- Ikä
- 40
Onko muilla punttimimmeillä ilmennyt koskaan täydellistä kyllästymistä reenaamiseen? Mulla on tässä nyt jo kohta pari kuukautta ollut reenitaukoa, kun ei vaan kiinnosta. Olen sitten koittanut reenata vähän muulla tavalla esim. harrastanut spinningiä, lenkkeilyä jne.. mutta punttireeni ei vaan huvita ollenkaan. Olen kyllä koittanut väkisin reenata, mutta eihän siitä mitään tule. Minkäänlaisia tehoja ei saa reeniin ja usein se jää kesken. Kuitenkin mulla on ihan hirveen huono omatunto, kun en reenaa. :curs: Olen ajatellut nyt pientä ohjelman muutosta. Ajattelin että jos ottaisin nyt hetken hieman rennommalla ohjelmalla ja pari kertaa viikossa. Onko mimmeillä mitään hyviä vinkkejä kuinka pääsisin taas kiinni reeniin?
P.S Tuli tässä mieleen, että reenihalun menetys voisi ehkä johtua stressistä? Mulla on koulun kanssa kauhea kiire ja mitään muuta en pahemmin pysty ajattelemaan. :itku: Onneksi tämä asia korjaantunee kesäkuun alussa.
P.S Tuli tässä mieleen, että reenihalun menetys voisi ehkä johtua stressistä? Mulla on koulun kanssa kauhea kiire ja mitään muuta en pahemmin pysty ajattelemaan. :itku: Onneksi tämä asia korjaantunee kesäkuun alussa.