The Ultimate Fighter: Brazil

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaipa tällekin voisi jo oman ketjun tehdä.
Wikipediassa lukee: Original airing: March 25, 2012.
Eli viikon päästäkö siis alkaa?

Mua ainakin kiinnostaa tämä paljon enemmän kuin tuo Faber vs Cruz -kausi. Kiinnostavat valmentajat, vaikka ottelua kauden lopussa lopussa en oikeastaan tahtoisi edes nähdä..

Viimeksi muokattu:
Jos tää ei oo live ja kuvaukset alkaa 25 päivä, siitä sit 3kk ni alkaa tv lähetykset tms.

Airing meinaa kai sitä, että tällöin pärähtää ilmoille= näkyy telkkarissa. Kyllä se minun käsittääkseni pian alkaa näkyy, valkkujen matsi siisönin päätteeksi.

Kyllä toi on jo se lähetysaika, finaanit pidetään seuraavassa brasilian eventissä ja kyseisen tuffin kaikki ottelijatkin on jo julkaistu

Niin johan Dana on kertoillut juttuja Brassi TUFin kuvauksista...
Toivottavasti tän saa suoraan tekstitettynä paikasta pistä ei puhuta. Kun toi meikän portukeesi ei ehkä ihan ole sillä tasolla, että katotaan kokonaista jaksoa molotusta ilan tekstityksiä... :P

Ellei subeja ole niin ei sitä katso kukaan ja tuskin UFC niin tahtoo.
Eiköhän ne käännä enkkusubit siihen päälle, mutta uskallan sen sanoa jo ennen alkua et varmasti tulee tiukempia matseja ja vähemmän egoilua kun jenkkien versiossa.

Nyt kuitenkin kun puhe on jenkeistä, niin kuinka kaukaa haettu on myös tuo dubbaus vaihtoehto?
Pahin mahdollinen vaihtoehto mutta jenkit on melko kovaa kansaa ton dubbauksen suhteen kuitenkin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kuitenkin kun puhe on jenkeistä, niin kuinka kaukaa haettu on myös tuo dubbaus vaihtoehto?
Pahin mahdollinen vaihtoehto mutta jenkit on melko kovaa kansaa ton dubbauksen suhteen kuitenkin

Ai hitto. Dubattuna oiskin kova. Kelatkaa joku britti englantia puhuva jannu Wandyn äänenä. :)

Jonnin verran osaan

Nuorena poikana reilatessa, niin tapasin tällaisen portugalilaisen pariskunnan. Nainen sanoi mulle, että "I know a little bit of finnish" ja molotti sitten, että "minaa rakastan sinuaa". Mä sanoin sille, että "I know a little bit of portuguese" ja sanoin sille "La puta madre que ta pario".

Ellei subeja ole niin ei sitä katso kukaan ja tuskin UFC niin tahtoo.
Eiköhän ne käännä enkkusubit siihen päälle, mutta uskallan sen sanoa jo ennen alkua et varmasti tulee tiukempia matseja ja vähemmän egoilua kun jenkkien versiossa.

Niin, sen sijaan tulee nähtyä luultavasti kilahduksia ja machoilua ihan vitun typeristä asioista, eivät tainneet esim. Wanderlei ja Vitor kovin leppoisia olla nuorena :hyper:

Nuorena poikana reilatessa, niin tapasin tällaisen portugalilaisen pariskunnan. Nainen sanoi mulle, että "I know a little bit of finnish" ja molotti sitten, että "minaa rakastan sinuaa". Mä sanoin sille, että "I know a little bit of portuguese" ja sanoin sille "La puta madre que ta pario".
Taitaa kuitenkin olla espanjaa tuo... ;)

Ellet sitten tarkoittanut sanoa " A puta que pariu"

Varmaan ihan järkyttävän kova taitotaso tuolla Brasilian TUF:ssa. Hakijoita oli 5000, jotka rajattiin 500 ottelijaan, joista valittiin porukka ohjelmaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Varmaan ihan järkyttävän kova taitotaso tuolla Brasilian TUF:ssa. Hakijoita oli 5000, jotka rajattiin 500 ottelijaan, joista valittiin porukka ohjelmaan.

Toinen asia mikä tässä kiinnostaa on se että näillä ottelijoilla ei ole varmasti college paini taustaa takana niin millä tavalla matsit muuttuvat...

Tätä kyllä odotellaan. Kun mennään Brasilian kaltaiseen maahan ettimään ensimmäistä kertaa Ultimate Fighteria, niin sieltä saattaa löytyä ihan oikeita helmiä seasta. Odotan myös mielenkiinnolla, että minkälaisia kärhämiä latinalainen temperamentti tulee aiheuttamaan.

Toivon mukaan ei mee samanlaiseks saippuaoopperaks ja pelleilyks mihin jenkki versio on vajonnut. Joitakin kiinostaa ne itku- ja prank kohtaukset, mutta omasta mielestä ne vois jättää suosiolla pois ja keskittyä siihen olennaiseen. Pikkasen kaipaisin sitä Gladiaattori meiningiä lisää. Toivottavasti saatais joku kerta Brazil vs. USA tuf, siinä varmaan nähtäisin hyvin kuinka erillaisita lähtökohdista ihmiset lähtee kohti ammattilaisuutta.

Suositut

Back
Ylös Bottom