Tankovoimistelevia mimmejä?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kenelläkään punttitreenin lisäksi tankovoimistelu harrastuksena? Aloittelija täällä menossa ekalle tunnille (polttareilla kokeillu).

Kokeneilta kysyisin onko toiminut hyvänä tukena salitreenille ja onko innostusta niin paljon, että omaan tankoon on täytynyt sijoittaa?

Minkälaista kehitys kyseisen lajin parissa on ollut? Kuinka paljon harjoittelette?

Joillakin lienee mielikuva keikistelystä tangolla, mutta itse pidän sitä voimistelulajina (tsekatkaa Oona Kivelä). Riippuu tietenkin mitä ja miten tekee :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on nyt selvä juttu: Olen rakastunut! Muutamalla tunnilla käyty ja mustelmista ja tuskasta huolimatta aivan ihana laji. Notkeutta ei vielä löydy, mutta sitä kehitellään.

Sinne lähti myös tilaus ja oma tanko saapuu pian :) Tunnen, että minun täytyy harjoitella useammin kuin kerran viikossa tunnilla, sillä siellä ehdit just hiffata liikkeen ennen kuin siirrytään toiseen. Vissiin se on totta kun sanotaan, että laji vie mennessään aika nopeasti :D

Salitreeniä oon muokannut sen verran, että neljän kerran sijaan käyn kolme kertaa, niin ehtii tankoillakin <3

Laji vaikuttaa pitkälti käsil- ja vatsalihaksiin, mutta ottaa myös joihinkin selkälihaksii. Toisin sanoen jalkoihin täytyy panostaa salilla.

Mun haaveena ja suunnitelmana on käydä salilla 3 kertaa viikossa ja kerran tankotanssissa... Ehkä kolmen vuoden päästä onnistuu...

Päässy kokeilee ja ois kyl mahtava lisä muuhun tankotreeniin ;) asun mikkelis ja lähin paikka harrastaa on kouvola, missä käynykin kokeilee.. mieli tekis enemmän. Aika ei vaan riitä

Täälläkin yks tankotanssin vasta aloittanut! Kolmet treenit takana so far ja oon ihan rakastunut lajiin!
Käyn salilla 5 kertaa viikossa ja kerran tankoilemassa. Tanko ois kotona kyllä ihan mahtava, niin vois kunnolla harjotella noi liikkeet läpi ajan kanssa ja opetella vaikka Youtubesta uusia. :)

Käyn kans 4x salil ja kerran tankoilemassa :) Ajattelin ostaa itelleni joululahjaks tangon ni saan sit harjotella kotona :D (plus tankoilu on aika kallista jos useemmin haluis käydä) tässä vaan alkaa huomaamaan et aikasemminkin olis voinut vähän enemmän venytellä ku selkä on ku rautakanki :D

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom