Tabu - Tv - Sarja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka moni viellä muistaa tuon aikanaan esitetyn viihdeohjeman. Nykyään on DVD julkaisuja tehdään kiihtyvään tahtiin. Tabuista ei kuitenkaan ole tiedossa vastaavaa plättyä. :(

Nyt otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja editoin kaikki jaksot 4 DVD:n pakettiin. :hyper: Paras joululahja pitkästä aikaa, mutta tuntuu et kukaan ei oiken lämpene kyseiseen huumoriin. Ehkä pakkislaisista joku muistaa kuinka "Takkinen ja kumppanit seikkailee arkipäivänsankareissa"

Hei Zico: lehti pois..........

Tabussa oli monta legendaarista juttua.
Se kun Kari Heiskasen esittämä toimittaja haastetteli PPP:n esittämää nuorisorikollista. Kun asiat olikin nuorisorikollisen mielestä vankilassa tosi hyvin.
Tai kun se torvi kiinteistönvälittäjä yritti myydä asuntoa myötäilemällä asiakkaiden valituksia :hyper:
Vai perkele sekoitanko mä nyt Tabun ja Mutapainin ystävät???

Tabussa oli muistaakseni legendaarinen Juppe Puputti sketsi. Aivan huippu!! Tuota sketsiä olen yrittänyt metsästää joka paikasta, mutta mistään ei tunnu löytyvän.

Tabussa oli muistaakseni legendaarinen Juppe Puputti sketsi. Aivan huippu!! Tuota sketsiä olen yrittänyt metsästää joka paikasta, mutta mistään ei tunnu löytyvän.

Jupen Amerikan matkahan alkaa pupulaaksosta, jossa Nallen kanssa telmiminen on työntäyteistä, mutta äiti kuitenkin saa Jupen kohtalokkalle matkalle. Tosta sketsistä varmaan muistat oikeudenistonnon, jossa "käsivaihtuu lennosta ja vapaat kuviot"

Jupen Amerikan matkahan alkaa pupulaaksosta, jossa Nallen kanssa telmiminen on työntäyteistä, mutta äiti kuitenkin saa Jupen kohtalokkalle matkalle. Tosta sketsistä varmaan muistat oikeudenistonnon, jossa "käsivaihtuu lennosta ja vapaat kuviot"

"Mitäpäs miiinä, pieni vemmelsäääri, olisi jaksanut hypätä niin ison meren yli. Sitäpaitsi laivassa oli isoja karvasia jätkiä, jotka mut sinne heeeitti."

"Kylläpäs taku haisee" :)

Kyllä tuosta sketsistä muistaa paljonkin osia, mutta vuositolkulla on aikaa kun viimmeksi sen nähnyt. Et pystyis laittaa sitä johonkin jakoon???

E:hiukan korjailin tekstiä

Tabu alkaa pyörimään sub tv:llä 7.1

TABU

Alkaa sunnuntaina 7.1. klo 22.00

Venla-voittaja 20 vuoden takaa, Ryhmäteatterin ja MTV3:n yhteistyössä syntynyt legendaarinen sketsisarja tekee kunniakkaan paluun! Ohjaajat Raila Leppäkoski ja Arto af Hällström sekä näyttelijät Kari Heiskanen, Aake Kalliala, Maija Leino, Pirkka-Pekka Petelius, Pertti Sveholm ja Vesa Vierikko mellastivat kahdeksan jakson verran yhdessä suomalaisen sketsiviihteen kenties omaperäisimmässä sarjassa.

http://www.subtv.fi/ohjelmakortit.shtml/kotimaiset?480240

TABU

Venla-voittaja 20 vuoden takaa, Ryhmäteatterin ja MTV3:n yhteistyössä syntynyt legendaarinen sketsisarja tekee kunniakkaan paluun! Ohjaajat Raila Leppäkoski ja Arto af Hällström sekä näyttelijät Kari Heiskanen, Aake Kalliala, Maija Leino, Pirkka-Pekka Petelius, Pertti Sveholm ja Vesa Vierikko mellastivat kahdeksan jakson verran yhdessä suomalaisen sketsiviihteen kenties omaperäisimmässä sarjassa.

No niin siinä meni taas mun suuri työ hukkaan, kun nyt ois saanu vaan suoraan napattua koneelle subilta. Tätä tää on, mutta mahtavaa et muutkin ymmärtää ton ehkä hiukka omaperäisen huumorin päälle.
Siis mukavastihan tuo vuosi 2007 lähtee käyntiin.:5:

TABU

Laitoin itse subille ja jollekin muulle kanavalle ohjelmatoivomuksen joskus kesällä ja nyt siihen siis on vastattu!!!

Vihdoinkin! Yksi parhaista komeadia-sarjoista koskaan. Viime uusintakierroksen kaikki osat on jossain VHS:llä. Täytyypä tässä jossain vaiheessa katselun alle.. "Tuokaa se syyllinen sissään!"

Tabusta muuten muistan aika vähän tuon Juppe Puputin lisäksi. Toinen minkä muistan, joku munkki/pastori juttu, jossa PPP tulee fillarilla ihan täysiä paikalle lujaa jarruttaen ja sanoo "mää vähän jarrasin". Rengas ihan riekaleina. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vesa Vierikon itsemurhamonologia unohtamatta,

"mää olen vittuillu isommilleni...mää olen ottanut ittiäni kraivelista ja puristanu niin maan perkeleen lujaa... mää oon lyäny ittiäni kirveellä päähän..."

(huom. repliikit ulkomuistista yli kymmenen vuoden takaa, virheitä saattaa esiintyä.

Aivan loistava sarja! Ehkä parhaimpia sketsejä mielestäni olivat kutsunnat- ja opettajanhuone-sketsit, joissa Kari Heiskanen revittelee kunnolla. Kutsunnoissa Heiskasen esittämät nuorisorikollinen harjoittelee sodankäyntiä teurastamalla minkkitarhan slalom-saualla ja opettajanhuoneessa opettajapariskunta riitelee keskusradion kautta..Great stuff!

Juu, en tiedä onko aika kullannut muistot, mutta tuo sarja on kyllä mielestäni suomalaisen sketsiviihteen kaikkien aikojen ykkönen. Onpa mukava tammikuussa fiilistellä kyseistä sarjaa, kun ensi esittämällä taisin olla 8-vuotias... Tuli kyllä katseltua monenmonta kertaa videolta, mutta johonkin nuo videot on hävinneet, eikä paljoa enää muista.

Juppe-Puputti oli kyllä huikea, samoin kuin esimerkiksi manne-vedätykset: "Tepäs olettekin harvinaisen fiksu ihminen, kun osaatte avata ikkunan, ku haisette pahalle." Myös salaatinkastike-endivo koulun köksätunnilta oli aika helmi.. Ja vielä:" Sie oot pannu meijän Annelii, kyl mie tiiän" ja tässä pätkä siitä:

http://www.youtube.com/watch?v=kaBmRrw2Nok&NR

mut sinä elä avvaa suutas!

Ja tuo mainostettu kutsunta:

http://www.youtube.com/watch?v=tixjTSwjfaw&NR

Eipä ainakaan toi Vierikon monologi ole yhtään huonontunut vuosien saatossa, kiitos linkistä. Yritin tuota etsiä joku aika sitten mutta en muuta löytänyt kun tuon käräjäsketsin joka tuo mieleen lapsuuden mummonmaisemista muutamankin äijän mm. oman isosetäni.
Hauska oli muuten huomata että ainakaan minua tämä huumori ei edes oikeastaan naurata samallalailla kun vaikka Dumb&Dumber vaan laittaa enemmän hykertelemään. Vaikea selittää mutta ei Kummeleilla ja PPP:llä & Kallialalla puhumattakaan Ketosestamyllyrinteestä ole juurikaan sanottavaa kun Tabu pyörii ruudussa. Julmahuvi on ehkä koripallotermein edes hipaissut rautaa. Oikeaa suomalaista huumoria sanon minä.

Tänään alkaa sitten Subtv esittämään tuota sarjaa kello 22.00! Ensimmäiset kaksi jaksoa ovat muistaakseni hieman vaikeampia/taiteellisempia, mutta siitä eteenpäin homma sen kun paranee.. DVD-tallentimet valmiiksi, kaikista kohtauksista ei välttämättä ensimmäisellä katsontakerralla saa parasta irti!

Tabussa oli monta legendaarista juttua.
Se kun Kari Heiskasen esittämä toimittaja haastetteli PPP:n esittämää nuorisorikollista. Kun asiat olikin nuorisorikollisen mielestä vankilassa tosi hyvin.
Tai kun se torvi kiinteistönvälittäjä yritti myydä asuntoa myötäilemällä asiakkaiden valituksia :hyper:
Vai perkele sekoitanko mä nyt Tabun ja Mutapainin ystävät???

Kyllä noi kuvailemasi pätkät löytyvät sarjasta Velipuolikuu, joka sekin on aivan loistava ja Anttilassa DVD:nä tajouksessa alle kympin. Suosittelen tutustumaan.

Kyllä noi kuvailemasi pätkät löytyvät sarjasta Velipuolikuu, joka sekin on aivan loistava ja Anttilassa DVD:nä tajouksessa alle kympin. Suosittelen tutustumaan.

No perkele.
En nyt ihan junnu ole, muistan katsoneeni Velipuolikuuta silloin ekalla kerralla, mut väärin meni silti :nolo:
Pitää hankkia Velipuolikuu-boksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom