TestoTimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eagless
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 SOMEVAIKUTTAJA TESTOTIMO – TYYLI, SISÄLTÖ JA KOKEMUKSET 💥

Meta description: Keskustelua somevaikuttaja Testotimosta: sisältö, treeni, mielipiteet, palaute ja yleinen somevaikutus.

Montako näistä kitisijöistä sä tiedät tai mitä ne tekee elämässään?Eihän teistä kukaan avaa suutaan ellei ole nimimerkkiä tai anonymiteettiä suojana ja ihan syystä.
Anonyyminä kivempi kommentoida, kun tämä seuranta ei ole muuta kuin viihdettä. En tee rahaa sekopäisillä somejulkaisuilla, joten en avaa tilejä. Olen ihan tyytyväinen elämääni lääkepurkin kanssa ja älyäni mun ei tarvitse kenellekään alkaa todistelemaan. Mulle teatteria vetävät kehonrakentajat on vähän niinkuin eläintarhan gorillat. Niitä on kiva seurata, mutta en haluaisi itse olla sellainen.

Anonyyminä kivempi kommentoida, kun tämä seuranta ei ole muuta kuin viihdettä. En tee rahaa sekopäisillä somejulkaisuilla, joten en avaa tilejä. Olen ihan tyytyväinen elämääni lääkepurkin kanssa ja älyäni mun ei tarvitse kenellekään alkaa todistelemaan. Mulle teatteria vetävät kehonrakentajat on vähän niinkuin eläintarhan gorillat. Niitä on kiva seurata, mutta en haluaisi itse olla sellainen.

Niin, nimimerkin takaa on helppo kertoa. Itsehän olen NASAn astronautti ja viikonloppuisin olen aivokirurgi. Ihan helvetin onnellinen ja jokaikinen asia elämässä mallillaan. Uskomattoman kovassa tikissä ja ihan saaatanan itsevarma. 4 vaimoa ja 15 upeaa lasta. Ajan Mercedeksen F1 autolla töihin ja vaimolle ostin helikopterin

On se epävarma. En mä tehny encenosta mitään oletuksia. Sanoin että vedä ittesi kireäksi jos se on niin yksinkertaista ja se näytti kuvan missä oli vetänyt itsensä hienoon kuntoon. Propsin Encenolle. Kävitkö jo tekemässä langan siitä laudalle?

Montako näistä kitisijöistä sä tiedät tai mitä ne tekee elämässään?Eihän teistä kukaan avaa suutaan ellei ole nimimerkkiä tai anonymiteettiä suojana ja ihan syystä. Tyyliin kaksi paljastautunut ja näytti just siltä miltä voi odottaakin ja ne oli niitä todellisia elämän hupiukkoja. Sä voit toki rikkoa stereotypiat ja kertoa sun somet niin käydään katsomassa millanen elämässään onnistunut adonis sieltä löytyy. Tai sit et ja jatkat vihaseuraamista toinen käsi sipsipussissa ja toinen mielialalääkepurkissa

Jatkan anonyyminä, koska en halua että musta kirjoteltais laudalla tai muualla. Nykyajan kirous on, että jos haluaa tehdä rahaa julkisuudella niin nää on sitten ne haitat. Joten jätän sen puolen mielelläni niille, jotka ovat uransa valinneet. Esim. Peter Wilenius poisti julkiset profiilit vuosia sitten ja edelleen siitä tehdään postauksia laudalle.

Edit. Miksi olet niin vihainen?

Jatkan anonyyminä, koska en halua että musta kirjoteltais laudalla tai muualla. Nykyajan kirous on, että jos haluaa tehdä rahaa julkisuudella niin nää on sitten ne haitat. Joten jätän sen puolen mielelläni niille, jotka ovat uransa valinneet. Esim. Peter Wilenius poisti julkiset profiilit vuosia sitten ja edelleen siitä tehdään postauksia laudalle.

Edit. Miksi olet niin vihainen?
Eli oikean elämän hupiukko kuten sanoin jo varmaan ensimmäisessä viestissäni. Kova on tarve todistella aina siihen asti kunnes pitäis oikeasti antaa jotain näyttöjäkin puheiden lisäksi. Todellinen hupiukko. Vähän antaa takas niin alkaa melkeen itkemään. Ehkä sä tästä opit ja otat sen valmennuksen ja mietit elämällesi muuta sisältöä kun katkerana vihaseuraamisen.

Miksi muuten susta kirjotettaisiin laudalle? Nehän on sun sielunveljiäs siellä.

Mutta se riittänee tältä erää teston ketjussa. 😻 Testo tuskin tätä lukee mutta Testolle onnea ja menestystä kaikkeen mihin urallaan ja elämässään ryhtyy. Hupiukot jauhaa mutta Testo porskuttaa.🥰

Eli oikean elämän hupiukko kuten sanoin jo varmaan ensimmäisessä viestissäni. Kova on tarve todistella aina siihen asti kunnes pitäis oikeasti antaa jotain näyttöjäkin puheiden lisäksi. Todellinen hupiukko. Vähän antaa takas niin alkaa melkeen itkemään. Ehkä sä tästä opit ja otat sen valmennuksen ja mietit elämällesi muuta sisältöä kun katkerana vihaseuraamisen.

Miksi muuten susta kirjotettaisiin laudalle? Nehän on sun sielunveljiäs siellä.

Mutta se riittänee tältä erää teston ketjussa. 😻 Testo tuskin tätä lukee mutta Testolle onnea ja menestystä kaikkeen mihin urallaan ja elämässään ryhtyy. Hupiukot jauhaa mutta Testo porskuttaa.🥰

Mitähän mulla on ollut tarve todistella? Tämä ei ole mun ketju vaan Timon. En ole skenessä, joten mun ei tarvitse olla kenenkään puolella tai esittää mitään. Varmasti stressaavaa elämää sellainen.

Peter Wilenius poisti julkiset profiilit vuosia sitten ja edelleen siitä tehdään postauksia laudalle.
Toi kertoo miten patologisen sairaita ihmisiä ne ovat. Koko elämä haaskataan tohon.

Miettikää että ainoa netin vajaa vihaaja omalla nimellään on Juhana Tegelberg. Muut on sitten samaa paskaa anonyyminä.

Toi kertoo miten patologisen sairaita ihmisiä ne ovat. Koko elämä haaskataan tohon.

Miettikää että ainoa netin vajaa vihaaja omalla nimellään on Juhana Tegelberg. Muut on sitten samaa paskaa anonyyminä.

Joo, mutta kaikki eivät ole samaa, ei vihaajat eikä somettajat. Jotkut somettajat saavat enemmän ryönää kuin toiset ja joskus siihen on aihettakin. Jos valehtelee, on epäaito ja tekee tyhmiä juttuja, niin monesti ryönää tulee eri tavalla. Ennen julkisuudessa oltiin, kun siihen oli jokin syy, kuten vaikka lätkänpelaaja. Nykyään halutaan julkisuutta ilman kannuksia ja siitä syntyy näitä juttuja, kun ihmiset nauravat niille.

Mulla tuli vaan tästä keskustelusta yhtäkkiä mieleen, että seuraajia varmaan tällä hetkellä sais eniten ku alkais tekeen syntholin tykitysvideoita.
Kyllä. Kaikki poikkeava kiinnostaa ihmisiä. Ja sekoilu. Pottukoira hyvä esimerkki. Mies tekee hyvää tiliä dokaamalla ja sekoilemalla

Mielenkiintoinen tyyppi tämä testotimo. En sinänsä tuomitse tajunnanlaajentajia ja muita shamaanijuttuja. Monet niistä on vuosisatoja vanhoja luonnonkansojen kehittämiä metodeja. Kyllä niissä jotain jujua varmasti piilee. Timon metodeissa on kuitenkin yksi perustavaa laatua oleva vika: ongelmat joita se tripeillä hoitaa on itseaiheutettuja. Mielialavaihtelut, impulsiivisuus jne. kuullostaa ihan tyypillisiltä horkan sivareilta. Vaikka sivareita saisi tripeillä lievennettyä niin oman jälkensä ne tripitkin jättää. Kovan riskin hommaa rassata psyykettä noin monilla eri kemikaaleilla. Jos menee metsään niin ei ole ketään joka osaisi auttaa. Lääkäritkään ei tiedä mitä tuollaiset miksit saa aikaan eikä tutkimusdataa ole.

Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoinen tyyppi tämä testotimo. En sinänsä tuomitse tajunnanlaajentajia ja muita shamaanijuttuja. Monet niistä on vuosisatoja vanhoja luonnonkansojen kehittämiä metodeja. Kyllä niissä jotain jujua varmasti piilee. Timon metodeissa on kuitenkin yksi perustavaa laatua oleva vika: ongelmat joita se tripeillä hoitaa on itseaiheutettuja. Mielialavaihtelut, impulsiivisuus jne. kuullostaa ihan tyypillisiltä horkan sivareilta. Vaikka sivareita saisi tripeillä lievennettyä niin oman jälkensä ne tripitkin jättää. Kovan riskin hommaa rassata psyykettä noin monilla eri kemikaaleilla. Jos menee metsään niin ei ole ketään joka osaisi auttaa. Lääkäritkään ei tiedä mitä tuollaiset miksit saa aikaan eikä tutkimusdataa ole.

Sehän on hyvä osa toimii aineiden koekenttänä. Näkee ite mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä

Sehän on hyvä osa toimii aineiden koekenttänä. Näkee ite mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä
Ei vaan taida näidenkään aineiden vaikutukset olla eri ihmisillä aina samanlaisia. Mutta muuten kyllä, hyvä että joku toimii omalla vastuullaan koekaniinina.

Ei vaan taida näidenkään aineiden vaikutukset olla eri ihmisillä aina samanlaisia.
Jep, ei todellakaan vaikuta samanlailla. Toinen asia on se että noista trippauluyrteistä ei ole mitään tutkimustietoa. Jos trippi jää päälle tai muuten kilahtaa niin lääkäreillä menee sormi suuhun. Shamaanilla saattaa olla takataskussaan joku korjausyrtti, jota jo muinaiset maya-soturit käytti matkalle jäädessään, mutta sitäkään tuskin on testattu yhdessä horkan kanssa. Horkka+trippi on luultavasti uniikki yhdistelmä jopa näille viidakon poppamiehille.

Toinen asia on se että noista trippauluyrteistä ei ole mitään tutkimustietoa.
Tätä virheellistä väittämää kuulee varsin usein. Erilaisia psykedeelejä on itseasiassa tutkittu verrattaen todella paljon lääketieteellisen potentiaalin selvittämiseksi. Muun muassa AA-kerhon perustaja Bill Wilson tutki näitä jo 50-luvulla. Dataa on vuosien saatossa kertynyt valtavasti sekä puolesta, että vastaan.

Kattelin joo, itsabodybuildingshow tais olla kanavan nimi tubessa? Täytyy myöntää että ihan vitun surullista, että tollanen nuori sälli jolla ei edes perus voimatasot/tekniikat ole kunnossa niin alkaa lääkitseen itteensä. Ja timppahan kustantaa kuurit yms. (Näin siis tämä sälli itse kertoi videollaan). Jotenkin tuntuu älyttömältä.

Ja ennen kuin joku nyt tulee kätisemään että miksi keskityn ja kritisoin muiden asioita niin älä edes aloita, kyseessä on julkinen materiaali ja on ihan normaalia esittää eriäviä näkemyksiä niistä.

Kattelin joo, itsabodybuildingshow tais olla kanavan nimi tubessa? Täytyy myöntää että ihan vitun surullista, että tollanen nuori sälli jolla ei edes perus voimatasot/tekniikat ole kunnossa niin alkaa lääkitseen itteensä. Ja timppahan kustantaa kuurit yms. (Näin siis tämä sälli itse kertoi videollaan). Jotenkin tuntuu älyttömältä.

Ja ennen kuin joku nyt tulee kätisemään että miksi keskityn ja kritisoin muiden asioita niin älä edes aloita, kyseessä on julkinen materiaali ja on ihan normaalia esittää eriäviä näkemyksiä niistä.
Monta kertaa miettinyt et mitä helvettiä oikeasti. Miksi timo edes suosittelee aloittamaan kuurittelua? tolla kaverilla ei oo natupohjaa varmaan edes vuotta ja muutenkin tosiaan treenit aivan hakusessa :D Ja tulee tosta kommuunistakin pienet kultti vibat :D

Mä kysyin tältä kaverilta et etkai oo menossa mihinkää testotimon treenileirille ku sano lähtevänsä etelä-amerikkaa ja tiesin valmentajan olevan timo. Vastas ei

Monta kertaa miettinyt et mitä helvettiä oikeasti. Miksi timo edes suosittelee aloittamaan kuurittelua? tolla kaverilla ei oo natupohjaa varmaan edes vuotta ja muutenkin tosiaan treenit aivan hakusessa :D Ja tulee tosta kommuunistakin pienet kultti vibat :D

Kauan pitäs sun mielestä treenata natuna jos tavotteet on lyöty pro kehonrakennukseen?

Back
Ylös Bottom