The Shield - Season 6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fast83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Johan tätä 6. kautta ollaan saatu venailla yli vuoden päivät. Vihdoin on lyöty kutoskauden ekan jakson päivämäärä lukkoon. 3.4.2007 jatkuu Shield jenkeissä. 4vkoa vielä odotellaan sitten taas kovaa tykitystä Shieldin malliin. :kippis1:

Tässä vielä 1min mittainen äskettäin julkaistu promo 6. kaudesta. Hyvää shittiä luvassa!! :kuola:

http://www.youtube.com/watch?v=u_5cbmTosW8

Johan tätä on odotettukin. Promo vaikutti lupaavalta, on se Vic vaan niin kuningas äijä. Pistää varmaan Kavanaughin koville. Kyllä tuo Lostin pitkä taukoki otti koville, mutta tää on kyllä ihan ykkössarja. Ei malta odottaa...

uijuijuijui ku näytti hyvältä toi promo, pakkohan se on alkaa torrenttia väijymään :D

Hienoa! Vic pääsee taas vauhtiin!

Suomessa siis loppui kausi 4. ... entäs Canal+:lla?? Ajattelin alkaa sieltä seuraamaan, mutta ensin täytyis ladata netistä ne jaksot mitä tuossa on väliä..?

Tänään torstaina Canal+ FILM1 esittää klo 23:00 6. tuotantokauden 1. jakson. Jos tänään ei onnista, niin katso täältä paremmin sopiva ajankohta.

prkl.. eli mun täytys koko 5. tuotantokausi ladata netist ni pysyis kärryillä.. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kukaan löytänyt edes enkku-subeja tähän 6. kauden avaus jaksoon? Itse olen käynyt lähes kaikki subipaikat läpi eikä näytä löytyvän.

Suositut

Back
Ylös Bottom