Paras paikka missä itse olen käynyt treenaamassa on ollut tämä. Paikan 2 veljestä on kummatkin aivan helvetin taitavia joten siitä ei tule jäämään homma kiinni.
http://www.huahin-muaythai.com/
Tollaista sanoi olevan normi setin mutta ainakin omalla kohdalla oli aika paljon vaihtelua eikä mitään punttia tullut vedeltyä. Sain itse valita pädien pitäjän kun yhden kanssa ei kemiat kohdanneet niin oli mukava treenailla salin parhaan pädien pitäjän kanssa. Paikka oli aika rauhallinen vielä silloin kun kävin mutta ilmeisesti homma on noussut melkoisella tahdilla. Salin vieressä on muutama TODELLA halpa kämppä ja salin pitäjän faija vuokraa skoottereita halvalla. En oikein keksi mitään huonoa paikasta mutta jos tulee jotain tarkentavia kysymyksiä mieleen niin voin yrittää vastata. Salin lähellä on muuten kanssa joku tosi maalais safka mesta josta saa aamupalan jollain 50 sentillä.
Miten muuten ite löysin salin oli sellanen että juttelin kirjakauppiaan kanssa thainyrkkeilystä niin kauppias kerto että tietää hemmetin hyvän salin ja samalla soittikin omistajalle joka kävi skootterilla hakemassa mut sinne. Että meininki oli hemmetin mukavaa (paitsi hurreja tuolla salilla on aivan pirusti;)
Here is a typical session:
Wake up and go for a run. Make sure you're back around 7.30 am. Run length varies from 3k-6k average.
7.30 skipping for 10 minutes
Stretching to prepare for the intense exercise and help prevent injury.
Each round is 3 minutes
Shadowboxing for 3 rounds - Practice your technique while watching in the mirror. A valuable method of improving.
Bagwork, 6 rounds - Work bag drills which helps develop power, co-ordination and technique.
Padwork, 5 rounds - This is 15 minutes one on one with a trainer. Expect to learn the most and improve your cardio the most during this phase.
Technique drills/sparring - Learn various techniques, defensive and offensive, clinching etc, literally anything is taught here. Sometimes we spar instead. Sparring is optional.
Clinchwork - Practicing clinching with trainers and students
Weights - Work on your strength to finish up
Alussa käytiin vetämässä se aamulenkki jonka jälkeen alkaa se kunnon treenaaminen. Aika usein aloitettiin varjonyrkkeilyllä jonka jälkeen päädyttiin mäiskimään pädejä. Pädin pi