voimailuharrastus tulkittaisiin samoin, kuin mulla olisi toisessa kädessä vaikkapa pamppu ja toisessa puukko, vaikka todellisuudessa olisi ollut maksimissaan varusteena vaatteet päällä.

Pitänee tsekata finlexistä asia erään kerran ihan itse. Mutta tästä lähtien luotan Robertton lausuntoon, koska olet kai turvallisuusalalla töissä, ollut jo hyvän aikaa.

Eikä tuossa olis tarvittu mitää vapaaottelijoita, äijät oli niin kännissä ja sekaisin ettei mitää rajaa. Naapurin selvä erkki olisi tiputtanut kenties yhtä hienosti.

Plus miten perkeleessä sattuukin just filmaamaan noin harvinaisen sattuman että oikein pukeutuneita cage fightereita. Tainnut taas toimittaja tehdä omia päätelmiä.

Onneksi apinat saivat pataansa. Harmi, kun tuollaisia tyyppejä liikuskelee yllätävän paljonkin baareissa ja kaduilla.

Raivostuttavaa vapari palvontaa. Se vaan sattuu olemaan pinnalla nyt, jos siinä olis ollu joku hanmoodo mies niin sille olis naurettu.

Ps. En ole hanmoodomies :D

Ai, kiva kuulla.

Mullekin on faktana sanottu, että jos joskus joutuisi nyrkkitappeluun, niin sitten oikeudessa mua pidettäisiin automaattisesti aseistettuna ihmisenä. Eli taannoiset kamppailulajireenit (niistä on jo vuosia, eli taidot ovat aika heikossa hapessa nyt) ja voimailuharrastus tulkittaisiin samoin, kuin mulla olisi toisessa kädessä vaikkapa pamppu ja toisessa puukko, vaikka todellisuudessa olisi ollut maksimissaan varusteena vaatteet päällä.

Pitänee tsekata finlexistä asia erään kerran ihan itse. Mutta tästä lähtien luotan Robertton lausuntoon, koska olet kai turvallisuusalalla töissä, ollut jo hyvän aikaa.

Älä suotta tsekkaa, ei laissa oikeasti ole pykälää jonka mukaan voimailija tai kamppailu-urheilija on jollain tavalla aseistettu lain silmissä. Sen sijaan sen kannattaa muistaa että jokainen tilanne arvioidaan yksittäisenä tilanteena ja tilanteita arvioidessa otetaan toki huomioon sekä hyökkääjän että puolustajan henkilöt, samoin kuin tilanne kokonaisuutena arvioituna. Toisin sanoen, kamppailulajitaustalla voi olla merkitystä varsinkin siinä vaiheessa kun arvioidaan onko sallittujen puolustustekojen raja ylitetty, keskimäärin kamppailulajiharrastajan tulisi hallita kroppansa ja ymmärtää ihmisen fysiikkaa hieman mattimeikäläistä paremmin. Siltikään kamppailulajien tms. harrastaminen ei ole aseistautumista.

Plus miten perkeleessä sattuukin just filmaamaan noin harvinaisen sattuman että oikein pukeutuneita cage fightereita. Tainnut taas toimittaja tehdä omia päätelmiä.
CCTV

= jonka käyttö on kyllä kaikessa absurdiudessaan on ihan ymmärrettävää, kun otetaan 50 miljoonaa saariapinaa, Helsinki-Jyväskylä kokoinen alue ja lisätään historia.

Back
Ylös Bottom