Tarvisin hyvän ohjelman itselleni :) ja ehkä ruokavalioonki jotai muutosta^^

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qitat
  • Aloitettu Aloitettu

qitat

Banned
Olen siis 17v ja tuota 171cm ja painan VAIN 47KG.
kokeilin lihottaa itteeni mutta ei onnistunut, joten nyt mielessä lihasten kasvatus.
Mulla ei habaa oo missään yhtään..:p ylläri varmaan.Mutta asiaan;

ainoat paikat mitä haluun treenata on ; peppu, reidet, pohkeet.(kädet jonku verran)
niin ja ajattelin käydä joka toinen pv salilla, ni mikä ois hyvä tollanen jalkapersohjelma mulle?
sellanen että nopeita tuloksia :D
ja en tiedä onko toi hyvä joku Leader sports nutrition heraproteiini-isolaatti jauhe..kreatiinii ja kaikkea muutakin.
niin ja sellasta vielä, ku noitten bodarimimmien kuvia oon katsellut, ni jalat tosiaan näyttää siltä ku ne ois miehen. eli siis takaapäi ns''lommopeppu'' ja edestäpäin leveet pakarat, mut lantioo ei näy.
miten on mahollista silleen treenata ettei tulis lommopeppua? vai onkohan se mahdotonta.
mut kiitos TOSI PALJON jos joku jaksaa lukea ja vastailla.:worship::worship::worship:

..Ja taas taidan olla ilkeä, mutta..

Olet nyt samat kysymykset laittanu jo vaikka kuinka moneen ketjuun.. Tässäpä sulle ohjelma:

a)
-kyykky
-Sjmv =suorinjaloin maastaveto
-Prässi
-Takareisien koukistus
-Pohkeet

b)
-pystypunnerrus
-viparit
-hauis
-ojentajat

Tuossa ohjelmassa ei ole kovinkaan paljon järkeä, mutta koska et tyydy kenenkään neuvoihin, saatika ota niistä mitään oppia, niin tee niin kuin lystää. Nopeita tuloksia on ihan turha odottaa.

Painoa on helppo saada ylöspäin syömällä.

1.Lueskelepa ensin "mitä söit tänään" ja mimmien treeniohjelmia. Esimerkiksi puoli tuntia per ketju. Per päivä. Viikon. ;)
2.Lihas kasvaa samalla tavalla kuin läskikin, syömällä yli kulutuksen. Treenaamalla ja ruokavalion koostumuksella voit vaikuttaa, mitä massaa kehoon kertyy. Jos et osaa syödä riittävästi, ei lihaskaan kasva.
3.Pakaroiden sivuosassa olevat lommot ovat rakenteellinen seikka. Jos rasvaa on tarpeeksi, lommotkin (ehkä?) katoavat.

vento olet oikeassa , pahoittelen..
juu vissiin joku echrmannin rahka vai mikä olikaan on suosittua ja tonnikala ja kananmunat.. niitä sit vain ja niin tosiaan protskua vaan paljon :D

niin ja sit tuskin tuut mitään "lommopeppua" saamaan ittelles aikaseks. nimittäin ei ne lihakset ihan heti kasva... :)

tai sitten ei. Oon puoliks aasialainen, ja mulla on vammaset geenit. oon ollu aina ärsyttävän laiha -.- syön oikeesti vitusti enemmän ku mun suomalaiset kaverit, ja ne lihoo helposti.ärsyttävää.
siks haluun lihasta..ja btw mul on keliakia se vaikuttaa siihe miten hyvin se ruoka ees imeytyy tms

ja btw mul on keliakia se vaikuttaa siihe miten hyvin se ruoka ees imeytyy tms

Ei muuten vaikuta. Siis jos olet tarkalla gluteenittomalla ruokavaliolla, jolloin suolistolla on mahdollisuus toipua ja parantua.

Treenaa, syö ja lepää. Tähän onneen ei ole oikotietä.

"ainoat paikat mitä haluun treenata on ; peppu, reidet, pohkeet.(kädet jonku verran"

Treenaa tasaisesti koko kroppaa, muuten tulee kroppaan lihasepätasapainoa eikä se oo ikinä hyväks.
Jos aloittelija salihommissa olet, niin aloita ehdottomasti kokovartalotreenillä, minkä teet kork. 3x/viikko (yksi liike per lihasryhmä). Sitten vasta suunnitellaan ohjelman jakamisia kun kokemus kasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom