Eli siis facebookissa toimiva walking dead peli ja ajattelin etta voitaisiin pakkotoiston kesken perustaa oma porukka. Vaikuttaa mun mielesta ihan mielenkiintoselta ja ainakin jonkun verran taalla pakkotoistostossa on walking dead faneja. TOisekseen tama olisi hyva tapa saada vierotusoireita rauhoiteltua ennen syksya. Lukekaa lisaa ja kertokaa jos on kiinnostusta. Peli toimii siis tiimipelina ja pitaa perustaa oma ryhma/camp. http://www.facebook.com/AMCTheWalkingDeadGame
Joku vahintaan kymmene pelaajaa olisi varmaan passeli. Itse olen jossain julkisessa ryhmassa ja siella on vaikka minka ikaista ja nakoista porukkaa joten meno on aika asiatonta jo ennen pelin julkaisua :D Joten talla tavalla pelista tulisi varmaan paljon mukavampi kokemus. Pelin on huhuttu alkavan 17 paiva.
Joku vahintaan kymmene pelaajaa olisi varmaan passeli. Itse olen jossain julkisessa ryhmassa ja siella on vaikka minka ikaista ja nakoista porukkaa joten meno on aika asiatonta jo ennen pelin julkaisua :D Joten talla tavalla pelista tulisi varmaan paljon mukavampi kokemus. Pelin on huhuttu alkavan 17 paiva.