Testaa silmäsi erottelu kyky! Löydätkö kolme eroavaisuutta?

Löysin. Arvasin ne lisäksi etukäteen..

Ei tarvinnu lukea kun threadin nimi niin arvas mistä on kysymys. Enkä jaksa ees käydä kattomassa. Pitäs ampua näiden mörkö-hyppää-pelleilyjen tekijät.

Stailivirhe sanoi:
Ei tarvinnu lukea kun threadin nimi niin arvas mistä on kysymys.
Jos nimestä ei voi päätellä jotain, niin yleensä viimeistään kirjoittajan "hienovaraiset" vinkit antavat odottaa jotain. "Joo! Siis oikeesti hei sun pitää teipata teidän olkkarin kajarit nyt sillä jeesusteipillä korvien kohdalle kiinni ja laittaa volat täysille! Sitten sen jälkeen sun pitää vielä laittaa sun sarveiskalvo siihen ruutuun kiinni. Tää on oikeesti siisti! Äänet täysille! Täysille!!!!!1"

:jahas:

Liitteet

• merillokki2.webp
    merillokki2.webp
    14,8 KB · Katsottu: 889
En kattonu linkkiä, mutta otsikosta pystyi päättelemään kaiken. Näiden takia joudun kattomaan kaikki flash animaation varauksella :curs: . Seuraavaa varten voi pistää pystyyn "Haluatko pelästyttää itsesi hengiltä?" -threadin, jonne voi mennä nostamaan pulssin valmiiksi 120:een ennen aamuaerobista.

Osasin tietenkin odottaa mörköä... mutta äänet oli aivan täysillä joten tipahdin lattialle ja pulssi räjähti kahdensadan yli!! :D

Koko talo kaikui ja mörkö heilui näytöllä!! :eek:

Laitoin ton linkin äsken toiselle puolelle maapalloa, kaverille jolla on webcami... katsoin kun se etti niitä ihan osseissa ja yhtäkkiä tipahti tuolilta ja näytti huutavan jotain... ja kaikki muutkin ketkä oli webcameilemässä sen kanssa näki ton :D... että mä olen tosi ystävä :)...

TomBombadil sanoi:
Laitoin ton linkin äsken toiselle puolelle maapalloa, kaverille jolla on webcami... katsoin kun se etti niitä ihan osseissa ja yhtäkkiä tipahti tuolilta ja näytti huutavan jotain... ja kaikki muutkin ketkä oli webcameilemässä sen kanssa näki ton :D... että mä olen tosi ystävä :)...

Haha! Owned! :thumbs:

Back
Ylös Bottom