SUPERCARB 1kg -40%

Talvimaisemaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gid
  • Aloitettu Aloitettu

gid

Ikä
44
Monikos muu kävi eilen räpsyttelemässä? Komeat oli kelit. Tässä pari omaa otosta. Saa arvostella, kommentoida, jne.

Liitteet

• talvi1.webp
    talvi1.webp
    99,3 KB · Katsottu: 183
  • talvi2.webp
    talvi2.webp
    98,2 KB · Katsottu: 187
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
vaikken mikään valokuvaaja olekkaan niin toi eka on kyllä upee. itse ehkä olisin ottanut vähän enemmän taivasta näkyviin ja alhaalta pikkasen pois. muuten on täysi kymppi, väritkin on kivan sinertävät.

Itse pidän myös ensimäisestä! Missä päin suomea on noin paljon lunta? Mihin aikaan kuvat (lähinnä ensimäinen..) on otettu?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ak8400 sanoi:
Itse pidän myös ensimäisestä! Missä päin suomea on noin paljon lunta? Mihin aikaan kuvat (lähinnä ensimäinen..) on otettu?
Tampereen seudulta ovat nuo, ensimmäinen Annalasta, toinen Liutusta Kangasalan puolelta. Molemmat kuvat on otettu auringon ollessa laskeutumaisillaan, puoli neljän aikaan (tosin eri päivinä). Tuo aika on omasta mielestäni maisematyyppisiin kuviin ehdoton. Muina aikoina valoa on joko liian vähän, tai sitten liian paljon, niin että taivasta ja maata ei saa molempia samalla valotuksella.

Ehkä pitäisi rajata ekaa kuvaa ihan pikkaisen alhaalta, mutta toisaalta siihen voi lätkäistä tekstiä jos ensi vuoden joulukortteja tekisi tuosta. :D Kuvaushetkellä ei oikein tuota rajausta voinut enää säätää, kamera oli jo nyt snadisti taaksepäin kallellaan ja enempi kallistaminen saisi nuo puut varmaan "kaatumaan" taaksepäin.

Minä pidän enemmän nimenomaan tuosta toisesta kuvasta.
Siinä on mukavan synkkä tunnelma. Vene nurin, maisema ja vesi jäätynyt.
Kaikki on kuollutta... ja tyynen rauhaisaa. :thumbs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom