Tampereen Wolf vip-sopimukseenko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Juu. Ehdottomasti sopimus sinne.

Perustakaa joku Mayor`s Tampereellekin niin tuun sitten sinne! :) Muuten en salia vaihda!!! Mayor`s näyttää sellaiselta salilta, ettei ainakaan ole vehkeistä kiinni kasvaminen.

Tuo, että muuallakin asuvat vipit saisivat samoja etuja kuin pk-seudun vipit on pyörinyt minulla mielessä aikaisemminkin, mutta en vain ole ehtinyt ehdottamaan. Täältä tulee siis kannatusta moiselle! Ja tulen myös käymään Wolfilla aina Tampereella käydessäni.

Kannatan. Vaikka käyn minä siellä vaikka ei etuja olisikaan...

No perkele ILMAN MUUTA!!! Tätä juuri on odotettukin!
Se olisi viimeinen niitti arpomiseen Powerin ja Wolffin välillä, sali vaihtuu kuitenkin Atleticosta johonkin muuhun ensi kuussa. HIENOAAAA!!!!!
:kippis1:
:hyper:
:worship:

No käys kysymässä niiltä, kyllähän se onnistuu jos vain haluavat.

Niin no, toisaalta, täällä Imatrallakin on ainaki kolme vähänkin parempilaatusta salia, joista yhteen pääsen ilmaseksi ja toiseenkin melkeen ilmaseks... mut se Colosseum olis varmaan Imatran paras sali. Mut pääsisinpähän ainaki Pakkiksen vipiks! :rolleyes:

No mikä mua muutenkaan estää liittymästä vipiks prkl! Pääsis ainakii lukee salasia kansioita ja treenipäiväkirjoja! :D

Voisin ehkä tuon jälkeen harkita vaihtamista Powerhouselta Wolfille kun kuukausikortti loppuu. Kannatettava idea!

Mike sanoi:
Eli oliskos paikallaan, että tehtäisiin Wolffin kanssa samanlainen diili kuin Helsingin Mayorin kanssa? Onko halukkaita vippejä siirtymään Wolffille treenaamaan?

Sitten ois kyllä syy maksaa vip-maksu tältäkin vuodelta.

Kyl kyl kiinnostaa.. siellä valmiiks jo olen niin jos halvemmalla sais jumpata se olisi hienoa.

IsoDino sanoi:
Mayor`s näyttää sellaiselta salilta, ettei ainakaan ole vehkeistä kiinni kasvaminen.
Niin, tosin harvoinhan se kehitys siihen tyssää, jos on pieni vehje :hyper:
Sori, tää oli tosi väsähtänyt... :nolo:

Back
Ylös Bottom