Tauski

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sniffari, sinä senkin herkkä irstailija! Olet vihdoin päässyt aitojen asioiden ääreen.

Näillä promilleilla ei auta kuin lainata itseäni "Spedeimmät musiikkivideot" -ketjusta:

Tauski Peltonen, tuo kotimaisen melankolian ilmentymä, näyttää heti kertomuksen aluksi herkän puolensa vaeltelemalla hongikossa kuulaimman ruskan aikaan. Viitteitä tulevasta uskomattomasta musiikillisesta elämyksestä sekä myös esittäjän eläimellisestä karismasta, antaa ainoastaan syystuulessa liepeitään dramaattisesti liehuttava musta nahkatakki.
Luonnon helmasta siirrytään oivaltavasti metallinhohtoisen futuristiseen ympäristöön, jossa Mestari itse villitsee kuulijansa primitiivisen villiin tanssiin.
Kultalevyjensä ympäröimänä mutta yksin, niin yksin, Tauski ottaa erän kasipalloa itseään vastaan -vain kertoakseen ihmiskunnalle että paitsi biljardi, myös elämä on raadollinen peli jossa ei koskaan tiedä, kenen kassiin mikä milloinkin kipeästi kolahtaa.
Ja vaikka itse onkin maineen, menestyksen ja oman miehekkään karskin imagonsa vanki, vapauttaa Tauski kuin symbolisena eleenä hiekkadyyneillä valkoposkihanhet, nuo erämaiden villit kasvatit, liitämään vapaina kohti parempaa huomista.

Kliimaksina tälle teokselle olisin enää halunnut nähdä, kuinka Tauski hellän määrätietoisesti ottaa Virpinsä takkatulen loimussa karhuntaljalla. Tuo episodi olisikin tehnyt videosta täydellisen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En usko, että olisin tänä päivänä siinä asemassa missä nyt olen ilman Tauskia. Tauski 4 ever :haart:

1456781.jpg

1135248402449.jpeg

En usko, että olisin tänä päivänä siinä asemassa missä nyt olen ilman Tauskia. Tauski 4 ever :haart:

1456781.jpg

Voiko miehellä olla komeampaa tukkaa. Kokemuksesta tiedän että mullekkin kasvaisi tuollainen jos vain kasvattaisi. Pitäisköhän, olisi kyllä kuuminta hottia :D

En koskaan pysty unohtamaan, kuinka en tanssinut hitaita Tauskin Sinä Vain -biisin tahtiin silloisen tyttöystäväni kanssa, jota minulla ei ollut. Hienoja aikoja, ihan meinaa iso mieskin herkistyä.

Voiko miehellä olla komeampaa tukkaa. Kokemuksesta tiedän että mullekkin kasvaisi tuollainen jos vain kasvattaisi. Pitäisköhän, olisi kyllä kuuminta hottia :D

Suosittelen ehdottomasti! Kohtahan tommonen on kuitenki taas muotia :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän mä muuten mutta kun kerran leikillään ehdotin niin vaimo sanoi ottavansa välittömästi avioeron :(

Toi on kyllä jo aika kova uhkaus :D

Huh Huh, aikamoinen sonni sanon minä!!

Onko kukaan vetäny Haavemaata karaokessa?

Mahtava fiilis, kun jossain lähiöräkälässä samana päivänä kolmesta eri miehestä eron ottanu daami vetää ripsarit naamalla Haavemaan.

Se on saatana sitä elämää.

Kaverit aina naureskelee, kun kuuntelen Tauskia. Tän ketjun myötä musta viimein tuntuu siltä, että oon löytäny kotiin. Olette kaikkia hienoja ihmisiä!

Heti kun aloin kuunnella Tauskia parannuin syövästä, voitin lotossa 10 miljoonaa ja sain kerran melkein pillua. :haart::haart::haart: Tauski :haart::haart::haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom