The Haunted - rEVOLVEr

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
The Haunted julkaisee uuden rEVOLVEr levynsä elokuun 18. päivä.

revolver_200_reg.jpg

revolver_200_digi.jpg

Biisilista:

1. No Compromise
2. 99
3. Abysmal
4. Sabotage
5. All Against All
6. Sweet Relief
7. Burnt To A Shell
8. Who Will Decide
9. Nothing Right
10. Liquid Burns
11. My Shadow

Digipakillä mukana 2 bonus biisiä.

99:

http://www.cyklode.com/haunted/doc/the_haunted_-_99-www.the-haunted.com.mp3

Haunted on aina iskenyt kovaa.99 ei kuulostanut kovin lupaavalta,mutta toivottavasti se on vain poikkeus tuolla tulevalla...

Pieni korjaus julkaisupäivään eli levy julkaistaan lokakuun 18. päivä ei siis elokuun 18.

Ei kyllä todellakaan kuulostanu kauhian lupaavalta tuo 99. Ja tuo nimikin on aika teinix tyylillä "rEVOLVEr", että ei tiedä mitä odottaa ite levyltä..
Toivotaan nyt kuitenkin että debyytin tai made me do it:n tasosta tavaraa sieltä tulis taas kiekollinen.

No jopas oli lupaavan railakasta settiä! Ihan kiinnostus nousi, täytyy hankkia aikaisempaa ja tuo uusi myös.

Eipä iskeny tuo 99 täälläkään päin. Perskele. Täytyy vaan toimia että muut biisit jytää.

No itse odottelen mielenkiinnolla kuitenkin mitä tuleman pitää. Vaikka 99 nyt oli hieman "teinimpi" jos näin voi sanoo niin ei se bändi mitään U-käännöstä ala tekemään tai muuten poppailemaan. Haunted on Haunted eikä siitä pääse mihinkään. Mä kuitenkin tykkäsin 99:stä vaikka odotin vähän erilaista mutta mulla musiikkimaku on aika laaja ja toi biisi mahtuu siihen haarukkaan helposti.

Niin tosiaan jos joku haluaa ennakkokuunnella levyn ennen sen ostamista niin löytyy jo Mexicosta haettavaksi ketä kiinnostaa.

Bricktop sanoi:
Mexico? Onko se joku dc hubi? Osoite olisi kiva...

Tämä nyt lienee vain sellainen waretus ilmaus.. vähän sama kuin se että joku USAn serkku on kertonut kuinka hyvä joku peli on joka ei ole vielä euroopassa ilmestynyt. U nou.. ;)

Amerikan Jeesus sanoi:
Tämä nyt lienee vain sellainen waretus ilmaus.. vähän sama kuin se että joku USAn serkku on kertonut kuinka hyvä joku peli on joka ei ole vielä euroopassa ilmestynyt. U nou.. ;)

Asia selvä. Levy löytyy nyt kuuntelusta ja toimiihan se. Pakko-ostos kuten kaikki aiemmatkin julkaisut.

Joo kieltämättähän tää kuulostaa nyt jotenkin erilaiselta kuin mitä Marcon kanssa oli. Ihan heti ei nyt hirveen kovaa iskenyt mutta eiköhän tämä tästä vielä.....

muffy sanoi:
Joo kieltämättähän tää kuulostaa nyt jotenkin erilaiselta kuin mitä Marcon kanssa oli. Ihan heti ei nyt hirveen kovaa iskenyt mutta eiköhän tämä tästä vielä.....

Mulle kyllä toimii ja kovaa. Heti aamusta piti levy kuunnella läpi. Enemmän hardcore vaikutteita osassa biiseistä, ei yhtään heikkoa biisiä levyllä. Biiseissä vaihtelua aiempaa enemmän, panostettu biisien rakenteeseen huomattavasti enemmän. Dolving on edelleen paras metallilaulaja :rock:

Levy on "ihan ok",Haunted ja Made Me Do It olivat paljon enemmän...

Aijai pojat. Nyt olen kuunnellut parisen viikkoa levyä, stereot pauhannu kovalla! Kova levy kokonaisuudessaan, pidän heidän tyylistä soittaa, biisien rakenteesta, ym. Kyllä nousi The Haunted suosikkeihin heti. Täytyy vanhempaa matskua tsekkailla myös.

:5:
:rock:

NP sanoi:
Aijai pojat. Nyt olen kuunnellut parisen viikkoa levyä, stereot pauhannu kovalla! Kova levy kokonaisuudessaan, pidän heidän tyylistä soittaa, biisien rakenteesta, ym. Kyllä nousi The Haunted suosikkeihin heti. Täytyy vanhempaa matskua tsekkailla myös.

:5:
:rock:

Kannattaa ehdottomasti tutustua bändin vanhempaan matskuun.

January 18 - "rEVOLVEr" wins national radio annual best album poll!

The Haunted was announced as winner of Swedish national radio show P3 Rock's annual "best Album" poll for 2004. The poll is determined by P3 Rock's listeners casting their votes for the best rock album of the year.

The Haunted wishes to sincerely thank all the people that voted for the band!

Ten top poll results:

1) The Haunted - rEVOLVEr
2) In Flames - Soundtrack To Your Escape
3) Isis - Panopticon
4) Slipknot - Vol 3 (The Subliminal Verses)
5) Cult of Luna - Salvation
6) Mastodon - Leviathan
7) Monster Magnet - Monolithic Baby
8) Dillinger Escape Plan - Miss Machine
9) Social Distortion - Love Sex & Rock'n'Roll
10) Nasum - Shift
10) Nightwish - Once

P3 Rock is Sweden's largest rock/hard rock/metal etc radio show.

Lähde: http://www.cyklode.com/haunted/doc/news.htm

May 05 - New video

The Haunted have finished their work on a new video clip for the track "No Compromise" together with acclaimed director Roger Johansson. The video will probably premiere world-wide in June. Pictures from the video recording will be uploaded very soon...

Back
Ylös Bottom