The Contender

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
muita ekan osan imuttajia?mielipiteitä?
mulle oli ainakin eka jakso pienoinen pettymys,katotaan nyt miten kehittyy, jos family jutut jätettäisiin vähemmälle ja keskityttäisiin treeniin/matsaamiseen..

ihan hyvä matsi periaatteessa,mutta olisin toivonu manfredon hakkaavan sen meksikaanon, tokan eränhän se vei ihan sata nolla mutta hävis sitten muut...

long-john sanoi:
minä paivina sarja tulee USAssa?
sunnuntaisin,tosin mun mielestä toka jakso tuli poikkeuksellisesti jo torstaina tällä viikolla mutta en oo ainakaan vielä löytäny sitä...

Ei oikein vakuuttanut tuo eka jakso, toivottavasti jatkossa keskitytään olennaiseen ja jätetään se ylidramatisointi ja tyhmät leikkaukset pois.

Ihan ok sarjaltahan tuo vaikuttaa, hieman liikaa glamouria ja Hollywood meininkiä on laitettu mukaan. Tosiaan enemmän saisivat keskittyä olennaiseen eli treenaukseen ja muuhun lajiin liittyvään, perhesuhteiden ja huulen heiton sijaan.

Matseissa tulee naurettua noille Rocky-äänitehosteille, kauheat pumpangpoks äänet ja hidastukset lyönneissä. :D

katoin just kakkosjakson. Vaikutti kieltämättä ihan mielenkiintoiselta. Hienoa miten hyvin matsit on saatu leikattua ja dramatisoitua, näyttää siistiltä kun isku tipahtaa sisään oikein hienosti hidastettuna :)

Äsken tuli katsottua tuo ensimmäinen jakso ja toinen on imutuksessa. Mielestäni ihan mielenkiintoinen. Itseäni kiinnostavat huomattavasti enemmän The Apprenticen ja tämän tyyliset ohjelmat kuin paritus- ja saaripelleilyt. Tosi-tv:t yleensä paranevat loppua kohti kun henkilöt tulevat tutummiksi ja ohjelmaan tulee tällöin ihan uutta syvyyttä. Ehkä tuo toinen jakso kertoo jo paljon enemmän että missä mennään.
Slyn kommentit olivat paikoitellen aika väsyneitä :lol2:, hyvässä lihassa ukko kyllä edelleen. Lopussa oleva matsi oli ehdottomasti ohjelman parasta antia.

Gomezista näki selkeesti jo ennen fightia että äijä tulee pieksemään vastustajansa ja uskonkin että heppu tulee pääsemään kisassa vielä pitkälle.

mistäs löysitte tokan osan?

ei tarvi vastata löysin jo iteki...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pexxi sanoi:
Jotenkin vaan Ultimate Fighter vie voiton Contenderista mun mielestä..
Johtunee siitä että Ultimate Fighterissä keskityttiin enemmän ottelemiseen ja Contenderissä vaimojen ja lasten halailuun...

UF on selvästi suunnattu miehille ja fighting-seuraajille. Contenderissä yritetään antaa kaikille jotain ja lopputulos on hieman pullamössöä.

just katoin kolmannen jakson ja HUH! En spoilaa sen enempää kuin että ishi ja ahmed ottaa yhteen.. paras jakso tähän mennessä :)

Pari ekaa jaksoa katsottuna ja ainakin hymy on irronnut.

Huvittavinta antia ovat matsit, jotka on suunnattu nyrkkeilynharrastajille, joiden mielestä Rocky on realistinen.

Tunnelmaa toki luodaan hyvin musiikilla, hidastuksilla, voimistetuilla iskuefekteillä ja nopeilla leikkauksilla yleisöön. Alkuun mietin että musat on ihan kuin Hans Zimmeriltä ja imdb:stä paljastui että näin todellakin on.

Nauru irtoaa viimeistään siinä vaiheessa kun matsaajien eukko istuu söpö tenava sylissään ja kauhistelee miehensä kohtaloa. Kevyt isku osuu kaverin otsaan ja hidastus ja ääniefekti saavat sen tuntumaan ydinräjähdykseltä. Samalla Sly ja Ray lähes pomppaavat tuolista vaihtaen kommentteja tyyliin "On se hurja!"..

hahaha odotinkin jo milloin "oikea" boksaaja tulee ja haukkuu koko sarjan paskaksi :) Noh ihan sama, mä tykkään!

metalman sanoi:
hahaha odotinkin jo milloin "oikea" boksaaja tulee ja haukkuu koko sarjan paskaksi :) Noh ihan sama, mä tykkään!

Hei hei, eipäs nyt käsitetä väärin. Sarja on munkin mielestä oikein toimivaa viihdettä. "Oikeissa" matseista ei välity tuollaista turpaanmättöfiilistä huippuotteluja lukuun ottamatta.

Se miten (ainakin alkujaksojen) kohtuu selvät ottelut on saatu jännittäviksi kertoo tuotannon ammattitaitoisuudesta.

re

"Huvittavinta antia ovat matsit, jotka on suunnattu nyrkkeilynharrastajille, joiden mielestä Rocky on realistinen."

Luulenpa, että sarjan on tarkoitus upota mahdollisimman suureen yleisöön. Siksi näitä ihme leikkauksia ja hidastuksia äänitehosteineen on matseihin liitetty. Joe-average ei taatusti jaksaisi innostua täysin realistisesta kyttäilystä (taustana voisi toimia vaikka jenkkien show-paini, jota seuraa ihan tosissaan myös iso lauma aikuisia miehiä).

Viihdettä TV:stä, realismia salilta :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom