Takareisi + pohje- ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rakdna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuukauden ajan on ollut todella omituinen vaiva oikeassa jalassa takareidessä, polvitaipeessa ja pohkeessa. Heti jos vähääkään venytän kyseistä jalkaa, niin 10-20min venytyksen jälkeen tuntuu kuin takareisi ja pohje menisi jumiin, ja noin tunti venyttelyn jälkeen koko jalka sitten onkin jumissa. Hieman kipua esiintyy polvitaipeessa, mutta muut lihakset tuntuvat olevan vain todella jumissa. 1-2 päivää kestää palautua todella kevyestä venytyksestä.

Kuullostaako tämä vaiva hamstringin syndroomalta, tai edes miltään vaivalta? Todella vittumainen ja rajoittaa mm. autolla ajoa paljon. Mistä minun kannattaisi lähteä apua hakemaan, vai tointaako tämmöistä vaivaa edes minnekään mennä valittamaan? Harrastan aktiivisesti beach volleytä, mutta noin. 1-2kk sitten jouduin jättämään harrastamisen koska pohkeen jumitus haittasi todella paljon suoritusta.

En nyt taas olevinaan löydä edit nappulaa mistään. En tiedä auttaako "diagnoimisessa" yhtään mutta molemmista polvista löytyy myös hyppääjän polvet. Kummasakin jalassa on myös lättäjalat. Tähän asti olen pärjännyt todella hyvin ilman tukipohjallisia, mutta käsittääkseni lättäjalat voisivat aiheuttaa tämän tyylistä oireilua? Fysioterapeutti sanoi noin. vuosi sitten että oikeassa jalassa ei ole kaarta yhtään.

Myös ristiselässäni on ollut jotain häikkää jo puoli vuotta. Välilevyissä ei magneettikuvien perusteella ollut mitään häikkää, eikä selkä ole pahentunutkaan vaikka jatkoin lentopallon harrastamista.

Jalat jumissa, itse menisin ensimmäiseksi hierojalle...

Suositut

Back
Ylös Bottom