• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tavoitteet 2016

J..

Liittynyt
7.12.2010
Viestejä
5 846
Laitetaanpa uutta ketjua tulille, kun taas vuosi käy vaihtumaan ja vanhassa ketjussa kaivellaan jo aiemmin asetettuja tavoitteita esille miettien, kuinka paljon jäätiinkään näistä. Nyt onkin siis ihan pätevä aika raapustaa tulevalle vuodelle uudet tavoitteet kaiken kansan nähtäville, jotta voi ensi vuoden lopussakin vertailla omaa kehitystään.

Itsellänihän on jo perinteeksi muodostuneena tavoitteena kasvaa isoksi, koska tuo ei ole vielä päässyt tapahtumaan, vaikka joka vuosi onkin ollut tavoitteena. Painon kun saisi hilailtua taas sinne 105-110kg välille ja fläsän mukana tulisi jopa hieman lihasta niin voisi melkein olla tyytyväinen.

Mitä muilla on suunnitelmissa vuodelle 2016?
 
Liittynyt
26.4.2010
Viestejä
112
Jokakeväinen dieetti olisi kiva päättää tähän mennessä kireimpään kuntoon. Siitä sitten tavoitteena nostaa maltillisesti painoa (yrityksenä tehdä mahdollisimman paljon lihasta) sekä kasvattaa ylläpitokaloreita vuoden loppuun saakka. Hieman toissijainen tavoite, joka olisi kuitenkin kiva saavuttaa, on 170 kg kyykky.
 

JP Fux

Pieru
VIP
Liittynyt
13.10.2004
Viestejä
18 797
Kyykky 220
Penkki 170
Maastaveto 270-280

Omanpainon ollessa alle 74kg.
 
Liittynyt
11.6.2002
Viestejä
2 674
Kyykky 220
Penkki 120
Maastaveto 240-250

Omanpainon ollessa alle 83kg.
 
Liittynyt
19.11.2013
Viestejä
348
Strict leuat 5x60
Penkkipunnerrus 6x110
Polvistaveto 5x250
Hack kyykky hitaalla negalla ja alastopeilla 10x90
Ja tärkeimpänä tavoitteena tietysti pysyä ehjänä.
 
Liittynyt
31.5.2014
Viestejä
455
Ainainen projekti jatkuu eli kasvaa isommaksi. Nyt maltillinen dieetti ja sitten rakentamaan massaa maltillisesti.
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 385
Painoa olis tarkotus ottaa sinne 95-100kg maltillisesti 200-400kcal plussakaloreilla, jonka jälkeen mahdollisesti jonkinsortin dieettiä. :)

Penkki 105kg -> 120kg
Kyykky 120kg -> 150kg
Maastaveto 180kg -> +200kg
 
Liittynyt
27.5.2004
Viestejä
1 513
Kaupunki
susirajalla
Pakki pienemmäks (nyt vyötärö 95cm) ja lisää painoa kroppaan.(nyt 94.5kg / 183cm pituutta). Maastaveto takas 150kg lukemiin parin vuoden lusmuilun jälkeen, kyykky 100kg sarjapainoihin. Työmatka 12km fillarilla säännöllisesti alle 35min, nyt menee se 40min. Eiköhän tuo riitä yhelle vuodelle kun päälle pitää laskee muutki harrastukset :)
 
Liittynyt
7.2.2006
Viestejä
698
Ikä
45
Kaupunki
Tampere
Ykköstavoite on pysyä ehjänä ja saada kokonainen vuosi reenattua ilman vammataukoja. Toissijaisina tavoitteina kesäkuntoon, mave yli 200, penkin sarjapainot yli 100 ja leukoja vedellä hulluja määriä.
 
Liittynyt
10.11.2005
Viestejä
1 942
Painon kun sais pudotettua yhdeksänkympin pintaan samalla pysyen näin yli-inhimillisen vahvana niin olisin varmaan aika tyytyväinen ja komee.
 
Liittynyt
15.6.2015
Viestejä
373
Kyykky 190 kg => 215 kg
Penkki 127,5 kg => 140 kg
Mave 220 kg => 245 kg

Yhteistulos 537,5 kg => 600 kg
 
Liittynyt
6.2.2013
Viestejä
79
Paino 86 -> alle 75, rasvasta mielellään kesään mennessä.
Lisää lihasta joka puolelle sitten kun lisäillään ruokaa.
Penkki loppu vuodesta 130 alle 80 kilosena olisi aika kova.
Ei loukkaantumisia.
 
Liittynyt
17.5.2004
Viestejä
1 535
Kaupunki
Oulu
Aktivoidutaanpas taasen. Treenejä nyt syksystä saakka taas alla. Tavoitteena 2016 on saada treeni-into pysymään, se on tärkeintä nyt.
Jotain sarjapainotavoitteita (kesälle), olettaen että jatkan samalla 3-jakoisella:
Kyykky 150kg (nyt 125kg 3*6)
Etukyykky 125kg (nyt 105kg 3*5)
Penkki 120kg (nyt 105kg 2*5)
Vinopenkki 100kg (nyt 90kg 2*5)
Hyvin on kulkenut tähän saakka mutta ei pidä ahnehtia. Ehkäpä otan vipit takaisin ja alan päivitteleen treenipäivyriä.
 
Liittynyt
29.10.2015
Viestejä
744
Kaupunki
Soul
Kesäkuun lopussa tavoitteena kokeilla vieläkö kulkee:
Cooper >3000m
10km <60 min
Penkki > 120% omapaino
+ Verikokeissa käynti että kaikki olisi kohdallaan terveyden kannalta

Sen jälkeen kohti uusia pettymyksiä
 
Liittynyt
25.2.2012
Viestejä
1 193
Ikä
25
Penkki 5x140kg --> 1x170kg.
Maastaveto 4x240kg ---> 1x295kg
Kyykky jäänyt viime aikoina välistä mutta jospa jonkun 230kg saisi pohjista.
Paino saisi pysyä 93kg ympärillä

Lisäksi kaikkein tärkeimpänä tavotteena tehdä IPF-debyytti M23 -93kg sarjaan.
 
Liittynyt
17.7.2012
Viestejä
142
Sais polven kuntoutettua siihen kuntoon, että pääsis treenaamaan taas jalkoja + painot suunnilleen samoiksi, mitä oli ennen loukkaantumista.
Leuka yhteispainolla 140kg (nyt 75+45)
Dipit yhteispainolla 125kgx6 (nyt 75+25x6)

Leuanvetoon panostan eniten. Dippejä aloitin tekemään vasta pari kuukautta takaperin, joten siinä enemmänkin kehitystä voisi olla mahdollista.
 

Laardi

VIP
Liittynyt
26.5.2004
Viestejä
7 725
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Jos painon saisi tiputettua satkun paikkeille ja pidettyä siinä.
Kyykyssä jos menisi 200kg.
Penkistä 130kg.
Mavessa olisi ihan jees kunhan pysyisi parempana kuin sjmv:n sarjapainot.

Ja jos treffeille pääsisi.
 
Liittynyt
10.12.2009
Viestejä
278
Kaupunki
Oulu
Ite vois ottaa tavotteeks pysyä koko vuoden vähä paremmassa kunnossa. Vittu ku heittelee niin nollastasattaan tämä fitnesselämä ja se kyllä myös näkyy. :D

Tai siis luonnollisesti tammikuussa alotetaan taas kunnon metsästys.. fuuuuuuu.. :O
 
Liittynyt
29.3.2013
Viestejä
47
Laihtua kymmenen kiloa. Onnistuu varmasti.

Mave 200kg. Ykkönen pöyrii 160 tienoilla, uskon että saan. Jos ei tule loukkaantumisia.
 
Liittynyt
9.11.2012
Viestejä
330
200kg penkki :puntti:
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Treeni 53
Daiina Treeni 198
Daiina Treeni 143
Invisus Treeni 102
Jerkku Treeni 205
Ylös