The Mentalist

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei näyttänyt ennestään olevan threadia niin laitetaan aluille.

Elikkä onko muita sarjan seuraajia? Itse en omista tv:tä joten jenkkiaikataululla edetään. Ei ole pahaa sanottavaa tähän asti ilmestyneistä jaksoista, pääjuoni voisi ehkä edetä nopeammin, mutta toisaalta erillisetkin jaksot ovat kaikki olleet hyviä.

Jos ei ole ennestään tuttu niin http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mentalist

Ennen sarjan alkua ohjaajahan sanoi, että pääjuoni etenee hitaasti uusien katsojien takia. Mun mielestä ihan hyvä vaan noin, itsekin aloin maikkarilta sarjaa katsoa vasta kuukausi sitten ja hyvin ollaan jo kärryillä :)

Ainakin siinä on sopivan pituinen tunnari. Kyllähän tuota kattoo.. vähän kyrsii sen sarjamurhaajan nimi "Red John".. et jos toi ois suomalainen sarja ni oisko se sit "pahamaineinen Puna-Joni?"

Plussaa "omaperäisyydestä", juonet ovat silti kovin kepeitä...aikuisten Monk. Life oli parempi.

Eka kausi tuli katsottua tässä syksyllä. Osa jaksoista meni pikakelauksella, kun ei oikein iskenyt. Ainoa tosiaan tuo Red John juonikuvio mikä tossa kiinnostaa, mutta sitäkin puidaan vaan niin harvoin, joten tuskinpa noita 2.kauden jaksoja jaksan katsoa.

minusta vähän tylsähkö vaikka idea kuulostaakin hyvältä. ja sillä miespääosan esittäjällä on aina sellanen tyhmä virne päällä

Todella hyvä sarja, mutta etenee juuri tuon Red John -juonikuvion osalta aivan liian verkkaisesti. Mieluummin pidetään jalat maassa sarjan kanssa, eikä tehdä samanlaista kun 24:ssa ja venytetään jo yksi kausi aivan mahdottoman pitkäksi.

Seuraako muut? Kausi 5 alkoi sunnuntaina Jenkeissä.

Jep. Ainoa tv-sarja jota seuraan/koskaan seurannu "livenä". Viidennen kauden eka jakso oli mun mielestä helvetin hyvä, vaikka odotukset olikin 4kk odottamisen jälkeen korkeella. Viidennestä kaudesta on lupailtu hyvää ja siltä se kuulostaakin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko sitä on itse tullut tarkemmaksi (epäilen) tai sitten vitoskauden avausjaksossa yritettiin oikein tosissaan että katsojat hoksaisivat... vinkkiä satoi huomattavasti enemmän kuin edellisillä kausilla ja siinä vaiheessa kun Patrik vihdoinkin hoksasi oli itsellä jo *bleh* fiilis. Muuten jakso oli kyllä samaa laatua kuin edellisetkin kaudet.

Joko sitä on itse tullut tarkemmaksi (epäilen) tai sitten vitoskauden avausjaksossa yritettiin oikein tosissaan että katsojat hoksaisivat... vinkkiä satoi huomattavasti enemmän kuin edellisillä kausilla ja siinä vaiheessa kun Patrik vihdoinkin hoksasi oli itsellä jo *bleh* fiilis. Muuten jakso oli kyllä samaa laatua kuin edellisetkin kaudet.

Jep, tuo taisi olla pointtikin. Murha"mysteeri" antoi tilaa varsinaiselle juonelle ja uusien hahmojen esittelylle. Siinä mielessä hankala sarja että osa porukasta seuraa jaksoja vain ja ainoastaan Red John juonen takia, kun taas toinen puoli inhoaa sitä ja haluaa vain yksittäisiä tapauksia. Itseänikin kiinnostaa lähinnä vain Red John, mutta tulee silti katsottua jokainen jakso muutamaan otteeseen. Saattaisin jatkaa katsomista vaikka RJ tapettaisiinkin pois ja sarja jatkuisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom