Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti sensuroimattomana siellä priva-palvelussaan ja onhan sil tubessaki vissii muutama niitä Ayahuasca-trippejäMä oon huono kattoon mitään videoita, mutta mitäs se niistä psykedeeleistä toteaa? Käsitteleekö avoimestikin tajunnanlaajentamista?
Ainakin taitaa olla vähän vaihtelua näihin tyypillisimpiin bodyaiheisiin vlogeihin, vai mitä nämä nyt ovat. Supermassa ainakin vois ottaa mallia tuosta avoimuudesta, mitä tulee päihteisiin. Tai psykedeeleihin, miksikä nyt sanotaankaan.Mielenkiintoisia videoita tekee Testotimo mitä muutaman tullut katsottua. Selkeästi tuollaisen itselleen sopivan bodaus/hippi elämäntyylien mixauksen saanut rakennettua ja vaikuttaisi olevan melko tyytyväinen elämäänsä ulkomailla. Erilaistahan tuo toki on perus tasamaan tallaaja suomalaisten näkövinkkelistä, mutta sehän se on omiaan harmittamaan kateellista kansaa, kun joku noinkin rohkeasti uskaltaa elämäänsä oman näköistään suuntaa hakea ja siinä vielä onnistuukin.
Henkilöitä jotka välittävät toisista sanotaan muistaakseni empaattisiksi ihmisiksi ja minusta se ei välttämättä ole huono asia,mutta kyllähän nykypäivänä paremmin pärjää jos pystyy olemaan kovana ja sulkemaan pois kaiken mikä ei itselle tapahdu tai kuulu.Just näin. Ja hitto et tulee oikeen myötähäpeä näistä ketkä ovat aina niin HUOLISSAAN tai HUOLESTUNEITA. On kerta kaikkiaan niin ylikäytetty ja kulutettu sana. Siinä kun ovat niin huolestuneita ja huolissaan toisten tekemisistä somessa, niin olisivat ennemmin huolissan omista asioista ja tekemisistä.
Ja mulla ainakin on vahva usko siitä että Testotimo tietää mitä tekee, ja elää juuri oman näköistä elämäänsä ja unelmaansa.
Psykedeeleistä en tiedä ihan tasan tarkkaan mutta ovat käsittääkseni päihteitä.Tosi omaperäinen tyyli, tekee mitä huvittaa, ei luultavasti kadu niitä asioita kun on vanha.
Psykedeelit avaa lukkoja ja laajentaa tajuntaa, pitäisiköhän sun kokeilla?
Miten muuten timon kisailut on mennyt, sitä vartenhan tää foorumi on? Laitelkaa kuvia ketä löytää!
Tämähän ei ollut vissiin mulle suoraan mutta vastaan siltikin.NIin sun mielestä, mutta kun se ei ole totta. Mä en mene sinne salille kyttäämään muita, vaan treenaamaan, mutta sä meet someen kyttäämään muita ja pahoittamaan mielen niistä.
Mielenkiintoisia videoita tekee Testotimo mitä muutaman tullut katsottua. Selkeästi tuollaisen itselleen sopivan bodaus/hippi elämäntyylien mixauksen saanut rakennettua ja vaikuttaisi olevan melko tyytyväinen elämäänsä ulkomailla. Erilaistahan tuo toki on perus tasamaan tallaaja suomalaisten näkövinkkelistä, mutta sehän se on omiaan harmittamaan kateellista kansaa, kun joku noinkin rohkeasti uskaltaa elämäänsä oman näköistään suuntaa hakea ja siinä vielä onnistuukin.
Päihteiden aktiivi käyttäminen sen sijaan ilmiönä on toki sellainen yleis hyvä pohdinnan aihe, että mahtaakohan suuremmissa määrin olla sitten kellekkään hyväksi moinen? Kaikenlaisia selityksiä tuon Ayahuasca, humoristisemmin nimettynä "Ajanhaaska" huumeenkin puolesta on kuullut ja lukenut. Psykedeeleillä on toki todettu olevan mahdollisia myönteisiäkin vaikutuksia ihmisen psyykkeelle, sopivissa määrin otettuna ja osana jonkinlaista terapiaa. Mutta muuten sanoisin aktiivisen käytön olevan enemmänkin oman päihtymisen halun/hörhöilyn naamiointia johonkin muka terveelliseen ja itse asiassa enemmänkin sellaista elämästä/todellisuudestakin pakenemista, kuin enää vain tajunnan laajentamisen hakua. Siltä osin voisikin esittää kysymyksen, että onko sitten mitään päihteitä aktiivisesti käyttävä ihminen tyytyväinen selvinpäin ollen omaan perus olotilaansa/elämäänsä? Viittaamatta tällä suoranaisesti Testotimoon, kun en miehen päihteiden käytön varsinaista aktiviisuus astetta tiedä.
Henkilönä/nettihahmona Testotimo on varmasti suurimmalle osalle tuttu jo ilman esittelyäkin. Yleisesti voisi luonnehtia että kyseessä on kilpakehonrakentaja, joka on tullut alkujaan netti bodyskeneen PT Vatasen tubevideoiden siipimiehenä ja ystävänä. Sittemmin erillistyi enemmän omaksi netti ilmiökseen ja on sen myötä luonut oman imagonsa eri tavoin. Valmennuksia tekee ja käsittääkseni myös lisäravinne bisnestä on nettikaupan myötä.
Videoiden tekijöiden toivehan on että niitä kommentoitaisiin kun se tuo näkyvyyttä ja katsojia lisää.Se onkin todella kehittävää oman elämän kannalta huolestua muiden puolesta. Nykyajan yksi pahimpia vitsauksia on netissä mielensäpahoittajien. puolestasuuttujien ja muista huolissaan olevien massiivinen meteli. Hirvee poru mitä muut tekee, se teki sitä, toi sanoi tätä, toi tekee tota. Voi kyynel, eikä vaikuta mitään omaan elämään ellei ala ressaamaan asialla.
Kerroppa ihan omin sanoin, mitä me kerrotaan omasta elämästä tässä treeniaiheisessa videossa? Kerro ihan tarkkaan mikä tossa antaa nyt semmoista, että pitää huomauttaa jotain? Jos nyt joku automekaanikko julkaisee videon, miten se se korjaa vaikka asiakkaan auton, niin miten se kertoo omasta elämästään, vaan olisko se semmoista informatiivista opettavaista materiaalia?Tässähän nyt henkilöt julkaisevat omaa elämäänsä ja toivovatkin kommentteja mutta toisaalta taas se on ihmisten kyttäystä ja negatiivista jos huomauttaa jostakin.
Kerroppa ihan omin sanoin, mitä me kerrotaan omasta elämästä tässä treeniaiheisessa videossa? Kerro ihan tarkkaan mikä tossa antaa nyt semmoista, että pitää huomauttaa jotain? Jos nyt joku automekaanikko julkaisee videon, miten se se korjaa vaikka asiakkaan auton, niin miten se kertoo omasta elämästään, vaan olisko se semmoista informatiivista opettavaista materiaalia?
View: https://youtu.be/_JCekfNiioc?si=jSsawOOxgsuTgBhT
n.
Tässähän nyt henkilöt julkaisevat omaa elämäänsä ja toivovatkin kommentteja mutta toisaalta taas se on ihmisten kyttäystä ja negatiivista jos huomauttaa jostakin.
Mutta joo,tarkemmin kun mietin niin kyllähän sen ajan voi käyttää parempaankin tekemiseen kuin näiden videoiden katseluun.
Ja ehkä on parempi ettei edes tiedä tarkemmin mitä kellekkin kuuluu,koska sehän ei esim:minun asioihin vaikuta mitenkään.
Poista tämä minun nimimerkki pois pakkikselta ja jatkossa,jos jotain haluan seurata,niin senhän voi suoraan netin syövereistä kaivaa tai asia niin google laulamaan,yleensä löytyy.
Eli minä poistun suosiolla takavasemmalle niin ei nouse kummempi poru tästä ja me kaikki voimme sen ajan käyttää hyödyllisemmin.
Tämähän ei ollut vissiin mulle suoraan mutta vastaan siltikin.
Tuo pitää kyllä osin paikkansa.
Itsellänikin tullut seurattua varmaan viittä eri bodaria,kun etusivulla on parin klikkauksen päässä että voi seurata niitten päivityksiä heti kun uusi filmi sinne ilmestyy.
Itse puhun seuraamisesta mutta kyllähän se kyttäämistä periaatteessa on,myönnän sen.
Tämänkin ajan voisi kyllä käyttää paremmin vaikka hyviä vinkkejä niistäkin joskus saa.
Tosin vinkkejä voi etsiä suoraankin hakemalla niin siinä jäisi tuo turhanpäiväinen kyttäys pois on se tahallista eli tahatonta mutta siltikään näidenkään asiat ei minulle kuulu tietenkään milläänlailla.
seuraamisella ja kyttäämisellä on ISO ero.Itse puhun seuraamisesta mutta kyllähän se kyttäämistä periaatteessa on,myönnän sen.
Tämänkin ajan voisi kyllä käyttää paremmin vaikka hyviä vinkkejä niistäkin joskus saa.
Eikö tuo asia oo aika yksinkertainen loppujen lopuksi.. Vois yksinkertastaa niin, että pelkkä tuntuma ei tietenkään riitä, mutta kyllä se tuntuma lihaksessa pitäs olla läsnä isollakin painolla, muttei sitä tartte koko ajan miettiä. Jos tekee liikkeen suurinpiirtein oikein ja hyvällä tekniikalla, niin on se ihme jos ei tunnu missään oli paino miten iso tahansa...Jos olisi olemassa joku absoluuttinen yksi ainoa oikea treenimetodi niin tuo olisi ymmärrettävää. Yleisesti ottaen on käsittääkseni kuitenkin todettu ettei näin ole joten ei ehkä ole ihan noin yksiselitteinen
Muutamia klippejä nähnyt Timon nykytouhusta ja jos verrataan siihen aikaan kun esim. treenasi Vatasen seurassa niin selkeästi rooli päällä.Tykkään kyl jostain syystä näistä Timon videoista paljon. En kyl osaa sanoo miks.. Mun mielestä ei vedä selkeesti ainakaan mitään roolia. Ainahan jokainen joka tekee videoita on kuvatessa ainakin puheliaampi ja niissä väkisin joutuu miettiin vähän mitä sanoo ja mitä kuvaa. Mut ehkä just siks jaksaakin kattoo. Ja toinen syy ettei voi yhtään tietää mitä sieltä tulee...sopivan hullu jätkä hyvällä tavalla![]()