• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tänne kaikki pari- ja ihmissuhdeongelmat

Mä en ole isä enkä pysty esittämään sellaista heille. Joo mutta mistä löydän motivaatiota lähteä mukaan pitämään hauskaa kun se on kaikkea muuta? Pukeutuminen, syöminen, kaikki on niin vaikeaa että esim reissu lintsille muuttuisi helvetiksi
Mä tiedän niin sun fiilikset.
Vaikka kuinka nätisti kertoo että tekee vain itselleen harmia niin ei voi uskoa.
Meillä on tosin melko hankala adhd tapaus mutta kuitenkin.
Miksi mä aina kirjoitan meillä vaikka se on mennyttä??

Mä tiedän niin sun fiilikset.
Vaikka kuinka nätisti kertoo että tekee vain itselleen harmia niin ei voi uskoa.
Meillä on tosin melko hankala adhd tapaus mutta kuitenkin.
Miksi mä aina kirjoitan meillä vaikka se on mennyttä??
Jos olisi muita ongelmia olisin lähtenyt jo. En haluaisi tämän takia luovuttaa. Hän väittää että se auttaisi jos ne oppisi tuntemaan minua mutta se on ihan sama juttu missä vaan ollaan. Saa nähdä, tulee olemaan vaikeaa koska se vaatii erittäin paljon

Jos olisi muita ongelmia olisin lähtenyt jo. En haluaisi tämän takia luovuttaa. Hän väittää että se auttaisi jos ne oppisi tuntemaan minua mutta se on ihan sama juttu missä vaan ollaan. Saa nähdä, tulee olemaan vaikeaa koska se vaatii erittäin paljon
Onko koulussa ongelmia tai onko hänellä esim. vaikea saada kavereita ja ongelmat lähinnä siirtymätilanteissa?
Jos on niin kannattaisi ehkä tutkia asia koska apuakin on saatavilla.

Onko koulussa ongelmia tai onko hänellä esim. vaikea saada kavereita ja ongelmat lähinnä siirtymätilanteissa?
Jos on niin kannattaisi ehkä tutkia asia koska apuakin on saatavilla.
Ongelma on siinä että ne tod saa tehdä mitä haluavat isänsä luona ja äitikin silittää niitä liikaa. Molemmat ovat samanlaisia ja täytyy sanoa että osittain syytäm vanhempia

Eilenkin puoliso pyysi hakemaan poika autosta. Perkele jos 9 vuotias jää autoon kiukuttelemaan niin jääköön. Pitäiskö mennä nätisti pyytämään että tulisitko kiltti sisään vai?

Monen menneen nykyisen ja tulevan asian summana olen miettinyt josko alkaisin elämään ihan vain elämää ilman naista?
Ei sillä etteikö niistä olisi iloa ja nytkin olisi iloa mutta tilanteet tulee muuttumaan melko radikaalisti ja pohtinut millaisia zen kursseja löytyisi jolla pitäisi itsensä ruodussa.

Wombut

VIP
Ehkä tarvitset vain hiukan erilaisen suhteen/naisen kuin se stereotyyppinen Disneyn myymä visio. Avoimempaa suhdetta (monessakin mielessä) mutta kumminkin sellaisen missä on turvallinen ja haluttu olo molemmilla, mutta ehkä esim välitön päämäärä ei edes ole lyödä yhtä yhteistä osoitetta, sormuksia sormeen ja siittää pari lasta tai ottaa muutenkaan yhteistä lainaa.

Ei nyt tälläinen asia, mutta itsekin joskus miettinyt sitä että olisi kiva miettiä asioita =D Kuulostaa hullulta mutta musta tuntuu että monesti se että "no käyn lenkillä" ja sinä aikana olisi tarkoitus joskus saada hyvinkin monimuotoisiin askarruttaviin asioihin itse jokin ratkaisu tai lopputulema niin että sen voisi siirtää pois mielestä tyytyväisenä ja todeta että tuo ajatus on nyt käsitelty. Tämä ei nyt sovi tänne parisuhdeongelmiin omalta osalta, mutta tätä joskus miettinyt... juurikin lenkillä... enkä ole varma että mitä mieltä olen tästä miettimisestä... Vai vaatiiko kaikki isot oivallukset sen 7 vuoden asumisen luostarissa?

Ehkä tarvitset vain hiukan erilaisen suhteen/naisen kuin se stereotyyppinen Disneyn myymä visio. Avoimempaa suhdetta (monessakin mielessä) mutta kumminkin sellaisen missä on turvallinen ja haluttu olo molemmilla, mutta ehkä esim välitön päämäärä ei edes ole lyödä yhtä yhteistä osoitetta, sormuksia sormeen ja siittää pari lasta tai ottaa muutenkaan yhteistä lainaa.

Ei nyt tälläinen asia, mutta itsekin joskus miettinyt sitä että olisi kiva miettiä asioita =D Kuulostaa hullulta mutta musta tuntuu että monesti se että "no käyn lenkillä" ja sinä aikana olisi tarkoitus joskus saada hyvinkin monimuotoisiin askarruttaviin asioihin itse jokin ratkaisu tai lopputulema niin että sen voisi siirtää pois mielestä tyytyväisenä ja todeta että tuo ajatus on nyt käsitelty. Tämä ei nyt sovi tänne parisuhdeongelmiin omalta osalta, mutta tätä joskus miettinyt... juurikin lenkillä... enkä ole varma että mitä mieltä olen tästä miettimisestä... Vai vaatiiko kaikki isot oivallukset sen 7 vuoden asumisen luostarissa?
öääähhööää… olipas tajunnanvirtaa.

Monen menneen nykyisen ja tulevan asian summana olen miettinyt josko alkaisin elämään ihan vain elämää ilman naista?
Ei sillä etteikö niistä olisi iloa ja nytkin olisi iloa mutta tilanteet tulee muuttumaan melko radikaalisti ja pohtinut millaisia zen kursseja löytyisi jolla pitäisi itsensä ruodussa.
Kyllä minusta yksinolossa on puolensa.

Tekee hyvää välillä keskittyä rakentamaan omia ystävyyssuhteitaan. Ne ovat kuitenkin sellaisia läpi elämän -suhteita, ei niihin käytetty aika mene hukkaan. Ja omiin lapsiin tutustumiseen käytetty aika ei ainakaan mene koskaan hukkaan - käyttää aikaa auttaakseen niitä kasvamaan onnellisiksi ja tasapainoisiksi yksilöiksi. Noilla ihmissuhteilla rakentaa kuitenkin omaa elämäänsäkin pidemmälle.

Onnistuuhan tuo varmaan, vaikka sulla oiskin se uusi tyyppi siinä. Mutta ei se ihan ilman kuhertelusuhdettakaan olo huono vaihtoehto ole.

Viimeksi muokattu: