• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tänne kaikki pari- ja ihmissuhdeongelmat

Aloittajalle vinkiksi, kokeile hetken kohdella naistasi kuin kuningatarta, kuin hän olisi maailman kaunein nainen ja juuri sinun nainen. Voi kokeilla silloin tällöin jäädä katsomaan naista ja sanoa että kylläpä näytätkin kauniilta tänään tms. Anna paljon huomiota, nimenomaan ulkonäöstä. Jokaisessa naisessa (ja miehessä) on jokin asia joka on todella kaunis, toisilla ne on silmät, toisilla perse, toisilla rinnat jne. Jos et oo tätä tehnyt niin älä nyt heti rupea kehumaan joka päivä, vaan aloita varovaisesti.
Silloinhan mies on irstas sika ja valehtelija joka haluaa vaan saada.

Ai jaa. Kai mies nyt jotain kaunista on naisessa nähnyt kun on tämän kanssa kimppaan lähtenyt ja lapsia ruvennut tekemään?
Naiset vaan on fiksuja öttösiä. Kohteliaisuuden pitää olla sellanen missä on vähintään osa totta. Sellanen minkä voi sanoa ja myöskin kehonkielellään todeksi näyttää.
Eli mitä tahansa ei pidä kehua, fiksun miehen pitää etsiä se asia minka voi sanoa riittävällä uskottavuudella. Lisäksi naisen pitää olla vastaanottavaisella tuulella, milloin tahansa töksäyttäminen ei toimi.

Matelu pillunsaamiseksi on nimittäin taiteen laji. Varsinkin näin rumemmalle miehelle. Kaunispoika voi suoltaa ällöä feikkihunajaa, sellanen saa valeet anteeksi. Ruma on kehuineen vain irstas sika joka haluaa pillua.

Naiset vaan on fiksuja öttösiä. Kohteliaisuuden pitää olla sellanen missä on vähintään osa totta. Sellanen minkä voi sanoa ja myöskin kehonkielellään todeksi näyttää.
Eli mitä tahansa ei pidä kehua, fiksun miehen pitää etsiä se asia minka voi sanoa riittävällä uskottavuudella. Lisäksi naisen pitää olla vastaanottavaisella tuulella, milloin tahansa töksäyttäminen ei toimi.

Matelu pillunsaamiseksi on nimittäin taiteen laji. Varsinkin näin rumemmalle miehelle. Kaunispoika voi suoltaa ällöä feikkihunajaa, sellanen saa valeet anteeksi. Ruma on kehuineen vain irstas sika joka haluaa pillua.
Ilmeisesti mulla on huonot ilmaisutaidot, tarkoitin kun sanoin lopussa että jokaisella naisella on jokin kaunis juttu, silmät, rinnat, takapuoli tms, usein se on juuri se joka auttaa miestä rakastumaan naiseen (ehkä?), ja se on hyvä kehun kohde. Lisäksi kun on rakastunut, voi olla muitakin asioita mitä glorifioi naisen ulkonäössä. Varoitin myös yhtäkkiä jakamasta vuolaasti kehuja jos ei ole sitä ennen tehnyt koska se on epäilyttävää.

Mutta ei se mua haittaa jos aloittaja saa kuvan mieheltä että naista ei kannata kehua ja heidän parisuhde menee poikki kun eivät saa suhdettaan korjattua.

Ilmeisesti mulla on huonot ilmaisutaidot, tarkoitin kun sanoin lopussa että jokaisella naisella on jokin kaunis juttu, silmät, rinnat, takapuoli tms, usein se on juuri se joka auttaa miestä rakastumaan naiseen (ehkä?), ja se on hyvä kehun kohde. Lisäksi kun on rakastunut, voi olla muitakin asioita mitä glorifioi naisen ulkonäössä. Varoitin myös yhtäkkiä jakamasta vuolaasti kehuja jos ei ole sitä ennen tehnyt koska se on epäilyttävää.

Mutta ei se mua haittaa jos aloittaja saa kuvan mieheltä että naista ei kannata kehua ja heidän parisuhde menee poikki kun eivät saa suhdettaan korjattua.
Niin no voihan vika olla miehessäkin tietysti. Tai nainen ihastunut toiseen ja oma ukko ei enää kiinnosta.

Niin ja kyllähän sitä ihailua ja halua on ihan terveellistä kumppanille ilmaista vaikkei seksin puutteessa olisikaan. Se on ihan ilmainen ja helppo tapa tehdä toiselle hyvä mieli. Eikä sen tarvitse olla mitään hunajasiirappilirkuttelua, mutta kai siinä toisessa nyt pitäisi aika paljonkin olla hyviä puolia, viehättäviä ominaisuuksia ja seksikkäitä piirteitä kun sen on itselleen valinnut. Niin ei siitä nyt varmasti haittaakaan ole jos niistä hyvistä puolista kumppaniaan muistuttelee. Tuntuuhan se itsestäkin kivalta kuulla. Ja jos tuntuu että niitä kehun aiheita pitää viikko miettiä ja suurin osa valehdella niin sitten ehkä kannattaa vaihtoa jo vakavasti harkita. Miksi sellaisen ihmisen kanssa tarvitsisi olla josta ei oikeasti edes tykkää?

Tämä nyt ihan yleisesti, ei liittyen tähän edellä käsiteltyyn tapaukseen suoranaisesti.

N.T

Ikä
31
Kaupunki
lpr

Omien kokemusten mukaan ollaan todella heikoilla jäillä kun lähdetään glorifiomaan naisen jotain tiettyä ulkoista ominaisuutta.
VRT. "Sinulla on kyllä todella kauniit rinnat" "Eikö minussa ole mitään muuta kaunista kuin tissit!?" -> möks

julein

VIP
Ikä
35
Omien kokemusten mukaan ollaan todella heikoilla jäillä kun lähdetään glorifiomaan naisen jotain tiettyä ulkoista ominaisuutta.
VRT. "Sinulla on kyllä todella kauniit rinnat" "Eikö minussa ole mitään muuta kaunista kuin tissit!?" -> möks
Kyllä mun kokemuksen mukaan kun tilanne on äitynyt oikeasti huonoksi niin se tissienkin kehuminen on hyvä juttu. Jos toinen ajattelee ettei itsessä ole mitään haluttavaa, kumppani on omissa oloissaan ja tulee epäilys että ehkä se oikeasti haluaisi olla ihan jossain muualla, niin kyllä tissien kehuminen on hyvä juttu. Aika usein sille naiselle on ollu tärkeetä että se huomataan ja nähdään. Ja se kerrotaan kans sille.

No hanki aikuista seuraa. Ei kai kukaan normaali ihminen käännä asioita sillä tavalla, että jonkun asian kehuminen tarkoittaa, että kaikki muu on huonoa? Siinä pitää olla jo melkoisia ongelmia.

Doya, teillä on vissiin pieniä lapsia? Imettikö vaimo pitkään, tai imettääkö ehkä jopa vielä? Prolaktiini voi sotkea estrogeenituotannon niin pahasti, että se aiheuttaa jopa vaihdevuosioireita (unettomuutta, kuumia aaltoja, ahdistusta, haluttomuutta, paikkojen kuivumista). Joillakin voi mennä tosi pitkään ennen kun hormonitoiminta palautuu, ja olo on tosi syvältä.

Jos raskaus, synnytys ja imetys on oikein kunnolla imeneet rauta-arvot tyhjiksi, nekään ei vielä kahdessa kuukaudessa välttämättä tokene. Kannattaa pyytää hemppa otettavaksi uudelleen, ja varastorauta samalla. Jos ne edelleen on alhaalla, joku toinen rautavalmiste voi imeytyä paremmin. Vaihtelee kenen maha sietää mitäkin.

Nämä siis kannattaa tarkistuttaa jos vaimo haluais haluta, mutta kroppa ei suostu yhteistyöhön. Jos hän ei nää ongelmaa, niin sitten ei näistä oikeestaan oo mitään iloa.

JS88

VIP
Kaupunki
Oulu
Tässä nyt lienee pari eri skenaariota. Se että nainen ei näe edes ongelmaa tässä ja silloin voi käydä Rantapallot.

Jos taas häntäkin harmittaa tilanne, halut on joskus kohdannut paremmin ja halua olisi jatkossakin muuhunkin kuin yhteisten lasten vanhemmuuteen, niin kaiken järjen mukaan kehuista ei noin käännä kukaan.

En mä ainakaan tiedä ketään tuttavapiiristäni, joka ei olisi parisuhteeseen mennessä nähnyt kumppaniaan haluttavana. Eikö se nyt liene ihan yksi tärkeä ero parisuhteen ja kaveruuden välille. Silloinhan se on positiivista eikä irstaan sian merkki. Nyttenkin kyseisessä tapauksessa mies edelleen haluaa naista, joten puoliso tuskin ajattelee kehujen olevan valhetta ja niistä suuttuu (n)

Vittu oliko tämä nyt tässä. Kaikki olisi hyvin jos suhtautuisin lapsiin eri tavalla. En vaan pysty siihen, yritä vittu kuunnella sitä jatkuvaa valittamista 24/7 ja sitten iloisena lähteä uimahalliin mukaan.vittu

Vittu oliko tämä nyt tässä. Kaikki olisi hyvin jos suhtautuisin lapsiin eri tavalla. En vaan pysty siihen, yritä vittu kuunnella sitä jatkuvaa valittamista 24/7 ja sitten iloisena lähteä uimahalliin mukaan.vittu
Väärin se on niitäki kohtaan jos asenne näkyy suhtautumisessa. Eiku ampaset vapaille laitumille uutta lehmää ettiin. Otat sitte jatkossa sellasen joka ei oo lisääntyny. Tai pennut jo vanhempia eikä niin isoja maanvaivoja.

Väärin se on niitäki kohtaan jos asenne näkyy suhtautumisessa. Eiku ampaset vapaille laitumille uutta lehmää ettiin. Otat sitte jatkossa sellasen joka ei oo lisääntyny. Tai pennut jo vanhempia eikä niin isoja maanvaivoja.
Olettaa sopinee ettei ole omia muksuja?
On mulla poika. Olen ollut ihan normaalisti. Tervehdin ja kysyn kuulumisia jne. Kyllä osallistuisin enemmän jos ne osaisivat käyttäytyä. Yritän vielä olla avoimempi, saa nähdä miten käy.

On mulla poika. Olen ollut ihan normaalisti. Tervehdin ja kysyn kuulumisia jne. Kyllä osallistuisin enemmän jos ne osaisivat käyttäytyä. Yritän vielä olla avoimempi, saa nähdä miten käy.
Ehkä ne osaisivat enemmän, jos osallistuisit enemmän :unsure:
Lapsen tehtävä ei ole "ansaita" rakkautta ja huomiota vanhemmiltaan.

Ehkä ne osaisivat enemmän, jos osallistuisit enemmän :unsure:
Lapsen tehtävä ei ole "ansaita" rakkautta ja huomiota vanhemmiltaan.
Mä en ole isä enkä pysty esittämään sellaista heille. Joo mutta mistä löydän motivaatiota lähteä mukaan pitämään hauskaa kun se on kaikkea muuta? Pukeutuminen, syöminen, kaikki on niin vaikeaa että esim reissu lintsille muuttuisi helvetiksi