TestoTimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eagless
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 SOMEVAIKUTTAJA TESTOTIMO – TYYLI, SISÄLTÖ JA KOKEMUKSET 💥

Meta description: Keskustelua somevaikuttaja Testotimosta: sisältö, treeni, mielipiteet, palaute ja yleinen somevaikutus.

Onko tosi että testo timosta ei ollut omaa otsikkoa täällä.

No jos oli niin saa siirtää samaan paikkaan tän.

Mitä mieltä testo timon nyky tilanteesta?

Alkaa jo pelottaan ettei menis kohta samaan kastiin ku savolaisella.

Seurannut ukkoa ja psykedeelit ja uskonnot näyttää olevan pinnalla sillä nyt.

No kukin tekee miten parhaaksi näkee mutta pikkasen huolestunut että tarvii tommosia elämäänsä sotkea.

No kukin tekee miten parhaaksi näkee mutta pikkasen huolestunut että tarvii tommosia elämäänsä sotkea.
Se onkin todella kehittävää oman elämän kannalta huolestua muiden puolesta. Nykyajan yksi pahimpia vitsauksia on netissä mielensäpahoittajien. puolestasuuttujien ja muista huolissaan olevien massiivinen meteli. Hirvee poru mitä muut tekee, se teki sitä, toi sanoi tätä, toi tekee tota. Voi kyynel, eikä vaikuta mitään omaan elämään ellei ala ressaamaan asialla.

Se onkin todella kehittävää oman elämän kannalta huolestua muiden puolesta. Nykyajan yksi pahimpia vitsauksia on netissä mielensäpahoittajien. puolestasuuttujien ja muista huolissaan olevien massiivinen meteli. Hirvee poru mitä muut tekee, se teki sitä, toi sanoi tätä, toi tekee tota. Voi kyynel, eikä vaikuta mitään omaan elämään ellei ala ressaamaan asialla.
Just näin. Ja hitto et tulee oikeen myötähäpeä näistä ketkä ovat aina niin HUOLISSAAN tai HUOLESTUNEITA. On kerta kaikkiaan niin ylikäytetty ja kulutettu sana. Siinä kun ovat niin huolestuneita ja huolissaan toisten tekemisistä somessa, niin olisivat ennemmin huolissan omista asioista ja tekemisistä.

Ja mulla ainakin on vahva usko siitä että Testotimo tietää mitä tekee, ja elää juuri oman näköistä elämäänsä ja unelmaansa.

Onko vähän sama asia kuin se, että sua kiinnostaa hirveästi miten "tuntumalla" kukin treenaa esim. selkää? Ei vaikuta mitenkään sun elämään mutta jokaikisessä podcastissa siitä jaksat nykyisin mainita ja ilmeisesti hyvinkin tarkkaan seuraat miten kukin salilla treenaa :)

Mitä mieltä testo timon nyky tilanteesta?
Tosi omaperäinen tyyli, tekee mitä huvittaa, ei luultavasti kadu niitä asioita kun on vanha.

Psykedeelit avaa lukkoja ja laajentaa tajuntaa, pitäisiköhän sun kokeilla?

Miten muuten timon kisailut on mennyt, sitä vartenhan tää foorumi on? Laitelkaa kuvia ketä löytää!

Onko vähän sama asia kuin se, että sua kiinnostaa hirveästi miten "tuntumalla" kukin treenaa esim. selkää? Ei vaikuta mitenkään sun elämään mutta jokaikisessä podcastissa siitä jaksat nykyisin mainita ja ilmeisesti hyvinkin tarkkaan seuraat miten kukin salilla treenaa :)
@Mike tekee treenivideoita ja niissä antaa ohjeita treenaamiseen. Samaa tekee täällä foorumilla. Ehkä silloin on oikeus myös kyseenalaistaa toisten treenimetodeja ja tuoda julki oma näkemyksensä aiheesta.

@eagless tekemiin elämänhallintavideoihin tai oppaisiin en ole törmännyt, niin pidän tuota huolestumista turhana ja täysin eri asiana kuin @Mike tuntuma kommentointiin.

Sanoisin siis että ei ole sama asia.

Mutta mun pointti on opettaa ihmisiä treenaamaan. Vähän eri asia.

@Mike tekee treenivideoita ja niissä antaa ohjeita treenaamiseen. Samaa tekee täällä foorumilla. Ehkä silloin on oikeus myös kyseenalaistaa toisten treenimetodeja ja tuoda julki oma näkemyksensä aiheesta.

@eagless tekemiin elämänhallintavideoihin tai oppaisiin en ole törmännyt, niin pidän tuota huolestumista turhana ja täysin eri asiana kuin @Mike tuntuma kommentointiin.

Sanoisin siis että ei ole sama asia.
Jos olisi olemassa joku absoluuttinen yksi ainoa oikea treenimetodi niin tuo olisi ymmärrettävää. Yleisesti ottaen on käsittääkseni kuitenkin todettu ettei näin ole joten ei ehkä ole ihan noin yksiselitteinen asia

Mä oon huono kattoon mitään videoita, mutta mitäs se niistä psykedeeleistä toteaa? Käsitteleekö avoimestikin tajunnanlaajentamista?

Ei tämäkään asia kai noin mustavalkoinen ole. Ei toisten puolesta huolestuminen, tekeminen tai kyttääminen itteenikään liiemmin kiinnosta (sen takia itellä ei somejakaan ole) mutta esim nyt tämä 4 vuotiaan kuolema omassa kotikaupungissa niin täytyy myöntää että em. tunteita herättää

hyvinkin tarkkaan seuraat miten kukin salilla treenaa
NIin sun mielestä, mutta kun se ei ole totta. Mä en mene sinne salille kyttäämään muita, vaan treenaamaan, mutta sä meet someen kyttäämään muita ja pahoittamaan mielen niistä.

Jos olisi olemassa joku absoluuttinen yksi ainoa oikea treenimetodi niin tuo olisi ymmärrettävää. Yleisesti ottaen on käsittääkseni kuitenkin todettu ettei näin ole joten ei ehkä ole ihan noin yksiselitteinen asia
Kyllä se vain on todettu, että pitää olla riittävä mekaaninen kuorma lihaskasvua ajatellen. Vaikka sä kuinka saat lavat supistamaan ilman kuormaa ja tuntuma on tosi hyvä, ei se lapojen supistelu penkillä kotona kasvata lihasta koska siin ei ole mitään kuormaa.

NIin sun mielestä, mutta kun se ei ole totta. Mä en mene sinne salille kyttäämään muita, vaan treenaamaan, mutta sä meet someen kyttäämään muita ja pahoittamaan mielen niistä.
En mä ole nytkään pahoittanut mieltäni mistään, päinvastoin voisin sanoa että jopa huvittuneena seuraan tätä keskustelua. Mä yritin vaan kertoa, että kyllä sinäkin välillä syyllistyt aivan samaan ihmisten tekemisten analysointiin vaikka yrität nostaa itseäsi sen yläpuolelle. Mutta enpä jaksa tästä sen enempää vääntää

En mä ole nytkään pahoittanut mieltäni mistään, päinvastoin voisin sanoa että jopa huvittuneena seuraan tätä keskustelua. Mä yritin vaan kertoa, että kyllä sinäkin välillä syyllistyt aivan samaan ihmisten tekemisten analysointiin vaikka yrität nostaa itseäsi sen yläpuolelle. Mutta enpä jaksa tästä sen enempää vääntää
No kun en syyllisty, treeniasiat on aivan eri asia, koita nyt hyvä ihminen ymmärtää.

Pitäisikö tietää kuka tämä ukko on? Olisiko jotain videoita tarjolla, mielellään tiivistetyllä saatetekstillä?

Tata mietin itsekin, jos tehdaan uusi threadi, esittely olisi paikallaan. Nimen olen kylla joskus kuullut mutta ei ole hajuakaan kuka tama kaiffari on.

Ropelipiä tubesta löytyy, mutta taidat vaan piruuttaa esittää tietämätöntä?
Onko tama mielestasi jarkeva politiikka? Kun tehdaan uusi threadi, ei laiteta mitaan tietoa henkilosta vaan todetaan vaan etta "kaykaa itse katsomassa netista laiskat"?

Onko tama mielestasi jarkeva politiikka? Kun tehdaan uusi threadi, ei laiteta mitaan tietoa henkilosta vaan todetaan vaan etta "kaykaa itse katsomassa netista laiskat"?
Sanoinko niin?? Google löytää ja kyllä on se hivenen laiskuutta, jos nii kiinnostaa varmaa jaksaa muutaman sanan kirjoittaa. Siitä tosin olen samaa mieltä ketju aloitus postaus voisi olla parempi.

Back
Ylös Bottom