Tero Pitkämäki

kyllä... vituttaa va tommonen ku sil o jo se kulta muka niiku varma nakki. no räty oli paras sil oli asennetta toisin ku nää nykyajan heittäjät jotka on tollasia kilttejä koulupoikia

jes makarov voitti. mä en vaan tajua et miks kaikki hehkuttaa pitkämäkeä...sanokaa miks ei ne oo teijän tuloksia itse en syty kenenkään toisen tuloksista

Ensiksi, gymdude, pyri hivenen selkeyttämään noita tekstejäsi. Tuppaavat nimittäin olemaan aika hirveää ja vaikeaselkoista luettavaa.

Ja sitten tuohon hehkuttamiseen: Pitkämäki on tuonut Suomelle menestystä arvokisamitaliensa myötä, joten on aivan ymmärrettävää, että miestä arvostetaan. Keihäässä on vahvat perinteet ja laji kiinnostaa suomalaisia. Muutenkin urheilusankareita on suomessa arvostettu aina.

Itse en Pitkämäestä heittäjänä hirveästi pidä, koska tekniikka ei ole mikään silmiä hivelevä. Lisäksi Teron heittotekniikka on vain huonontunut viimeisten vuosien aikana (IMO), mitä en myöskään pidä oikein hyvänä ominaisuutena. Henkilökohtaisesti taas en Teroa hyvin tunne, joten en kusipäisyyteen ota kantaa, mutta kehoittaisin, että median antaman kuvan mukaan kukaan ei tekisi kenestäkään mitään syviä luonneanalyysejä.

jes makarov voitti. mä en vaan tajua et miks kaikki hehkuttaa pitkämäkeä...sanokaa miks ei ne oo teijän tuloksia itse en syty kenenkään toisen tuloksista
onko suomi varmasti äidinkielesi?

Koita nyt hyvä mies opetella kirjoittamaan.

Siis tä? "sanokaa miksi ne ei ole teidän tuloksia"?

No ei kai nyt saatana Pitkämäen heitot ole esimerkiksi "minun tuloksia".
:hyper:
Tasoa löytyy taas, huoh. Onhan se jo aika surullista jos omia ajatuksia ei osaa kirjoittaa?

Totta vitussa nyt Suomalaista hehkutetaan, eikä mitään Makarooneja jostain venäjältä. Suomesta kun ollaan, junöy?

Terve teemu Wirkkala :D

Kyllä sinäkin vielä onnistut.

Vaikka alkuperäinen viesti oli idioottimainen, on tämä jo täysin pohjanoteeraus.

Vaikka Wirkkalan Teemu ei ole päässyt samoihin tuloksiin kuin Pitkämäki, Ruuskanen ja Järvenpää, niin on se nyt jumalauta kova heittäjä. Minkä muun maan väreissä tahansa olisi varmasti kisoissa mukana. Enkä ole mieheltä itseltään kuullut ikinä vittuilua kenenkään muun heittäjän suuntaan.

Vaikka Wirkkalan Teemu ei ole päässyt samoihin tuloksiin kuin Pitkämäki, Ruuskanen ja Järvenpää, niin on se nyt jumalauta kova heittäjä. Minkä muun maan väreissä tahansa olisi varmasti kisoissa mukana. Enkä ole mieheltä itseltään kuullut ikinä vittuilua kenenkään muun heittäjän suuntaan.

Ilman muuta on ja todellakin toivon, että Wirkkala onnistuu kunnolla Pekingissä. Vielä en ole vajonnut niin alas, että toivoisin paskoja tuloksia suomalaisille urheilijoille. Vaikka, ehkä joskus siltä vaikuttaa :rolleyes:

E: Nyt vasta tajusin, että eihän gymdude Teemu ole vaan itse Sergei Makraov. Heippa Sergei

kyllä... vituttaa va tommonen ku sil o jo se kulta muka niiku varma nakki. no räty oli paras sil oli asennetta toisin ku nää nykyajan heittäjät jotka on tollasia kilttejä koulupoikia

tshirt-m-gtfo-Green-art-280.gif

Gymdude on mun uusi suosikki. Selkeesti älykkään oloinen kaveri. Kertoisitko vielä lisää ajatuksistasi, oikein semmoinen pitkä posti kiitos. Perusta vaikka oma tredi!

Tero kanssa samoilta kyliltä kotoisin olevana voin kertoo ettei oo rauhallisempaa,tarkempaa ja nöyrempää tyyppiä..
Ei oo pelkoa että pisu nousee päähän..
Reenaaminen on erittäin kontrolloitua ja tarkkaan mietitty joka liike..
Toivottavasti löytyy keinot että saa kunnon kohdalleen Isoihin kisoihin..

Eiköhän täälläkin palstoilla kannattais olla ennemmin huolissaan tämän hetken junnauksesta tuloksis ja toivoa parasta..
Voi muuten olla aika kuivat olympialaiset..
:piis:

et mä äsken nautoin ku luin nuo teijän viestit. ihan yhteisesti kaikille kiitos. yritetään muistaa ne pilkut joskus. eile oli sit krapula.
tosiahan on et kaikil nousee joskus pissa vähän päähän millo mistki syystä. kyllä äidinkieleni on suomi, jopa seiska. no vähä pilkkuja ja pisteitä tuppaa unohtuu, mutta se ei muuta asian merkitystä. voittehan te siinä jankuttaa et ei osaa kirjoittaa. ei haittaa

Saa nährä tuleeko pitkämäeltä olympialaisissa se eka pitkä repäsy tällä kaudella. En usko että kultaa voitetaan alle 89 tuloksella.

Tasanen kuntohan pitkämäellä on mutta huippu puuttuu. JA thorkildsen on vähintään yhtä kova tiukoissa tilanteissa kuin telo.

Saa nährä tuleeko pitkämäeltä olympialaisissa se eka pitkä repäsy tällä kaudella. En usko että kultaa voitetaan alle 89 tuloksella.

Tasanen kuntohan pitkämäellä on mutta huippu puuttuu. JA thorkildsen on vähintään yhtä kova tiukoissa tilanteissa kuin telo.

Stadionilla heitetään, saa tuulettomaan jo aikalailla heittää, että sen 90 metriä lentää. Vielä paineet päälle, niin epäilen että alle 90 metrisellä voitetaan. Jopa ~85 metrisellä mitaleille...

85-86m riittää suurella todennäköisyydellä mitaliin. Tuloslista heittojen pituuksien osalta tulee pitkälti muistuttamaan Osakan finaalia. Uskoisin, että Tero ja Andreas löytävät kummatkin kadoksissa olleen heitonsa ja kamppailevat kullasta. Vasilevskis ja Järvenpää taistelevat pronssista. Bannister on edelleen mielenkiintoinen nimi, kun kuntopiikkiä on tähdätty Pekingiin jo puoli vuotta, joten jää nähtäväksi miten onnistuu. Tuskin kuitenkaan pää kestä. :)

Teron kyykkyä:

[video]http://teropitkamaki.pic.fi/kuvat/Videot+-+videos/15.2.10+Back+Squat+2x185+kg.AVI[/video]

Etukyykky:

[video]http://teropitkamaki.pic.fi/kuvat/Videot+-+videos/Tero175FrontSquat.m4v[/video]

Voimistelua:

[video]http://teropitkamaki.pic.fi/kuvat/Videot+-+videos/10.12.09+Gymnastics2.AVI[/video]

Täältä löytyy muutakin:

http://teropitkamaki.pic.fi/kuvat/Videot+-+videos/

Back
Ylös Bottom