Thaikku + puntti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

White_Pride95

Banned
Moro!

Tästä taitaa olla jo topic, mutta aukaistaas uusi.

Eli tsekkikää mun treeniohjelma ja kattokaa jos on vikoja:

MA: Aamulla puntti, rinta + olkapää ja illalla thaikku
TI: Jalat
KE: Hauis + ojentaja ja illalla thaikku
TO: Thaikku
PE: Selkä + hauis ojentaja ja illalla thaikkuu
LA: Lepoa
SU: Lepoa

Toistot pidän 3x10 puntissa, ja liikkeitä vaihtelen. Pyrin kuitenkin käyttämään vapaita ja painoja. Vedän yleensä failureen.

Syön 3g/kg proteiinia päivässä, ja juon paljon vettä. Röökiä poltan sen 10 savuketta päivässä.

Mitä mieltä olette? Pitääkö jotain muuttaa?

Tuo on melkoisen hyvä:) Itse samassa iäissä aikanaan pyrin tosin alle 9 röökin päivässä koska viikonloppuna paloi tietty kännissä enemmän. Sitten mikä kannattaa myös muistaa että joka sunnuntai se palauttava aamulennki että saa pe ja la illan kuonapaskat kropasta pois että maanantaina on hyvässä terässä.

Oikeasti teet nyt niin että meet siltä omalta valkulta kysyyn että mitä sun kandee treenata... Ja sit meet sen opeilla eteenpäin.

Moro!

Tästä taitaa olla jo topic, mutta aukaistaas uusi.

Eli tsekkikää mun treeniohjelma ja kattokaa jos on vikoja:

MA: Aamulla puntti, rinta + olkapää ja illalla thaikku
TI: Jalat
KE: Hauis + ojentaja ja illalla thaikku
TO: Thaikku
PE: Selkä + hauis ojentaja ja illalla thaikkuu
LA: Lepoa
SU: Lepoa

Toistot pidän 3x10 puntissa, ja liikkeitä vaihtelen. Pyrin kuitenkin käyttämään vapaita ja painoja. Vedän yleensä failureen.

Syön 3g/kg proteiinia päivässä, ja juon paljon vettä. Röökiä poltan sen 10 savuketta päivässä.

Mitä mieltä olette? Pitääkö jotain muuttaa?

Alkaa menee suomi24 meiningiks nää kommentit -.- No eka neuvo on, että lopeta tupakanpoltto. Ja tuosta sun treeniohjelmasta ei voi sanoa mitään, kun et ole treeniohjelmaa meille kertonut, ainoastaan rungon. Miksi treenaat hauiksen ja ojentajan 2 kertaa viikossa ja muut vaan yhden? Ota keskiviikon käsitreeni kokonaan pois.
Palautumisen kanssa voi tulla ongelmia myös, ainakin jos vedät failureen saakka. Suosittelelisin ottaa vaikka 2-jakosen niin saisit tonne vähän enemmän lepopäiviä.
Itekkin oon treenannu viime syksynä punttia muutaman kerran viikossa, jujutsua 2-4 kertaa viikossa + 100 km juoksua siihen päälle. Voin sanoo että sitä vähän aikaa kestää, mutta pidemmän päälle ei toimi. Sarjapainojen kehitystäkään on turha toivoa, kaikki vaan junnaa paikalla. Tämä siis omalla kohdallani. Mene ja tiedä.

Turhan monijakoisella ohjelmalla veivaat minun mielestäni.. Yksijakoinen ohjelma ja sellaista melko toiminnallista yleisvoimatreeniä, eikä mitään eristäviä pullisteluita, jotka tekevät sinusta hitaan ja kankean thaikkua ajatellen.

En luota mun valmentajaan.

LazziN kiitos, mä voin kelaa tota kaks jakoistakin.

Mikä on treenaamisen tavoite? Se vaikuttaa melkoisen paljon siihen mihin siinä treenamisessa panostetaan.

Äkkiseltään tuo ohjelma näyttää perusvoimakauden treeniltä urheilijalla jonka voimatasoja/lihasmassaa halutaan lisätä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
miks sitten treenaat kuin kehonrakentaja?

No ei musta mikään 50kg vinosilmä Jomhod kuitenkaan oo tulossa..

Vai että vinosilmä? Nimimerkkikin on vahvasti skinheadahtava. Eli ei ole mikään ihme että vastaukset ovat Suomi24 -tasoa.
Toisaalta kyse on 17-vuotiaasta teinipojasta, voi olla että mielipiteet tulevat vanhemmiten muuttumaan.
Kuten isäukkoni aina sanoi minulle kun tein nuorena jotain hölmöä, että: "Kyllä elämä opettaa"

Ja hyvänen aika sentään Muay-Thaihan on "vinosilmien" kehittämä laji.
Sun nimimerkillä ois ehkä pitänyt mennä Kas-Pin treeneihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom