The Office US

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En oo varma et onko tästä vielä keskusteluu mut heitin nyt tämmösen. Mitä mieltä sarjasta musta ihan mahtava ekan tuotantokauden dvd ostin ja kyllä on parasta komediaa mitä oon koskaan nähnyt. Erityisesti koripallojakso ihan mahtava. Mut aion ostaa toisen tuotantokauden levyt ku ei niitä varmaan suomesta enää tule tv:stä mut mitä mieltä sarjasta ja onko 2.kausi yhtä mahtava kuin ensimmäinen?

Mun mielestä jenkkiversio hakkaa alkuperäisen mennen tullen erinomaisen roolituksen ansiosta....kaikki jaksot katsottu jo moneen kertaan:rock:...syksyllä vissiin jatkunee taas uudet jaksot ja innolla odotellaan mitä kaikkea tapahtuukaan....vaikka tulihan siinä viimeisessä jaksossa jo oikeastaan se asia mitä alusta asti koko sarjassa on kiehnäilty tapahtuvaksi:haart:

Samalla tasolla Seinfeldin ja Curb Your Enthusiasmin kanssa. Kaikki kolme sarjaa ylittävät täydellisyyden minun silmissäni:worship:

Yks loistavimmista sarjoista tällä hetkellä!! Kaudet 1-3 katottu moneen kertaan läpi. Ei ehkä pidä verrata britti-officeen kovinkaan paljoa, vaikka henkilöhahmot ovatkin lähes samat nimiä lukuunottamatta. Steve Carrellkin jossain haastattelussa sanoi, ettei ole katsonut alkuperäistä officea ihan sen takia ettei ota Michael Scottin rooliin vaikutteita Ricky Gervaisilta, koska Ricky on niin loistava näyttelijänä. Itse kyllä tykkään kovasti britti-officesta, mutta jenkki-officekin on aivan loistava sarja.

Ja vastaus vonarxille: 2. tuotantokausi on parempi kuin 1. kausi, koska jenkkiversio lähtee 2. tuotantokaudella omille poluilleen. 1. tuotantokausihan oli jaksoiltaan ja sketseiltään hyvin pitkälti brittiversion kopio. 3. tuotantokausi on kuitenkin paras tähän mennessä. :rock:
:5:

Would you try my googi googi?

Oli pari hyvää jaksoa tuossa jenkkiversiossa (eka ja sitten se missä teeskenneltiin eri kansallisuuksia esimiehen toimesta). Repesin sille Hitler-imitaatiolle ekassa jaksossa, mutta sitten loppuivat vitsit.

Pari ekaa jaksoa olen kattonut ja ihan ok kamalta vaikuttaisi. Brittien Ohvice on tullut katottua lukemattomia kertoja ja sitä on kyllä vaikea peitota. Aivan jumalattoman hauska.

joo, ei tää jenkkipaska vedä mitenkää vertoja alkuperäiselle brittisarjalle.. ei ole officea ilman david brenttiä

ittellä nyt jenkki version 2. ekaa kautta ja britti version 2 ekaa kautta ja ei noita voi kyllä verrata lainkaa. Brittiversiossa pari hyvää kohtausta jossa nauraa kunnolla muuten heikkoo. Kun taas jenkki versio on ihan mahtava.

Muuten on Ricky Gervais(david brent) mukana tossa jenkkiversiossakin luojan ominaisuudessa.

Auttaa muuten aika paljon tajuamaan monia noista vitseistä, jos on/ on ollut toimistomiljöössä itse töissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oho tulipas mulle jotain aivan uutta informaatiota. Elikkäs ei ollut hajuakaan että The Office sarjasta on olemassa jokin "alkuperäinenkin" versio,ilmeisesti olen jenkki versiota katsellut, Hahmoina Dwight K. Schrute,Michael Scott ja mitäs muita olikaan.... Pitääpäs tarkistaa jos jostain löytyisi brittiversiota tosin ennakko luulot sitä kohtaan ovat vähän huonot,brittikomiikasta ei niinkään pidän. Mutta jos alkuperäisversiota on näinkin paljon hehkutettu kait se pitää tarkastaa.

Oho tulipas mulle jotain aivan uutta informaatiota. Elikkäs ei ollut hajuakaan että The Office sarjasta on olemassa jokin "alkuperäinenkin" versio,ilmeisesti olen jenkki versiota katsellut, Hahmoina Dwight K. Schrute,Michael Scott ja mitäs muita olikaan.... Pitääpäs tarkistaa jos jostain löytyisi brittiversiota tosin ennakko luulot sitä kohtaan ovat vähän huonot,brittikomiikasta ei niinkään pidän. Mutta jos alkuperäisversiota on näinkin paljon hehkutettu kait se pitää tarkastaa.

Kyllä tuo jenkkien versio on lähinnä huono kopio alkuperäisestä. Ihan ok, mutta tuo alkuperäinen on kyllä aivan hulvattoman hauska.

Ja kuten joku jo mainitsi, että sarjasta saa enemmän jos työskentelee tai on työskennellyt sermihelvetissä.. Briteissä touhu oli juurikin samanlaista.

Kyllä tuo jenkkien versio on lähinnä huono kopio alkuperäisestä. Ihan ok, mutta tuo alkuperäinen on kyllä aivan hulvattoman hauska.

Ja kuten joku jo mainitsi, että sarjasta saa enemmän jos työskentelee tai on työskennellyt sermihelvetissä.. Briteissä touhu oli juurikin samanlaista.

Mut ei kannata hirveesti alkaa vertaamaan britti ja jenkki versioita keskenään, ku kuitenkin jenkeissä pyritty tekemään omanlainen versio eikä täysin kopiota. Tässä käy vertailukohteena hyvin brittien Coupling vs. jenkkien coupling, jossa jenkkien couplingin juonikuviot oli aikalailla kopiotu suoraan brittien versiosta.. ja tuo brittien Coupling on yks parhaimmista komediasarjoista ever, kun taas jenkkiversiota samasta en suosittele edes pahimmalle vihollisellenikaan. (meni vähän :offtopic:)

Ite tykkään älyttömästi molemmista office-versioista kun yrittää katsoa vertaamatta niitä toisiinsa. Katselin tuossa itseasiassa wikipediasta, et saksassa, ranskassa ja muistaakseni kanadassakin on tehty omat versiot office- sarjoista.

Jenkkisarjoissa huumori perustuu aina enemmän tai vähemmä kaatuiluun / kermakakku naamaan meininkiin kuin Brittisarjoissa. Tällä kärjistämisellä tarkoitan että jenkkisarjoissa joka juttu pitää tehdä niin paljon yli että tyhminkin tajuaa vitsin. Britit osaavat jättää tilanteet sopivasti auki.

Officessa nolot tilanteet puretaan nopeasti auki jenkkiversiossa esim. joku suuttuu jollekkin ja tulee läimäys naamaan, mutta brittiversiossa nolo tilanne pitkittyy ja jää auki.

Jenkkisarjoissa huumori perustuu aina enemmän tai vähemmä kaatuiluun / kermakakku naamaan meininkiin kuin Brittisarjoissa. Tällä kärjistämisellä tarkoitan että jenkkisarjoissa joka juttu pitää tehdä niin paljon yli että tyhminkin tajuaa vitsin. Britit osaavat jättää tilanteet sopivasti auki.

Officessa nolot tilanteet puretaan nopeasti auki jenkkiversiossa esim. joku suuttuu jollekkin ja tulee läimäys naamaan, mutta brittiversiossa nolo tilanne pitkittyy ja jää auki.

Joo, tuo on kyllä totta. Mutta sehän johtuu siitä että jenkit on niin idioottia kansaa että niille pitää yleensä valmiiks nauraa vitsit (mitä onneks ei jenkki-officessa tehdä), jotta tyhminkin tajuaa että kyseessä on vitsi. Britit osaa tehdä komiikkaa paljon hienostuneemmin. :thumbs:

Britti Office on hauskin ikinä.

Suosikkikohtia:

- David Brentin motivaatiopuhe. En pysty katsomaan kiemurtelematta.
- Koulutuspäivä, varsinkin Garethin unelma
- Se David Finch tms.
- Tokan kauden uuden pomon ja Brentin henkien taistot

Ei helvetti noita on ihan liikaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom