Töitä talveksi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu

jawhead

Banned
Liittynyt
4.1.2007
Viestejä
4 984
Joo elikkä alotin tuossa pari viikkoa sitten kattofirmassa hommat ja totesin että vaikka onkin ihan mahtava työ näin kesäsin sitä ei voi tehdä talvella.. työkaveri lähinnä on lomautettuna talvisin ja saa jostain kassasta rahaa mutta elintaso kyllä laskee aika roimasti kylmän kauden ajaksi siinä.. mitähän hommia sitä mahtaisi olla talvisin? Yksi jota mietin olis tuonne rannikolle kalahommiin mutta se vaatis juu sen että puolen vuoden välein muuttais edes ja takas joten ei ihan ideaalia ole tuokaan. Kaupan kassakaan ei ihan se paras homma olis mulle istua joten mitähän mielekästä hommaa sitä talvella löytyy?

Vai onko jollain sitten tietoa minkälaisia apurahoja siinä on mahdollista hakea tuon kassasta saadun lisäksi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo elikkä alotin tuossa pari viikkoa sitten kattofirmassa hommat ja totesin että vaikka onkin ihan mahtava työ näin kesäsin sitä ei voi tehdä talvella.. työkaveri lähinnä on lomautettuna talvisin ja saa jostain kassasta rahaa mutta elintaso kyllä laskee aika roimasti kylmän kauden ajaksi siinä.. mitähän hommia sitä mahtaisi olla talvisin? Yksi jota mietin olis tuonne rannikolle kalahommiin mutta se vaatis juu sen että puolen vuoden välein muuttais edes ja takas joten ei ihan ideaalia ole tuokaan. Kaupan kassakaan ei ihan se paras homma olis mulle istua joten mitähän mielekästä hommaa sitä talvella löytyy?

Vai onko jollain sitten tietoa minkälaisia apurahoja siinä on mahdollista hakea tuon kassasta saadun lisäksi?

Muutat jonnekin Etelä-Aasian halpamaahan talveksi. Rahat riittää korkeaan elintasoon eikä tule kylmä.

Tai mitä talvisesonkitöitä sitä onkaan?
-Hiihtokeskuksissa tarvitaan työvoimaa?
-Lumitöihin?
-Metsuriksi savotalle?
-Joulupukiksi?
 
Itteäni ainakin vitutti lomautuksen jälkeen palata töihin. Syynä se että nyt tarvii käydä joka arkipäivä töissä ja saan sen reilu 300€ enemmän kuin työttömyyskassasta.

Mä olen mielelläni ainakin muutaman talvikuukauden lomilla.

Jep. En vastannut yhteenkään kysymykseen, kunhan yritän netin kautta levittää rappiollista laiskuuttani...
 
Back
Ylös Bottom