"Teho" Kreatiini?

Ikä
36
Elikkäs mitäpä luulette saisiko kreatiinista enemmän hyötyä, kun sekoittais Monohydraattia, sitraattia ja pyruvaattia?
Saisiko kreatiinista näin kaiken hyödyn irti?
Mielipiteitä?
Voisi ehkä mielestäni olla myös jotain perää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Saadaan tehokas yhteisvaikutus. Palauttaa, nopeuttaa massanhankintaa, lisää voimaa ja kestävyyttä huomattavasti paremmin, kuin mitä tahansa kreatiinilaatua yksin nautittaessa"
Sitraatti edistää kreatiinin imeytymistä, jolloin ei enää dextroosia eli rypälesokeria tarvita.
Pyruvaatti imeytyy tehokkaammin kuin monohydraatti, jolloin annoksien määrää voidaan tiputtaa?
Nostaa kuitenkin hieman nestettä, sillä joukussa on monohydraattia, mutta "nestepöhö" kuitenkin huomattavasti pienempi, koska sisältää myös sitraattia ja pyruvaattia?

No finnmaxilla ainaki on 3-tehokreatiini ja ne on listannu eduiksi normaaliin monoon verrattuna: Imeytyy erittäin tehokkaasti, Pieni käyttömäärä riittää, Tankkausta ei tarvita ja ylivoimaisen erinomainen hitna/hyöty- suhde. Hintaa on semmonen 20e/200g mut en minä kyllä usko että se yhtään sen parempaa on ku normaali mono oikein käytettynä.

Tutt1s0tur1 sanoi:
"Saadaan tehokas yhteisvaikutus. Palauttaa, nopeuttaa massanhankintaa, lisää voimaa ja kestävyyttä huomattavasti paremmin, kuin mitä tahansa kreatiinilaatua yksin nautittaessa"

Mistä tää on otettu?

Eikö tuosta sitraatin vaikutuksesta ole muuten jonkun verran sanaharkkaa alan miehet käyneet?

Itse söin purkillisen tätä 3-tehokreatiinia eli n. 1,5 kuukauden ajan ja mun mielestä se ainaki on paljon tehokkaampaa kuin pelkkä monohydraatti. Paino ei noussut oleellisesti, mutta tulokset nousivat nopeasti ja kestävyys parani myös.

Upitaan nyt tätä, oon vähän kahden vaiheilla kokeilla tota 3-tehokreaa, mutta en nyt huvikseni viitsisi maksaa jossei mitään käytännön hyötyä ole, ostanko siis tuttua american kreaa vai tätä yber mömmöä ihan kokeilumielessä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom