Targeted Ketogenic käytännössä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miuku
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä TKD:n käyttäjiä? Ajattelin itse kokeilla pari viikkoa, sitten taas vähän massaa väliin ja pari viikkoa lisää. Jos vaikka saisi edes pari pykälää rasvoja alas.

Tuo käytännön toteutus vaan arveluttaa. Lyle ehdottelee kirjassaan karkkia tai jotain muuta nopeaa hiilaria alkutankkaukseksi. Mulla vaan on sellainen periaatteellinen asenne, että karkkia en syö... toimisikohan banaani samalla tavalla? Entäs sitten tuo treenin jälkeinen protsku? Nyt on whey-kolmosta, se varmaan välttää?

Eli siis jos joku on tuota TKD:tä kokeillut, niin kertokaapa kuinka sen saitte käytännössä toimimaan ja vaatiko paljon säätöä? Haittasiko treeniä? Riittääkö tuo kaksi viikkoa mihinkään, vai pitäisikö ottaa pidempi satsi?

Mulle ei CKD vielä onnistu... ei kerry tarpeeksi treeniä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen tuota ketogeenistä ajatellut kokeilla ja versioista tuo targeted tuntuisi parhaimmalta vai olisko CKD sittenkin? Treenaan joka toinen päivä ja kahteen jaetulla ohjelmalla. Mitä ja kuinka paljon tuossa ennen/aikana/jälkeen treeniä käytännössä kannattaisi ottaa. Käykö periaatteessa samat kuin mitä otan tavallisestikkin eli pre-execise ja palkkari? Treenin aikana en ole toistaiseksi vetänyt mitään. Yleensä puhutaan 50g treenin yhteydessä nopeita hiilareita, joissakin artikkeleissa muistaakseni jopa puolet isommista määristä. Mitenkäs on?

Miten paljon 90kg miehen pitäis ottaa hiilareita TKD:llä? Olisin kiitollinen jos joku viittis vastasta kun pakkiksella kerran asiasta tietäviä on..

Nyt selvis että 25-50g ois sopiva määrä.. riippuen treeni määrästä. 5 grammaa per 2 sarjaa ilmeisesti. Englanninkielisillä sivuilla ois asiaa paljonki mut ite en kieltä kunnolla ymmärrä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom