Terminator 2 -The Ultimate Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mjaa, onkos kenelläkään tuota ko. versiota elokuvasta?
Onko tuossa mitään järkeä hankkia tuota 40e:n pakettia, onko siinä niin paljon erikoista ja uutta verrattuna esim. special editioniin?

On niin hirveän hintainen, että tarvii vähän varmistella selustaa.

Huomenta!

Riippuu hieman. Itsellä toi löytyy region 1-versiona...
Sisältää 3 dokkarii, lukemattomia muita ekstroja ja interaktiivisen
"leffakoulun", joka käsittää koko elokuvan tekoprosessin, sisältäen mm. tekstiä, koko kässärin, kuvia, liikkuvaa kuvaa ja animaatioita. Tää on must, jos elokuvien tekemisen seuraaminen kiinnostaa.

Itse elokuvasta 3 versiota, THX:llä tottakai!!
Normaali, pidennetty ja vaihtoehtoisella lopulla varustettu piilotettu versio, johon löydät ohjeet esim. easter eggs-osiosta dvdreview.comista.

Sitä muuten ei kai ole kuin R1 versiona...?

En oo varma, Filmifriikissä joskus joku region 2-version mainos. Mutta ei siinä eurooppalevyssä (jos siis olemassa) ainakaan ole kaikkia ektroja:(

On muuten sitä R2:nakin, mutta suomi-tekstejä niissä ei kai missään ole.

Mutta kannattaa ostaa ehottomasti jos diggaat leffasta ja ektroista yleensä!!

Meikä lähtee menee Saksaa kohti tänään!

Originally posted by pexxi

Itse elokuvasta 3 versiota, THX:llä tottakai!!
Tuota noin... THX ei varsinaisesti ole äänijärjestelmä vaan ennemminkin laatustandardi. Leffastahan on R1-levyllä tuettuna dts, Dolby Digital ja Dolby Surround -äänijärjestelmät.

Mutta itse leffaan. Oikeasti tuossa on sellainen DVD, että varmasti saa rahoilleen pitkäksi aikaa vastinetta. Yksi siisteimmistä jutuista mun mielestä on se, että poistetut kohtaukset (16 minuuttia?) pystyy katsomaan itse leffaan sulautettuna. Muutama helvetin siisti T-1000-morffaus jäi kyllä pysyvästi mieleen. Ekstroista sen verran, että niitä on ihan perkeleesti ja yksi aika hyödyllinen sellainen on THX-standardin mukainen äänen- ja kuvankalibrointijärjestelmä, jolla saa, kuten nimikin kertoo, säädettyä kotiteatterista äänen ja kuvan oikein viimeisen päälle.

Itselläni on tuo metallikoteloinen R1-versio, mutta ainakin Filmifriikki myy tuota R2-versiota myös.

Tilasin tänään kyseisen leffan sieltä filmifriikistä

innolla odotellaan kun paukahtaa postiluukusta tai ainakin postikonttoriin:thumbs:

Originally posted by Tomi
a yksi aika hyödyllinen sellainen on THX-standardin mukainen äänen- ja kuvankalibrointijärjestelmä, jolla saa, kuten nimikin kertoo, säädettyä kotiteatterista äänen ja kuvan oikein viimeisen päälle.

sama juttu löytyy myös SINGS dvd-levyltä...
oli muuten tosta kuva puolesta ainakin mulle hyötyä ihan kivasti!

15.8 ilmestyy Terminator 2: Judgment Day - Tuomion Päivä - Ultimate Edition Box Set (3DVD). Onko se nyt tuo sama setti mutta suomi teksteillä? Ainakin siitä löytyy theatrical ja director's cut. Olisi kiva jos siinä olisi nuo TXH säädöt messissä(?). Löytyykö tietoa tästä.

off-topic: T3 ilmestyy 5.12 DVDlle, R2, suomi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Ripe
15.8 ilmestyy Terminator 2: Judgment Day - Tuomion Päivä - Ultimate Edition Box Set (3DVD). Onko se nyt tuo sama setti mutta suomi teksteillä? Ainakin siitä löytyy theatrical ja director's cut. Olisi kiva jos siinä olisi nuo TXH säädöt messissä(?).

Ainakin kun vertasin sitä Filmifriikin sivuilla T2 Ultmate editioniin, siihen 2 DVD:n settiin, jossa ei ole Suomi -tekstejä, niin sisältö oli aikalailla sama. Eli arvaisin että voisi olla ne THX säädöt myös jos se on suora, ellei laajempikin, käännös tuosta vanhasta painoksesta.

Varmaa on vain että 15.8. meikäläinen läväyttää filmifriikin ovesta sisään vaatien omaani.

Vähän offtopic, mutta kyseinen elokuva tulee tänään TV:stä, taitaa olla ihan karvalakkimalli. :)

Toivottavasti Nelonen esittää sen laajakaistaversiona...ko. kanava on onneksi kunnostautunut tuossa asiassa.

Perkule. Ei muuten ole siinä 3dvd:n versiossa THX-ääniä. Minkähän ihmeen takia!

Minustakin tuo ominaisuus, että saa poistetut kohtaukset sulautettuna leffaan on kyllä loistava. Hyvä kun iso-A yrittää matkia ihmisten hymyilyä..

Originally posted by lepex
Perkule. Ei muuten ole siinä 3dvd:n versiossa THX-ääniä. Minkähän ihmeen takia!

Samaa ihmetteli se myyjäkin kun kävin. Itse olit varmaan juuri sitä samaa kysellyt. Jossain taisi lukea, että levy on authorisoitu suomessa, tiedä sitten onko sillä merkitystä. Järkky hyvä paketti kuitenkin :thumbs: piste iin pälle olisi tullut thx-certifikaatista.

Originally posted by Tomi

Itselläni on tuo metallikoteloinen R1-versio, mutta ainakin Filmifriikki myy tuota R2-versiota myös. [/B]

Mistä ostit ton? onko toi se extreme edition vai just toi

Terminator 2: Judgment Day - Tuomion Päivä - Ultimate Edition Box Set (3DVD)

Originally posted by pexxi
Toivottavasti Nelonen esittää sen laajakaistaversiona...ko. kanava on onneksi kunnostautunut tuossa asiassa.
Cameronin leffoissa laajakangasversio ei ole aina itsestäänselvä preferenssi ukon käyttämästä super-35 prosessista johtuen. Cameron tekee P&S versiot aina itse ja pitää esim. Abyssin P&S versiota parempana kuin laajakangasversiota.

Tämä on vain oma käsitykseni asioista, mutta eikös toi THX ole melko merkityksetön kotikäytössä. Tarkoitan sitä, että eikö se ole kehitetty elokuvateatterien laitteiston standardiksi=minimi äänenvoimakkuus ja monikanavaäänierottelu toteutuvat jokaisella paikalla tai jotain sen suuntaista...

Lisäksi THX taitaa olla vanhentunut referenssinä. Muistaakseni Tennispalatsi oli THX hyväksytty, mutta siirtyi kehityksen perässä parempaan järjestelmään. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom