The Event *NBC tahtiin, spoilereita*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

TML

Works for me.
VIP
Ikä
40
Kuka on katsonut? Uusi conspiracy sarja, jenkeissä 6 jaksoa takana ensimmäistä kautta.

When a man goes looking for his missing girlfriend, he stumbles upon a government conspiracy that is bigger than the president himself.

The Event (TV Series 2010) - IMDB *
The Event - Wikipedia *
* = spoilerit mahdollisia linkkien takana'

Tähän mennessä ollut mielenkiitoinen. Oma toive on että eivät venytä liikaa ja tee "losteja".

Sain juuri katottuu ton 10 jaksoo mitä on tullut. Niin olen kyllä positiivisesti yllättynyt, huomattavasti parempi kuin Flashforward samantyylisistä sarjoista. Sarjan jatkokin on varmistunut, joten varmasti tulee seurattua jatkossakin. Kuvailisin sarjaa X-files, PrisonBreakin toinen kausi risteymäksi sekaan heitettynä myös 1kauden heroesia( siis ennen kuin se muuttu sysipaskaksi.)

Itse pidin FlashForwardista vähintään yhtä paljon, luultavasti enemmän sen viimeisen jakson kohdalla. Harmittaa pirusti kun menivät sen lopettamaan.

The Event on kyllä ihan hyvä, toivottavasti eivät sarjaa liikaa venytä ja tee Losteja. Ei kyllä vaikuta siltä, ensimmäinen kausi kertoo aika nopeasti jo kaikenlaista. Hahmoista osa on jo "kolahtanut", mutta osa ei vielä ihan toimi mulla.

Itse pidin FlashForwardista vähintään yhtä paljon, luultavasti enemmän sen viimeisen jakson kohdalla. Harmittaa pirusti kun menivät sen lopettamaan.

The Event on kyllä ihan hyvä, toivottavasti eivät sarjaa liikaa venytä ja tee Losteja. Ei kyllä vaikuta siltä, ensimmäinen kausi kertoo aika nopeasti jo kaikenlaista. Hahmoista osa on jo "kolahtanut", mutta osa ei vielä ihan toimi mulla.

BTW. Tarkoittaako se "tehdä Lostit" kenties sitä että, tehdään ehkä kaikkien aikojen paras mystinen draamasarja vai ?? Sillä en oikein mitään muuta järkevää merkitystä saa kyseiselle sanonnalle.

BTW. Tarkoittaako se "tehdä Lostit" kenties sitä että, tehdään ehkä kaikkien aikojen paras mystinen draamasarja vai ?? Sillä en oikein mitään muuta järkevää merkitystä saa kyseiselle sanonnalle.
Mulle se tarkoittaa kaikkien aikojen venytetyintä sarjaa, joka vielä lopussa floppaa lähes niin pahasti kuin olisi voinut.

Tuo sarjahan olisi mahtunut reippaasti alle puoleen siitä kestosta, ja lopussa selvisi että hyvin suuri osa asioista "vain oli" eikä niille oikeastaan ollut selitystä.

Katsoin alusta loppuun vain siksi, että olin jo niin pitkälle seurannut ja halusin nähdä onko siinä mitään järkeä.

Oli siinä hyviäkin asioita, kuten hahmot, ja tietenkin laatu yleisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom