tampereelta salia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Senttu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Viime talvi/kevät tuli mulla käytyä liikuntakeskus leidissä, tykkäsi sillo käydä enemmän spinningis ja muissa jumpissa.. no nyt kesän aikana oon enemmän innostunu käymää salilla ja kunhan elokuus tuun takas tampereelle olis tarkoitus siellä sit kans tehä kunnon salitreeniä..niin tuo leidin sali tuntuu hieman huonolta vaihtoehdolta kun se on niin onnettoman pieni sielä. Tykkäsin kyl kovasti siitä että se on vaan naisille tarkoitettu ja olis kiva jatkossaki käydä semmoses paikas missä ei olis äijiä.. mutta onko tampereel muuta vaihtoehtoa ku leidi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En ole Tampereelta, mutta Wolfihan siellä ainakin on. Sitä olen ainakin kuullut paljon kehuttavan (itsekin olen siellä kerran käynyt eikä ole moitittavaa) ja siellä käy paljon porukkaa täältä pakkikseltakin. Katso tarkemmin vaikka niiden nettisivuilta.

Mä en ainakaan menny enää sinne takas, on se senverran pieni. Mä käyn nyt fressissä ja ihan hyvältä näin alkuun on ainaki vaikuttanu että laitteita ja tilaa löytyy toisin ku leidissä!

Kävin pyörähtämässä tuolla Leidissä, enkä todellakaan suosittele kenellekään, joka etsii kuntosalia. Jumppasalit ja pukutilat ovat todella tilavat ja siistit, mutta kuntosali on pari hilavitkutinta käytävällä, eli mitään varsinaista salia ei edes ole.

Fressi on saman hintainen ja aivan eri luokkaa. Kaksi kuntosalia, joista varmasti löytää kaiken tarvittavan ja erilaisia jumppia vaikka kuinka paljon. Hyvät pukutilat ja saunakin löytyi. Aion itse alkaa käymään tuolla.

Kannattaa muuten käydä katsastamassa paikat etukäteen, kaikissa missä olen käynyt on saanut käydä kiertelemässä ilman maksua.

Zone-sarja -42%
Wolffi on saanut hyvän maineen osakseen, syystäkin. Kuitenkin opiskelijana 43e laittaa/kk on kuitenkin paljon. Itse olen käynyt Nääshallissa 42e/4kk! Hyvä, tilava, siisti, kaikki peruslaitteet on, hyvä ilmanvaihto, ei ruuhkia. Nääshallista löytyy myös erillinen vapailla painoilla varustettu voimailusali, siellä yleensä enimmäkseen miehiä, mutta en näe syytä mikseivät naiset voisi käydä myös siellä. Yleispuolelta löytyy myös penkki ja käsipainot. Jos on satunnainen salinkäyttäjä, pääsee 2e:lla/pv punttisalille tai 1e:lla/pv voimailusalille.

Latest posts

Back
Ylös Bottom