Takapuoleen lihasta

Hei!

Elikkä vuosi sitten minun piti alkaa treenaamaan ihan kunnolla ja kasvattamaan lihaksia, mutta loukkaantumisen takia se homma loppui hyvin lyhyeen. Nyt olen kuitenkin täysin parantunut ja haluasinkin kysyä teiltä kokeneemmilta bodaajilta, että onko mahdollista saada lisää lihasta paljon etenkin takapuoleen, että siitä kasvaisi isompi?:D Treenaan tietenkin koko kroppaa, mutta esim. käsiä en treenaisi niin isoilla painoilla toisin kuin alakroppaa. Sain ravitsemus terapeutilta (tai joltain vastaavalta) tarvittavat ohjeet lihaksen kasvatukseen, eli ruokapuoli on hyvin kuosissa, massakaudella ollaan toisinsanoen ja tarvittavat aminohapot, vitamiinit ja palautusjuomat hallussa. Mutta siis onko kellään tietoa siitä voiko nainen saada reilusti lisää lihasta jalkoihin ja pakaroihin kovalla treenillä ja ruualla ja tietenkin pitkällä aikavälillä? Haluasin varmistaa tämän teiltä, sillä olen kysynyt tästä parilta asiantuntijalta kuntosalillani, mutta he vain sekoittivat pääni, sillä toinen sanoi että ei voi ja toinen sanoi että voi. Olen siis jo nyt aika hyvässä hoikassa peruskunnossa, mutta tarpeeksi raskailla painoilla en ole treenannut. Takamukseni ei ole siis nytkään mitenkään pieni ja lantioni on aika leveä, mutta lihaksia siihen paljon enemmän haluasin jotta se nousisi, kasvaisi isommaksi ja saisi enemmän muotoa. Tässä vielä kuva tavoitteestani:

http://www.google.fi/imgres?q=vida+...42&ndsp=42&ved=1t:429,r:17,s:142&tx=114&ty=76

Kiitos jo etukäteen vastanneille!:)

Kyllä yleisesti ottaen naiselle on täysin mahdollista saada muodokas perse treenaamalla. Kuinka paljon sitten lopputulos muistuttaa tuota Vida Guerran takamusta, riippuu geeneistä. Tuohon ulkonäköön vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin pelkkä lihaksen määrä. Mutta jos puhutaan vain siitä, kuinka ylhäällä takapuoli on ja kuinka paljon se työntyy sivusuunnassa ulospäin, niin ehdottomasti linkittämäsi kuvan takapuolen koko on saavutettavissa treenillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom