Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko suomi varmasti äidinkielesi?jes makarov voitti. mä en vaan tajua et miks kaikki hehkuttaa pitkämäkeä...sanokaa miks ei ne oo teijän tuloksia itse en syty kenenkään toisen tuloksista
jes makarov voitti. mä en vaan tajua et miks kaikki hehkuttaa pitkämäkeä...sanokaa miks ei ne oo teijän tuloksia itse en syty kenenkään toisen tuloksista
jes makarov voitti. mä en vaan tajua et miks kaikki hehkuttaa pitkämäkeä...sanokaa miks ei ne oo teijän tuloksia itse en syty kenenkään toisen tuloksista

Terve teemu Wirkkala :D
Kyllä sinäkin vielä onnistut.
Vaikka Wirkkalan Teemu ei ole päässyt samoihin tuloksiin kuin Pitkämäki, Ruuskanen ja Järvenpää, niin on se nyt jumalauta kova heittäjä. Minkä muun maan väreissä tahansa olisi varmasti kisoissa mukana. Enkä ole mieheltä itseltään kuullut ikinä vittuilua kenenkään muun heittäjän suuntaan.

kyllä... vituttaa va tommonen ku sil o jo se kulta muka niiku varma nakki. no räty oli paras sil oli asennetta toisin ku nää nykyajan heittäjät jotka on tollasia kilttejä koulupoikia
Saa nährä tuleeko pitkämäeltä olympialaisissa se eka pitkä repäsy tällä kaudella. En usko että kultaa voitetaan alle 89 tuloksella.
Tasanen kuntohan pitkämäellä on mutta huippu puuttuu. JA thorkildsen on vähintään yhtä kova tiukoissa tilanteissa kuin telo.