Taylor ja Harris Travoltan leffassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
On ne kauheen kokoisia kun vielä on täysi vaatetus päällä!! :hyper:

Ps. Hauska leffa, kannattaa katsoa :5:

edit: sattuuko keneltäkään löytymään kuvia leffasta missä Quincy ja Will näkyisivät?

Tylerd sanoi:
Mistä leffasta mahtaa olla kyse, toi linkki ei skulaa ja olen nykyään totaalisen pihalla leffoista:itku:

Be Cool, Get Shorty:n jatko-osa.

Liitteet

• Be cool screenshot1.webp
    Be cool screenshot1.webp
    34,8 KB · Katsottu: 963
  • Be cool screenshot2.webp
    Be cool screenshot2.webp
    30,2 KB · Katsottu: 993
Oliko The Rock minkään kokoinen? Entä roolisuoritus?
Walking Tall oli ainakin melko paska, joten kiinnostaisi tietää, onko Rock petrannut Be Cool:iin.

Jep, kyl the Rock veti hyvin roolinsa! :lol2:

Ja siiinä lopussa kun se esiintyy jossain gaalassa tjsp, niin näyttäähän tuo ihan hyvässä lihassakin olevan!

Leffa oli pettymys, isoja miehiä oli kyllä hauska nähdä kuitenkin:)

pexxi sanoi:
Leffa oli pettymys, isoja miehiä oli kyllä hauska nähdä kuitenkin:)

Yes, olen leffan suhteen osittain samaa mieltä pexxin kanssa. Jos ei tunne Elmore Leonardin kirjojen maailmaa, leffa saattoi vaikuttaa ihan hyvältä. Alkuperäisen Be Cool -kirjan tarina on elokuvassa kuitenkin vesitetty aivan nollatasolle, joten minulle se oli pettymys.

Olen lukenut parikymmentä Leonardin kirjaa ja nähnyt joukon niiden pohjalta tehtyjä elokuvia. Yksi niistä on myös erittäin hyvä, nimittäin kirjaan Rum Punch pohjautuva Jackie Brown. Lisäksi Get Shorty on hyvä.

Ja kuten Mike jo sanoi, isot äijät eivät todellakaan vain vilahda elokuvassa, vaan ovat esillä jatkuvasti. Harris on aivan kauhea kaappi.

Jouni Virtamo sanoi:
Yes, olen leffan suhteen osittain samaa mieltä pexxin kanssa. Jos ei tunne Elmore Leonardin kirjojen maailmaa, leffa saattoi vaikuttaa ihan hyvältä. Alkuperäisen Be Cool -kirjan tarina on elokuvassa kuitenkin vesitetty aivan nollatasolle, joten minulle se oli pettymys.

Olen lukenut parikymmentä Leonardin kirjaa ja nähnyt joukon niiden pohjalta tehtyjä elokuvia. Yksi niistä on myös erittäin hyvä, nimittäin kirjaan Rum Punch pohjautuva Jackie Brown. Lisäksi Get Shorty on hyvä.

Ja kuten Mike jo sanoi, isot äijät eivät todellakaan vain vilahda elokuvassa, vaan ovat esillä jatkuvasti. Harris on aivan kauhea kaappi.

Jouni tiivisti asian ytimekkäästi. Get Shorty oli kyllä jees pätkä, näin iän myötä alkaa arvostamaan meikäläinen noita fiilistelyrainoja enemmän!

Back
Ylös Bottom