JuusQ Liittynyt 21.1.2012 Viestejä 1 21.1.2012 #1 Olen ollut reilu vuoden treenaamatta ja painoa on kertynyt jo liiaksi asti olisko jotai keinoja kellään mielessä?
Olen ollut reilu vuoden treenaamatta ja painoa on kertynyt jo liiaksi asti olisko jotai keinoja kellään mielessä?
Markku Tikka ProTrainer.fi AMMATTILAINEN Liittynyt 8.3.2007 Viestejä 3 612 21.1.2012 #2 JuusQ sanoi: Olen ollut reilu vuoden treenaamatta ja painoa on kertynyt jo liiaksi asti olisko jotai keinoja kellään mielessä? Click to expand... Kokeile vaikka sellaista, että syö vähemmän ruokaa/energiaa kuin mitä kulutat. Ja sitten jatkat sitä puoli vuotta putkeen. Modet... sulku?
JuusQ sanoi: Olen ollut reilu vuoden treenaamatta ja painoa on kertynyt jo liiaksi asti olisko jotai keinoja kellään mielessä? Click to expand... Kokeile vaikka sellaista, että syö vähemmän ruokaa/energiaa kuin mitä kulutat. Ja sitten jatkat sitä puoli vuotta putkeen. Modet... sulku?
Vilu Liittynyt 15.10.2010 Viestejä 9 260 21.1.2012 #3 T-101 sanoi: Kokeile vaikka sellaista, että syö vähemmän ruokaa/energiaa kuin mitä kulutat. Ja sitten jatkat sitä puoli vuotta putkeen. Modet... sulku? Click to expand... Tarvii testata itekkin. Kiitti vinkistä! :thumbs:
T-101 sanoi: Kokeile vaikka sellaista, että syö vähemmän ruokaa/energiaa kuin mitä kulutat. Ja sitten jatkat sitä puoli vuotta putkeen. Modet... sulku? Click to expand... Tarvii testata itekkin. Kiitti vinkistä! :thumbs: