SUPERCARB 1kg -40%

Taas uusi tyttö sivuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
Jiihaa..olenpa löytänyt kerrankin palstan missä on muita naisia,joilla himot on samat.. siis nyt puhutaan treenaamisesta ;) eikä niistä ihanan treenatuista miehistä:lol2:

Nyt olisi kiva tietää kuinka moni tyttö treenaa ns.omaksi huviksi ja ehkä jopa miesten silmien iloksi ja kuinka moni sitten taas on jonkun näköisessä kisaputkessa??
Itse olen aina treenannut vain omaksi iloksi. Tietysti esim.fitness on aina kiinnostanut,mutta kun tuli tuommoinen kasvava massu siihen väliin joten näiden vuosien varrella (jälkikasvu 4v) olen unohtanut koko aiheen. Minä,äiti..fitnessiin..ei kai sentään.

Onkos täällä muita mammoja paikalla?? Olisi kiva tietää miten on saanut kasvatuksen ja treenin menemään yhteen.
Oma treeni on ollut katkolla tosiaan vaihtelevasti viimeisen 4 vuoden aikana,mutta nyt olen päättänyt että taas se alkaa ja urakalla,jätkä mukaan salille piirtelemään setien iloksi.
Ennen "äidin uraa" tuli käytyä salilla 4-6 krt viikossa ja aerobista tehtyä vähintään 3 krt viikossa..joten se kunto mikä sillon oli..ajattelen sitä vieläkin kieli pitkänä.
Joka tapauksessa..on kiva tutustua saman henkisiin ihmisiin..
Palataan asiaan!
:lol2:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tervetuloa! Minä treenailen omaksi ilokseni eikä mitään kisaputkea ole näkyvissäkään. Enpä kuitenkaan usko, etteikö sinulla äitinäkin olisi kaikki mahdollisuudet nousta vielä kisalavalle - eiköhän täältäkin löydy joitakin kisaajia jotka ovat jo jälkikasvua hankkineet? Ei muuta kuin tsemppiä treeneihin, kyllä se vanha kunto sieltä nopeasti löytyy kun pääset vauhtiin :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hei vaan ja teretulemas!
Minullakin on jälkikasvua, syksyllä 4v. täyttävä poika. Ja kun
sekä mies että minä treenaamme, ja mieluiten yhdessä, on aikataulujen järjestäminen välillä hankalaa, mutta kyllä se onnistuu kun oikein yrittää. Meilläkin on poika joskus mukana salilla, mutta mieluiten sitä yrittäisi päästä ihan keskenään.
Minä olen joskus nuoruusvuosina treenaillut kausittain, mutta vasta pojan syntymän jälkeen innostuin taas säännöllisesti käymään salilla. Välillä oli vähän taukoa, mutta viime talvesta asti olen käynyt 3-4 kertaa viikossa. Tulevana syksynä ajattelin vielä yrittää saisinko jumpan tai pari mahtumaan jollekin illalle, mutta jos ei niin sitten tyydyn pelkkään punttitreeniin. En ole oikein ikinä ollut minkään aerobisen liikunnan ystävä...:rolleyes:
Ja ihan omaksi iloksi treenailen. Eihän sitä samaa kroppaa enää ikinä saa takaisin (vrt. raskausarvet mahassa...), mutta kieltämättä on kiva sentään lähes kolmikymppisenä ja äitinä pitää nuorekkaampia ja tiukempia vaatteita kuin vaikkapa 5 vuotta sitten ;)
Treeni on myös sellainen "henkireikä" ja "omaa aikaa", jota ei vaihtaisi enää pois, ja on tosi kiva että mieskin kannustaa eikä ole että "taasko sä lähdet ja jätät mut lapsenvahdiksi..."
Tosin useimmiten, kuten jo sanottu, me käydään yhdessä salilla, ja sehän on myös sitten meidän omaa yhteistä aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom