Auttakee!!:(
Nyt kaipaan neuvoja kokemuksia jotain!! Lopetin pillerit pari kuukautta sitten(minulet) takana pillereitä oli sen 10 vuotta. Vaihdoin lähinnä oman mielenterveyteni puolesta minipillereihin(minipil)jos vaikka lieventäisivät raivareita,itkukohtauksia ja masentuneisuutta.Luulin jo oikeasti olevani tuollainen vittupää kun olin jo niin tottunut pilleriminääni. No ajattelin sitten että pidän kuukauden tauon pilsuista ja vaihdan sitten seuraavista menkoista noihin minipillereihin....ja voitte vain arvata kuuluuko niitä menkkoja.No ei!!
Eikä siinä mitään.Olen huomannut olevani niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana ihminen ilman pilsuja ja seksikin taas maistuu(ja hyvälle
)Ainoa ongelmani nyt että kroppa heittää kuperkeikkaa. Aivan kamala olo.Turvottaa,ruoka ei maistu,sattuu,kivistää ja etenkin tuo maha vaivaa kaikin puolin. Ummetus aika paha(kai ummetusta,maha on kuin jalkapallo joka päivä,etenkin iltaisin!?!?)Onko jollain tälläisiä kokomuksia pilsujen lopettamisen jälkeen? Olen melkein jo valmis olemaan vittupää jos saan tän oloni pois.
Kylmä totuus nyt vain on että ne pillerit on saatava kehiin koska parisuhde sen vaatii.Tästä ei tule mitään ja raskaustesteihinkin alkaa kohta mennä omaisuus(tuo kortsu ei vaan käy)Tiedän että kroppani hakee "omaa tilaansa" vielä mutta uskallanko alkaa syömään minipillereitä tähän päälle?Vaikka menkkoja ei kuulu?Pakkauksessa lukee että ekasta mutta enää ei pääkoppakaan kestä tätä odottelua.
KOKOKEMUKSIA?!?MINKÄÄN LAISIA!?!?Alan olla epätoivoinen:itku: