Ongelmana on jo 2 kk jatkunut = saman verran treenitaukoa, oikean takaolkapään kipu, joka tuntuu kättä taaksepäin viedessä. En oikein tiedä missä sen olen loukannut, sillä kipu alkoi tuntua eräänä kertana kun aloin tekemään penkkiä, eli tangon alastulo vaiheessa. Välillä kipu säteilee ojentajaan ja jopa kyynärvarteen asti ja jos yritän venyttää sitä niin sama tunne säteilee myös selän puolelle. Täyslepo eikä burana ole tehonnut millään tavalla. Pari kertaa olen tehnyt kivuttomia keveitä liikkeitä ylävartalolle ja kehon lämmmetessä kipu on hieman helpottanut, mutta seuraavana päivänä olkapää on jonkin asteen verran ollut enemmän kipeä, joten treenistä se ei tykkää ollenkaan.
Olen punttia vääntänyt jo toistakymmentä vuotta ja monta lievää loukkaantumista olen kokenut, mutta tämä on ihan uutta. En ole käynyt lääkärissä sillä aina vammat on hoituneet kuntoon ilmankin. Kun olen kysellyt neuvoa muilta, niin jotkut ovat sanoneet että olisi joku hermo puristuksissa, mutta siihen etsiessäni neuvoa netistä en ole juurikaan mitään löytänyt.
Olisiko jollain vastaavasta kokemusta ja neuvoa?
Olen punttia vääntänyt jo toistakymmentä vuotta ja monta lievää loukkaantumista olen kokenut, mutta tämä on ihan uutta. En ole käynyt lääkärissä sillä aina vammat on hoituneet kuntoon ilmankin. Kun olen kysellyt neuvoa muilta, niin jotkut ovat sanoneet että olisi joku hermo puristuksissa, mutta siihen etsiessäni neuvoa netistä en ole juurikaan mitään löytänyt.
Olisiko jollain vastaavasta kokemusta ja neuvoa?