Takareidet kireänä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Krice
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Krice

Banned
Lopetin muutama päivä sitten kahvin juomisen seinään. Pari päivää oli pää kipeä ja sen jälkeen takareidet on olleet oudon kireänä. Maatessakin tuntuu samanlaista pakotusta kuin venytyksen ääriasennossa. Alussa myös pohkeissa oli samanlaista tuntumaa. Kireys on lieventynyt jonkin verran, mutta venytyksessä tulee stoppi vastaan aikaisemmin. En saa edes sormenpäitä lattiaan asti, vaikka aikaisemmin on mennyt kämmenet lattiaan. Ilmeisesti kahvin lopettaminen aiheutti jotain, tulihan sitä lähemmäs 10 kuppia juotua päivässä. Keksiikö kukaan mistä on kyse?

Minulla kramppaa takareidet helposti, mutta syön yleensä jatkuvasti magnesiumia ja saan siten ne pysymään pehmeinä ja venyvinä.
Olen miettinyt onko minulla joku krooninen magnesiumin puute, kun muutamassa viikossa magnesiumin syönnin lopettamisen jälkeen takareidet alkavat taas krampata. Ihanaa silti, että tiedän ratkaisun tähän.

Kahvi takaisin ja oireet hävisi. Tuli vähän muutakin oiretta, että olisikohan aika käydä taas arvuutuskeskuksessa kyselemässä.. äh, mitä turhia. Kahvia vaan pakkiin.

Niin, kuinka monta sataa vai tuhatta ainetta siinä kahvissakin oli mitä ei ole tutkittu. Et joku niistä se varmaan ton tekee, kannattaa käydä kysymässä jos se sairaanhoitaja tietäs ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom