- Ikä
- 42
Koko ketju on tuntuu olevan kehareita täynnä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko ketju on tuntuu olevan kehareita täynnä.
Täältä löytyy kaikki tieto mitä tarvitset: https://pakkotoisto.com/threads/testosteronikorvaushoito-faq.127193/Terve!!
Mitäs olette mieltä mun testoarvoista, tippunut aika reilusti marraskuusta (11.7), tähän päivään (3.0). Ens viikolla pääsee lääkäriin keskusteleen mahdollisesta korvaushoidosta, ilmankos mies on väsyny vähän väliä...
Jos ihan itekseen on testot menny noin tonttiin ni vaadi kunnon tutkimukset. Älä missään nimessä rupea siihen et kunnolla tutkimatta yksityiseltä piikkiä heti hanuriin.Terve!!
Mitäs olette mieltä mun testoarvoista, tippunut aika reilusti marraskuusta (11.7), tähän päivään (3.0). Ens viikolla pääsee lääkäriin keskusteleen mahdollisesta korvaushoidosta, ilmankos mies on väsyny vähän väliä...
Jos ihan itekseen on testot menny noin tonttiin ni vaadi kunnon tutkimukset. Älä missään nimessä rupea siihen et kunnolla tutkimatta yksityiseltä piikkiä heti hanuriin.
Siihen johtuu niin moni asia....
- 50kg painonpudotus (4 vuodessa)
- Ylikunto (osittain vaivaa vieläkin)
- Viime kesänä olin liian pitkään, liian kuivassa kunnossa (7%) rasvat. Treenasin kovaa ja olin ketoosissa.
Koko kroppa on aivan sekasin tällä hetkellä....
Höpö höpö juttuja etteikö testo vaikuttas paljoa testo nimenomaan vaikuttaa erittäin paljon.Testotasoilla ei loppupeleissä ole hirveästi tekemistä lihaksenkasvun kanssa.. Lihaksen kasvuun vaikuttavat niin monet tekijät ja testot ovat vain pieni osa sitä.. Natun testotasot ovat parhaimmillaankin vain noin 1/30 osa siitä mitä gearaajat tykittävät menemään..
Ei mitään vaikutusta jos ovat viitearvojen sisällä. Sitten kun lähdetään buustaamaan niin ihan eri juttu.Höpö höpö juttuja etteikö testo vaikuttas paljoa testo nimenomaan vaikuttaa erittäin paljon.
Ongelmallisenhan tästä tekeekin se, että meillä ei ole vertailukohteena Jesse Pynnöstä, missä arvot olisivatkin ylärajoilla.Ei mitään vaikutusta jos ovat viitearvojen sisällä. Sitten kun lähdetään buustaamaan niin ihan eri juttu.
Itsellä esim. Testot ihan ylärajoilla ja ei ole ikinä patti mitenkään älyttömän hyvin tarttunut.
Kannattaa kattoa vaikka Jesse Pynnösen video sen arvoista. Mitkä ovat ihan alarajoilla.
Huomaa kyllä kuinka kujalla perus salijampat on nykytietämyksestä.Höpö höpö juttuja etteikö testo vaikuttas paljoa testo nimenomaan vaikuttaa erittäin paljon.