The Dark Knight Rises - Official Trailer

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Helsinki
http://www.youtube.com/watch?v=q-Sktgm0aD8&feature=related
[video=youtube_share;q-Sktgm0aD8]http://youtu.be/q-Sktgm0aD8[/video]

zbr9y.jpg

Dodii, saapa nähdä millainen tämä sitten on, mutta luulen kyllä että varmaan hyvä. Edellinen Dark Knight oli loistava, ja Begins myös.

Kyllä Nolan tekee tästä varmasti taas helvetin hyvän :) Baneki varmaan paremmin kirjotettu kuin Batman&Robinissa :D

Mitä veikkaatte, kuoleeko Batman tässä elokuvassa? Tämähän on Nolanin viimeinen Batman-leffa, sitten tulee taas reboottia.

Itellä leffan suhteen erittäin kovat odotukset castingin ja Nolanin itsensä takia! Saa luvan olla vielä astetta The Dark Knightia parempi. Edellisissä nimittäin Batman on saanut enemmänkin psykologista ja älyllistä vastusta, mutta Banesta odottaisin itse vielä sitä fyysistä vastustakin, joka sitten kruunaisi upean sarjan.
Sitten tuossa alussa kyseltiin, että tappaakohan Nolan viittasankarin, niin itse toivoisin sitä jo pelkästään siitä syystä, että saataisin mahdolliset jatko-osat by muut elokuvantekijät kuopattua. Tästäkin huolimatta on jo liikkunut huhuja, että Warner Bros. meinaa rebootata Batman-sarjan Nolanin trilogian loputtua, ei näin -.-

Toivottavasti siihen nyt saadaan vähän mielenkiintoisempiakin pahiksia kuin Bane ja Ra's al Ghul. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä minkälaisen synkän version Riddleristä voi tehdä.

Sitten tuossa alussa kyseltiin, että tappaakohan Nolan viittasankarin, niin itse toivoisin sitä jo pelkästään siitä syystä, että saataisin mahdolliset jatko-osat by muut elokuvantekijät kuopattua. Tästäkin huolimatta on jo liikkunut huhuja, että Warner Bros. meinaa rebootata Batman-sarjan Nolanin trilogian loputtua, ei näin -.-

Ei kai niitä ole pakko katsoa, vaika tekisivätkin lisää.

Nämä Nolanin Batman-tekeleethän perustuvat nimenomaan Frank Millerin Dark Knight-sarjakuviin Batmanista. Sitten on myös kaikenlaisia muita Bättis-tarinoita, joista varmasti joku alkaa kyhäämään omanlaistansa tarinaa, kun kerran tuntuu elokuvastudioiden kassaan kilahtavan killinkejä näiden supersankarileffojen johdosta niin mukavasti. Spidermanistakin nimittäin alkaa uusintakierros uusilla näyttelijöillä... huoh!

Jos en väärin muista niin Frank Millerin sarjakuvassa, joka oli tarinaltaan muutenkin aika über synkkä kaikin puolin, Bane nimenomaan oli se pahis joka pystyi todella satuttamaan Batmania, joten siinä mielessä ihan odotankin minkälainen on Nolanin luoma ja Tom Hardyn näyttelemä Bane. Tämähän nyt ei missään nimessä tarkoita, että käsikirjoitus leffan suhteen menisi täysin sarjakuvan mukaan. Itse en kyllä noille Batmanin tietyille apureille/vihollisille lämpene, kuten vaikkapa Robin, Kissanainen, Poison Ivy... Kissanainenhan tosiaan palaa tässä elokuvassa mukaan... Tosin Anne Hathawaylle varmasti ne nahkapöksyt sopiikin. Toivottavasti trilogialle saadaan komea päätös, paljon on nimittäin Dark Knightin myötä ladattu odotuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nämä Nolanin Batman-tekeleethän perustuvat nimenomaan Frank Millerin Dark Knight-sarjakuviin Batmanista. Sitten on myös kaikenlaisia muita Bättis-tarinoita, joista varmasti joku alkaa kyhäämään omanlaistansa tarinaa, kun kerran tuntuu elokuvastudioiden kassaan kilahtavan killinkejä näiden supersankarileffojen johdosta niin mukavasti. Spidermanistakin nimittäin alkaa uusintakierros uusilla näyttelijöillä... huoh!

Siinä ei muuten ole mitään väärää, että tehdään supersankarileffoja tällaista vauhtia; mielestäni niitä saisi tulla vieläkin enemmän. Supersankarileffagenre on ylivoimaisesti paras tällä hetkelle ja tuottaa varmasti keskivertoa laadukkaampaa kamaakin kuin esim. täysin raiskattu kauhu ja komedia.

Mieti miten paljon sarjakuvia ja niiden spin-offeja tehdään, joten ei ole ollenkaan tyhmä idea, että myös leffoista tehdään näin. Mm. tuo Spiderman rebootti on NIIN SAATANAN hyvä juttu, koska Toby Ma"Queer" olisi pitänyt diskata leffasta jo ennenkuin kukaan johtoryhmässä edes ajatteli häntä.

Eli kyllä annan leffayhtiöiden kerätä rahojaan kassaan, joka kerta ne leffat vaan toimii, koska nyt sarjakuvafanit otetaan tosissaan!

Terminaattori puhuu asiaa. On niitä kehnompiakin supersankarileffoja tullut tässä viime aikoina kuten Green Hornet, mutta pääpiirteittäin kaikki nämä sarjakuvaleffat on ollut tosi hyviä ja vaikka olisivat huonojakin niin silti katsottavempia kuin keskivertokomediat tai monen muun genren leffat. Spiderman,Batman,Ironman, Kick-ass, Thor jne jne. kaikki laatukamaa.

Terminaattori puhuu asiaa. On niitä kehnompiakin supersankarileffoja tullut tässä viime aikoina kuten Green Hornet, mutta pääpiirteittäin kaikki nämä sarjakuvaleffat on ollut tosi hyviä ja vaikka olisivat huonojakin niin silti katsottavempia kuin keskivertokomediat tai monen muun genren leffat. Spiderman,Batman,Ironman, Kick-ass, Thor jne jne. kaikki laatukamaa.

Mä ehkä vielä tarkennan, koska heitit kehiin noita muitakin leffoja: kaikki tai melkein kaikki Marvel-universumin leffat ovat onnistuneet odotuksiaan paremmin. Green Hornet yms. eivät ole itseäni edes kiinnostaneet, mutta esim Kick-ass oli ihan jees.

Stan Leen alunperin aluille laittama maailma on ylivoimaisesti mielenkiintoisin ja parhaimmat setit ovatkin poikkeuksetta X-menit, Hulkit ja Wolverine-spinoffit. Kaikista näistä kolmesta toki löytyy uskomatonta materiaalia sarjakuvapuolella.

Siinä ei muuten ole mitään väärää, että tehdään supersankarileffoja tällaista vauhtia; mielestäni niitä saisi tulla vieläkin enemmän. Supersankarileffagenre on ylivoimaisesti paras tällä hetkelle ja tuottaa varmasti keskivertoa laadukkaampaa kamaakin kuin esim. täysin raiskattu kauhu ja komedia.

Mieti miten paljon sarjakuvia ja niiden spin-offeja tehdään, joten ei ole ollenkaan tyhmä idea, että myös leffoista tehdään näin. Mm. tuo Spiderman rebootti on NIIN SAATANAN hyvä juttu, koska Toby Ma"Queer" olisi pitänyt diskata leffasta jo ennenkuin kukaan johtoryhmässä edes ajatteli häntä.

Eli kyllä annan leffayhtiöiden kerätä rahojaan kassaan, joka kerta ne leffat vaan toimii, koska nyt sarjakuvafanit otetaan tosissaan!

Joo, en sillä tarkoittanutkaan, että näitä supersankarileffoja tulisi liikaa. Ja itsekin olen suuremmalta osin nauttinut noista Marvelin hahmoista tehdyistä leffoista. Ja nyttenhän Marvel vielä itse pitkälti tuottaa, ellei jopa "tee" omista sankareistaan leffoja, joka sitten mahdollistaa noiden hahmojen samanaikaisen esiintymisen yhdessä leffassa, tyyliin Avengers. Ja samaa mieltä olen myös tuosta Tobey Maguiren valinnasta hämikseksi: Scheissea!! Nyt kun tuon uuden Hämiksen traileri on ilmestynyt, niin ainakin tuntuu, että sekään ei tuo mitään uutta tarinan kannalta pöytään, sen takia aikaisemmassa viestissäni oli tuo "huoh!". Toivottavasti olen väärässä.

Nämä Nolanin Batman-tekeleethän perustuvat nimenomaan Frank Millerin Dark Knight-sarjakuviin Batmanista.

Jaa, ne oli Frank Millerin. Olin pitänyt sitä aina yksinomaan Marvelin piirtäjänä ja kirjoittajana, jolla oli kyllä aika erottuva oma realistinen tyylinsä tarinoissa ja synkkä jälki piirroksissa.
Sen kaverin tuotannosta tulee mainioita leffoja, kun Sin Citynkin elokuvaversio oli aika jees. On muuten saamassa jatko-osan ensi vuonna.

Näyttää Tom Hardykin (Bane) keränneen pihviä sitten Inceptionin, mikäli tätä hämykuvaa on uskominen:
Tom_Hardy_Bane_Dark_Knight_Large-thumb-550x343-62936.jpg

Hyvä näyttelijä kyllä, diggasin jopa Star Trekissä hänestä.

Joo, en sillä tarkoittanutkaan, että näitä supersankarileffoja tulisi liikaa. Ja itsekin olen suuremmalta osin nauttinut noista Marvelin hahmoista tehdyistä leffoista. Ja nyttenhän Marvel vielä itse pitkälti tuottaa, ellei jopa "tee" omista sankareistaan leffoja, joka sitten mahdollistaa noiden hahmojen samanaikaisen esiintymisen yhdessä leffassa, tyyliin Avengers. Ja samaa mieltä olen myös tuosta Tobey Maguiren valinnasta hämikseksi: Scheissea!! Nyt kun tuon uuden Hämiksen traileri on ilmestynyt, niin ainakin tuntuu, että sekään ei tuo mitään uutta tarinan kannalta pöytään, sen takia aikaisemmassa viestissäni oli tuo "huoh!". Toivottavasti olen väärässä.

Jep, en ole itseasissa nähnyt hämiksen uutta traileria, ajattelin vain ihan aluksi, että uusi näyttelijä jo pelkästään nostaa leffan pisteitä puolella :)

Varmaan saman taisoinen 2 edellisen kanssa, eli ei mitään järisyttävää elokuvakokemusta ole luvassa. Ok tasoa kumminkin.

Yönritarin on kaikkien supersankarien kuningas.......mutta odottaaa saa vaan niin perkeleen kauan viel :(
Veit sanat suustani. Toivottavasti tämä pitää saman tason yllä kuin 2 edellistä. Tuossa oli Milleristä puhetta, minulle hänen Batman on se ainoa oikea. Tai ei nyt ihan noinkaan, mutta jos mua pyydettäisiin kuvailemaan Batmaniä jollekkin joka ei tiedä asiasta yhtään mitään kuvailisin hänelle juuri Millerin Lepakkomiestä ja Gothamia.

Sattui hauska juttu äsken, selailin pintapuolisesti Batmanieni selkämyksiä ja kansia niin yhden albumin välistä tippui lehtileike. Leikattu 24.8.99 hesarista: 60-vuotias Batman kostaa yhä. Uudet albumit tarjoavat melodramaattista Batmania 70- ja 90-luvuilta. Eli Batmanin 60-vuotisjuhlakirja sekä Musta ja valkoinen, yllättäen löytyy noi kummatkin:) Juttu kertoo lähinnä siitä miten eri taiteilijat ovat tulkinneet sankaria vuosien saatossa.
Sinänsä asiallinen kirjoittaja tuo Harri Römpötti koska jutun alussa dissataan Teräsmiestä ja hehkutetaan bättistä:D No onhan toi otsikkokin "Batman kostaa yhä" aika raflaava:rock:

edit. Onhan tuossa maininta että ensimmäisen elokuvan(jos sitä Westin sekoilua ei lasketa) pohjana toimii Englehartin Batman, vaikka yleensä leffan vaikuttajaksi on mainittu Millerin synkistely. Vittu mikä Batman mania oli silloin 89, tyyliin koko amerikkakin meni aivan sekaisin, kaikkien huulilla oli vaan Batman:hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom