Terveellistä jenkkiruokaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xzebet
  • Aloitettu Aloitettu
Jenkeissä oon vaihto-oppilaana ja täällä tunnetusti ei toi ruoka mitään terveellisintä oo. Pelkästään vaaleeta lepiää ja ruoassa rasvaa enemmän ku riittävästi. Sellasta kysyisin et mitä kannattaa varoa eniten, ku olis kiva olla omistamatta tätä pientä pömppö mahaa. Alavatsa on aina ollu vaikee eikä tää ameriikan ruokavalio auta asiaa, vatsoja teen kotona joka toinen päivä ja koulussa joka toinen päivää tulee tehtyy penkkii ja kyykkyja sun muita perus lihasryhmiin kohdistuvia liikkeitä. Eli ruokavalioon apua!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sieltä löydä terveellistä ruokaa :)
Vuosi sitten oleilin Californiassa kuukauden ja kyllästyin jo siinä ajassa jenkkien ruokakauppojen tarjontaan. Terveellinen ruoka maksaa siellä saman verran kuin auto.
Ainoa edullinen tavara siellä on pinaatin lehdet, sellaiset isot paketit kanan rintafileitä ja lisäravinteet.

Mut jos nyt jotain oikeaakin kirjotan, niin
pistä googleen John Berard, ja Precision Nutrition.
Tohtori Berard selittää yhdessä artikkelissaan, jopa mitä sillä on jääkaapissa.
Tuolta herralta saat hyviä vinkkejä.

"Clean eating" olisi varmaan terveellinen ja turvallinen ratkaisu, eli mahdollisimman luonnollista ja prosessoimatonta ruokaa: kananmunia, marinoimattomia rintafileitä ja muuta lihaa, tonnikalaa, tuoreita kasviksia rajattomasti (raakana jos vaan menee).
Jenkkiläisen kaverin isoäidin vanha neuvo oli "If you can't wash it, don't eat it" - eli ei pannukakkuja, paneroituja kananuggeteja, donitseja, mac'n'cheeseä tai pop-tartseja vaan aineksia, jotka voit silmämääräisesti tunnistaa ruoaksi.

Netti on tietoa pullollaan, varsinkin T-Nationin ravintopuolta kannattaa lukea, itsekin amerikkalaisina miehet varmaan tietävät mantereen omat erikoisuudet. How to eat clean

Jenkeissä oon vaihto-oppilaana ja täällä tunnetusti ei toi ruoka mitään terveellisintä oo. Pelkästään vaaleeta lepiää ja ruoassa rasvaa enemmän ku riittävästi. Sellasta kysyisin et mitä kannattaa varoa eniten, ku olis kiva olla omistamatta tätä pientä pömppö mahaa. Alavatsa on aina ollu vaikee eikä tää ameriikan ruokavalio auta asiaa, vatsoja teen kotona joka toinen päivä ja koulussa joka toinen päivää tulee tehtyy penkkii ja kyykkyja sun muita perus lihasryhmiin kohdistuvia liikkeitä. Eli ruokavalioon apua!

Oon itekki sin lähös vaihtoon 6 kuukaudeks... Ilmesesti lisäravinteiden tarjonta ei tuota ongelmaa(?)... Mites noi paikalliset ehramit siellä? Ootko josai yliopistossa sielä? Eli millaset safkat o noin yleisest koulussa (pizzaa tms ?)?

rhvjo6.jpg

Hyi helvettiä noita, menee samaan kastiin kuin rasvassa friteerattu mars-patukka tai ranskalaisten dippaaminen pirtelöön.

joo vois threadin aloittaja ottaa kuvat ennenkun lähtee sinne ja uudet kuvat taas kun tulee takas.. :D kaikki tuntemani ihmiset jotka on ollu jenkeissä ausseissa tai vaihdossa ylipäätään vähänkään pidempää aikaa on tullu +15 kg takas :D

Hyvät fläsät jos ei muuta :D

bullshit

oon kans vaihto oppilaana ja mun perhe syo ainakin tosi terveelisesti mut toi koulu ruoka on vaha epa terveelisempaa mut ei loppuje lopuks jenkki ruoka oo niin epaterveelist jos ei kay joka paiva vetaas fast foodii tai muit fat kid foodei....:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom