Taustamusiikkia treeneissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mii-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Avautukaas mulle, onko teidän treeneissä taustamusiikkia virittämässä tunnelmaa? Ja mikä laji kyseessä? Itse harrastan kuntonyrkkeilyä, ja on musiikkia joka tunnilla. Vähän pelottaa, miten on ens viikosta lähtien kun vaihdan salia.. :confused: :jahas: Kun ei juuri kokemuksia muista mestoista ole. Paitsi kaveri kertoi, että meidän firman jujutsussa ei ole musiikkia ja tunnelma *sieltä* :D

välil on musaa välil ei. jos ollaan pelkästään bjj porukal siel nii yleensä jotain soi. jos jotkut muut reenaa samaan aikaan nii sit ei oo musaa.

Meidän thaiboxing salilla soi aina musiikki ja treenien vetäjä toki aina päättää sen kerran musiikit. En nyt yleensä kyllä hirveästi edes ehdi kiinnittämään huomiota siihen musaan, mutta silloin tällöin on soinut reggaeta ja se muuten toimii aika kivasti. Rankemmat mätöt ei mulle maistu kyllä yhtään thaikkureeneissä.

Meillä taas oli aina pelkästään mättöö thaiboxing reeneissä

Meillä soi aina musa. Jos mä vedän treenit niin räppii, jos Jani niin jotain Brassi rokkii, jos Sammy niin Rage agains the machine, ja jos Olli niin sankari-heviä....

Suositut

Back
Ylös Bottom