Tenacious D -yhtyeen arvostus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkikselta löytyy varmasti kymmeniä bändin faneja, mutta bändistä tietämättömille tiedoksi, että kyseessä on näyttelijä-koomikko Jack Blackin vetämä projekti. Aika moni on varmastikin kuullut bändiltä Fuck Her Gently -nimisen biisin, joka postitettiin Pakkiksellekin joku aika sitten: http://www.tenaciousd.com/fhg.html

Muita kuuntelemisen arvoisia biisejä levyltä:

Wonderboy
Kielbasa
Tribute
Karate
Dio

Kuunnelkaa ja ihastukaa pähkähulluihin sanoituksiin sekä uskomattoman tarttuviin melodioihin. :worship:

Vielä kun tietäisi, tekeekö ne tota tosissaan? Nimittäin mistään Jack Blackin tekemisistä ei voi olla ihan varma. Aivan hulvattomia sanoituksiahan noilla on.

Itse spottasin ton bändin school of rockin nähtyäni ja koin kyllä naurunpurskahduksia tuota esikoisplattaa kuunnellessani, omaperäinen lienee oikea sana kuvaamaan kyseistä orkesteria. Mahtavia lyriikoita, mahtavia.

SniffDaddy sanoi:
Vielä kun tietäisi, tekeekö ne tota tosissaan? Nimittäin mistään Jack Blackin tekemisistä ei voi olla ihan varma. Aivan hulvattomia sanoituksiahan noilla on.
No kieli poskessa -meiningillähän ne tuntuvat todellakin hommaa tekevän, silkasta tekemisen ja laulamisen ilosta. Lisäksi Jack Blackin on jo valmiiksi julkkiksena helppoa saada äänensä (ja laulunsa) kuulumaan levymarkkinoilla. Tietystikään ei sovi unohtaa, että levy on oikeasti täynnä toinen toistaan tarttuvampia biisejä, melodioita ja rallatuksia. Niin, ja Jack Black osaa laulaa oikeasti, ja tekee sen myös helvetin hienosti livenä. Tenacious D -DVD:llä on kokonaan joku akustinen Lontoon-keikka, ja ei voi muuta sanoa kuin että kyllä ne jotkut vaan osaa. :worship:

Tomi sanoi:
Aika moni on varmastikin kuullut bändiltä Fuck Her Gently -nimisen biisin, joka postitettiin Pakkiksellekin joku aika sitten

Aivan loistava kappale, mutten tajunnu aikoinaan tenasta mitään kun sen videon näin :) Netissä oli jossain välissä jaossa ne Tenacious D Show:t, joita tuli katteltua ja ihastuttua.
Nyt tais tulla osa niistä sarjoista tölsystäki ?
Ja itellä suosikkikappale: "best song in the world" :rock:

Tomi sanoi:
Kuunnelkaa ja ihastukaa pähkähulluihin sanoituksiin sekä uskomattoman tarttuviin melodioihin.

Nuo melodiat on kyllä uskomattoman hyviä. Olen kuunnellut jo pari viikkoa Fuck her gently:ä ja Tribute:a.

Tomi sanoi:
Tribute on juuri tuon biisin nimi.

Aiwan mahtava kappale!! Olen diggaillut tuota jo jonkun aikaa kun näin videon MTV:llä! Toinen hyvä ja kuuntelemisen arvoinen biisi on I'm the only gay eskimo ja erityisesti sen live-versio missä Jack Black vetäisee biisin imitoiden muita artisteja ja niiden 'tyylejä'.

Nostetaas ylös.

Inward Singing, toi oli aika hulvaton ekalla kerralla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämähän on silkkaa timangia.... Sivistyksessäni ollut aukko tuli juuri paikattua.

TÖÖT!

Tänään eli siis huomenna 0.55 neloselta Tenacious D - Maailman paras bändi

"SARJA ALKAA. 3-osainen ohjelma Tenacious D:stä. Ohjelma seuraa Jack Blackin ja Kyle Gassin hervotonta menoa sekä ystävinä että yhtyeenä. Jack ja Kyle aloittivat kiertue-elon yhdellä kappaleella paikallisessa baarissa 94. Sen jälkeen ura on kulkenut klubista toiseen ja yleisö on tiennyt saavansa odotuksilleen vastinetta. Sarjan suosio ja menestyksekäs live-kiertue poiki kaksikon ensimmäisen levyn syksyllä 2001. Ensimmäisessä jaksossa Jack ja Kyle etsivät inspiraatiota ja tapaavat enkelin valepuvussa. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Uusinta. "
- lähde telkku.com

Tenacious D on kyllä kovassa soitossa täälläkin.

Rock your socks ja Kielbasa on huippuja, niin kuin tuo only gay eskimokin.

Pojathan pukkaa parhaillaan uutta levyäkin, tulispa tällä kertaa Suomeenkin asti kun kerran kävi Tukholmassakin.

Tuo Gay Eskimo -biisi on näkynyt vertaisverkossa pyörivän Tenacious D:n nimellä,
mutta olen kyllä varsin varma, että se on MadTv:ssäkin useasti vierailleen Corky
& The Juicepigssin kappale.

Tenaciouksen levy on vallan mainio. Harmi että varsinaisia kappaleita on niin
vähän, ja homma keskittyy lyhyisiin vitseihin suurin osin. :(

No joo onhan tämä aika omaperäinen bändi, ja onkin ihan hyvä. Rock Your Sucks Off on kyllä kova ;) School Of Rockin kauttahan sitä itsekin opin tätä kuuntelemaan.

TENACIOUS D! is equal to 29 orgasms :rock:

Itse innostuin silloin kun tuo tv-show pyöri ensimmäistä kertaa. Taisin viimeisen jakson nähdä, onneksi tuli katsottua. School of rock ja aiemmat Jack Blackin jutut mitä olin nähnyt olivat saaneet pitämään ukkoa täysin turhanpäiväisenä tapauksena. No, tänä päivänä olen fani-poika, isolla F:llä ja P:llä.

Muita kovia biisejä:
Sex supreme
Jesus ranch
The road

Tenacious D, they reign!

Tenacious D on kyllä loistava bändi. Oikeestaan Jack Black tuli tutuksi School of Rock leffasta, joka oli ekalla katselu kerralla aivan mahtava. Arvelin sitten, että mahtaako ukolla olla bändiä, kun vetää hienosti. Netistä tuli katsottua tietoa ukosta ja bändi löytyi. Ja täytyy sanoa, että mahtavaa kamaa soittaa!

Tribute, Jesus Ranch, Fuck Her Gently ja Explosivo ovat kovia biisejä!

Ihan loistobändi, oon dikkaillu jo vuosia. Jack vetää laulun, kitaran ja näyttelynkin ihan helvetin hyvin. Ihme supermies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom