Taas yksi "Apua ruokavalion muokkaamiseen" thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomzor
  • Aloitettu Aloitettu
Näitä on täällä foorumil jo liikaa, joten sori et tein taas yhen, mut oletan että saan nopeempia vastauksia tekemällä uuden :/

Joten, siis oon 15v poika ja käyny vasta vähä reilun kuukauden salilla, mutta lenkkeilly olen jo muutama kuukautta, enkä oo laihtunu ku ~2kg, kun pitäis saada pois varmaa 8 lisää. Ja tien kyl mist se kiikastaa, ruokavaliosta tietenkin.. Pistelen naamaan mitä sattuu ja millon sattuu, joka koituu mun turmioks..
Voisitteko auttaa laatimaan nälän vievän ja terveellisen ruokavalion? Lisäravinteita on: Hera80, Kreatiini, BCAA (ja kofeiini).

Pahoittelen vie et tein uuden threadin mut oon niin kärsimätön joidenkin asioiten suhteen, ikävä kyllä.. Mutta lenkkeilystä ja "saleilusta" oon kiinnostunu ensimmäistä kertaa elämässäni oikeesti

So please Pakkotoisto.com, pimp my diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni sun kannattais lukea vähän noita threadeja alempana eikä olla niin kärsimätön. Ei millään pahalla.

Aloituspostissa jo tiedostit ongelmasi ja varmaan turha kertoa ratkaisua. Miten aiot kehittää itsekuria netissä? Ruokavalioesimerkkejä on foorumi täynnä ja tiedät varmaan, mikä on ''kunnon ruokaa'', joka pitää nälän kurissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom