Test+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sciennn
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia kokemuksia porukalla on Leader Sports Nutritionin TEST+ valmisteesta?
itse olen juuri aloittamassa kyseistä kuuria enkä ennen ole testoa nostavaa matskua syönyt. mitä haittavaikutuksia voi olla? kun tämä on ns. vapaata testoa lisäävä tuote niin miten "kuurin" päättyessä? palaako testotasot ennalleen vai laskeeko ne entisestään? olen jo huomannut että itsevarmuus ja energisyys on noussut mitä nyt pari päivää popsinu noita. alkaakohan tuosta naama kukkimaan?! entä muuta?! joo sori sekavasta viestistä tähän aikaan päivästä... ja kiitos vastanneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai tuosta jotain piristävää fiilistä voi saada mutta testotasot eivät kyllä heilahda mihinkään. Tuossa Olympia messuilta jäänyt talteen muovikassillinen jos jonkinmoista ryönää, paketin lupausten mukaan ainakin tuhannen kertaa vahvempaa kuin Test+ ja oon niitä heitellyt huiviin ennen treenejä. Osa vie väsymyksen tunteen pois samalla tavalla kuin kupillinen kahvia mutta siinä kaikki.

On kokolailla varmaa, että samanlaisen testobuustin ja fiiliksen saisit vaikka joku salaa vaihtaisi se tabut C-vitamiineihin mutta ei kertoisi sulle mitään...

Noniin, taas yksi joka on mennyt lankaan. Fakta on se, että vaikka sä hakkaisit synteettistä testosteronia injektiona itseesi, niin et huomaisi edes massiivisella määrällä parissa päivässä yhtään mitään. Placebo sulla tällä hetkellä toimii ja siihen se periaatteessa perustuukin.

nonniin,tää sana nyt pomppaa esille aina tässä yhteydessä,ja koska mä olen täysin :david: moisten asioiden kanssa,niin kysympä suoraan yhtään tyhmyyttäni häpeilemättä:
mikäs vittu tää tällänen Placebo on? sellanen lyhyt for dummies-selitys kiitos,jos joku viittis...

sciennn sanoi:
Minkälaisia kokemuksia porukalla on Leader Sports Nutritionin TEST+ valmisteesta?
itse olen juuri aloittamassa kyseistä kuuria enkä ennen ole testoa nostavaa matskua syönyt. mitä haittavaikutuksia voi olla? kun tämä on ns. vapaata testoa lisäävä tuote niin miten "kuurin" päättyessä? palaako testotasot ennalleen vai laskeeko ne entisestään? olen jo huomannut että itsevarmuus ja energisyys on noussut mitä nyt pari päivää popsinu noita. alkaakohan tuosta naama kukkimaan?! entä muuta?! joo sori sekavasta viestistä tähän aikaan päivästä... ja kiitos vastanneille.

A) mikä kuuri?
B) Kuten Mike on täälä moneenkertaan maininnut niin jos ks.tuote nostais testo tasojas niin se olisi yhtälaillinen kun muutki steroidit.
C) Edes mikään "hormoni" ei nosta omaantuotantoa 400% niin miksi joku puljun X valmistama nostaisi sitä? vieläpä laillisesti ja ilman sivareita :)

Mutta jokainen syököön mitä lystää...

Ääähh, miten vitussa joku vielä ostaa tuollaista paskaa?
400% kasvu pitäisi tuntua palleissa jo ihan kunnolla.

:david:

Pitäisi olla siinä asematunnellissa joku henkilö jakamassa flaiereita tänne pakkiksen foorumin muutamaan threadiin niin ei välttämättä ihan niin moni ostaisi niitten :thumbs: tuotteita.

Ihme kyllä että ei ala porukalla hälytyskellot soida kun joku lupaa 700% testotasoje nousua ilman mitään sivareita :D

edit: miksi ihmeessä mun age kohdassa lukee 6 !? taas ollut pihalla kun olen tänne liittynyt :)
edit 2: tai sitten joku moderaattoreista vihjailee jotain :nolo:

panu_k sanoi:
edit: miksi ihmeessä mun age kohdassa lukee 6 !? taas ollut pihalla kun olen tänne liittynyt :)
edit 2: tai sitten joku moderaattoreista vihjailee jotain :nolo:
Varmaan mennyt sulla väärin tuo ikä. Korjaa se profiilissa, löytyy nappula tuosta mustasta palkista ylempänä.

nCh sanoi:
A) mikä kuuri?
B) Kuten Mike on täälä moneenkertaan maininnut niin jos ks.tuote nostais testo tasojas niin se olisi yhtälaillinen kun muutki steroidit.

Mutta jokainen syököön mitä lystää...

Entäs sitten yrtit jotka periaatteessa on osatekijöinä avittamassa tuota hormooniprojektia, tai aminohappo kuten Arginiini joka periaatteessa vaikuttaa sihen ainakin vähäsen?
Ovatko nämä nyt niitä hormooneihin verrattavia laillisuuden perikuvia?
Vai tarkoitatko että ainoa aine josta on todistettua fakta on itse Testo ja jos joku tuote tekee edes 1 promillea samansuuntaista vaikutusta niin se on samantien samassa luokassa.

Voipi tulla sanktioita mutta kysytään nyt kun otetaan kantaakin:hyper:

Onko nää ihan takuuvarmasti humpuukkia? Tai onko joku täällä joskus kokeillut ks.tuotteita? En usko noihin tippaakaan, mutta varmaksi en voisi sanoa, ettei voi olla mitään vaikutusta. Mites sitten nää tribulukset? Tai mihin niitten teho( jos sellaista ilmenee ) perustuu? -vähän off-topic-

ne ei oikeasti toimi.:rock: ...Voi olla että Tribulus oikeanlaisella tavalla otettuna ja riittävän vähän teollisena tekee jotain, mutta mikään "kuuri" se ei kyllä ole siinä merkityksessä. ja parhaimmillaankin ne ovat vain hyvän ravintopohjan tukena. Niihin ei kannata hirveästi panostaa. Arginiinit ja muut on ihan ok ennen treeniä ja ennen nukkumaan menoa. Mutta jos kaikki muut toimivat ravinteet on päällä niin voithan sie kävellä ********* Storeen ja laittaa niihin 300 €. Paremman vaikutkksen vain saat kun laitat sen hyvään palautumisjuomaan ja perusproteiiniin.

Juu kyllä noi palkkarit ja perusprotskut on kunnossa. En mä väitäkkään että ne toimis.Tuntuu vaan, että jokainen sanoo ettei ne toimi vaikkei ole itse kokeillutkaan. En väitä, että kaikki täytyisi kokeilla kantapään kautta, muttta on silti jotenkin koomista, että kiroillaan ettei ne toimi kun on kuullut niin joltain kaverin veljen kaverilta. Suurin osa täällä nyt varmasti tajuaa ettei ne testotasoja nosta 700 prosenttia, mutta onko kaikki tosiaan ihan varmoja, ettei noilla voi olla mitään vaikutusta?

RapidAid sanoi:
mutta onko kaikki tosiaan ihan varmoja, ettei noilla voi olla mitään vaikutusta?

no siihen hintaan mihin noita myydään sitä vaikutusta pitää olla ihan helvetisti ennenkuin lähtee testaamaan.se "mitään vaikutusta" ei riitä kun puhutaan noin kovahintaisesta tuotteesta

RapidAid sanoi:
Juu kyllä noi palkkarit ja perusprotskut on kunnossa. En mä väitäkkään että ne toimis.Tuntuu vaan, että jokainen sanoo ettei ne toimi vaikkei ole itse kokeillutkaan. En väitä, että kaikki täytyisi kokeilla kantapään kautta, muttta on silti jotenkin koomista, että kiroillaan ettei ne toimi kun on kuullut niin joltain kaverin veljen kaverilta. Suurin osa täällä nyt varmasti tajuaa ettei ne testotasoja nosta 700 prosenttia, mutta onko kaikki tosiaan ihan varmoja, ettei noilla voi olla mitään vaikutusta?
No mulla on kokemusta 5 gramman viikkomäärissä liikkuvasta testosteronin ja anabolisten väärinkäytöstä ja voin sanoa, nekään ei potki noin kuin noissa luvataan.

RapidAid sanoi:

No täytyy nyt myöntää,että ite ihan mielenkiinnosta kokeilin joskus sitä Testiä (älkää nyt naurako!:curs: ) ja vaikutukset voin ihan lyhyesti luetella:

1.Maksoi ihan helvetisti.
2.Pientä treenitehon paranemista oli havaittavissa,(korostan hyvin pientä) en usko sen olleen plaseboa, mutta sekin on mahdollista.En usko plaseboon tässä, koska en usko näihin nöxnöx tuotteisiin, joten alunpitäen olin hyvin epäileväinen tuotetta kohtaan.
3.Yleinen vireys nousi jonkunverran ja pärjäsi vähemmällä yöunella, mikäli oli unet jääneet vähiin niin ei tuntunut väsymystä.

Siinä on kaikki vaikutukset mitä itselleni kyseisestä tuotteesta tuli.
Olen sitämieltä, että nuokin rahat olisi voinut paremmin käyttää ja ostaa vaikka proteiinia.
Mutta ei tämä tuote itseäni konkurssiin ajanut ja kaikkeahan pitää kokeilla ainaskin kerran..

Tosiaan ei kyseinen nöxnöx nosta testotasoja sitä 700%!!Oikea lukema on varmaan noin 0,7%, jos sitäkään.;)

Alec sanoi:
no siihen hintaan mihin noita myydään sitä vaikutusta pitää olla ihan helvetisti ennenkuin lähtee testaamaan.se "mitään vaikutusta" ei riitä kun puhutaan noin kovahintaisesta tuotteesta

Joo en mäkään tota tohon hintaan lähtis testailemaan enkä testais vaikka "mitään vaikutusta" olisikin, mutta jotkut puhuu täällä ettei sillä varmastikaan ole mitään vaikutusta. Ehkei sillä olekaan, mutta kyllä musta jotain kokemusta olis hyvä olla että voi sanoa noin varmasti...Ehkä kaikilla onkin kokemusta, kunhan vain vähän kyselin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom