• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tänne kaikki pari- ja ihmissuhdeongelmat

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Se tyyppi ei tule ikinä hakemaan kamojaan. Ellet tee asialle jotain hammasharja jää merkkaamaan tyypin reviiriä ikuisiksi ajoiksi. Mun pelikirjassa mies jää silloin voitolle.
On sellaista, että uskon tulevan.

e: jos olisi ollut pelkka hammasharja ja dödö niin olisin heittänyt roskiin.

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Nyt valoja päälle edes vähän. Jos se mies olisi vaikka pettänyt tai tehnyt jotain muuta oikeasti sikamaista, niin ymmärtäisin vielä kostomentaliteetin vaikken kostoa välttämättä pitäisi fiksuna vaihtoehtona silloinkaan, mutta kun on kyseessä epämääräinen säätö, jossa kiukuttelua ja väärinymmärryksiä on ollut ihan puolin ja toisin, prosentuaaliseen syyllisyyteen kantaa ottamatta, niin pitää kyllä olla aika vittupäinen nuljaska saadakseen siitä aikaan skenaarion, jossa pitää marttyyrina alkaa kostamaan ja tekemään toisen elämästä vaikeaa homman ajettua karille.

Wombut

VIP
Forumi jossa saa läpi vain oman ja itseään edustavan näkökulman ja asioita voi kääntää ihan miten haluaa ilman että toinen syytetty saa puolustautua millään tavalla... Miten tässä silti kävi niin että oma mielipiteeni kääntyi (totuus: ei ollut tarvetta kääntyä missään vaiheessa) siihen että lähtisin juhlimaan tapausta `kurjan` eksäsi kanssa ja ja vähän hihiteltäisiin että hitto se oli jo lähellä mutta hienosti väistetty ajoissa kun alkoi lapsellisuus ja ilkeys paljastumaan.

Noh en tietenkään toivo että kukaan yksin jää (joka haluaa parisuhteen) mutta toivottavasti tästä osaat ottaa vinkkejä itsesi kehittämiseen ja asioihin joita työstää etenkin kun saat hiukan enemmän aikaa eron väliin. Uskon meinaan että vaikka onkin vaikeaa, on se silti helpompaa sinun koittaa työstää itseäsi kuin löytää todella hyvää miestä jonka mielestä tämän casen ulkopuolisille herättämät ajatukset kypsyydestäsi ja asenteistasi olisi jotenkin vain plussaa.

Pahoittelen kohtuu suoraa kirjoitusta ja tämä on vain oma anonyymi tulkinta antamistasi tiedoista, en koita ilkeillä vaan tiedän myös itse omakohtaisesti että joskus ero, on se sitten 2kk tai 2v jälkeen, onnistuu avaamaan todella hyödyllisiä itestutkiskelun kanavia. Tsemppiä syksyyn ja kaikkea hyvää!

@Ferya
Aivan käsittämättömän lapsellista toimintaa minulta mutta silti haluan vähän hihitellä kun ajelee 200km hakemaan muutamaa juttua.
No ei oikeastaan, ylemmyydentunne ja pahasilmä ovat katoavaa kansanperinnettä, mutta molemmat parempia kuin mustamaalailut, väkivalta tai muut tilalle tulleet "ei lapselliset" -tavat.
On suorastaan mukava katsoa tampiota silmiin "kylillä / viimeisen kerran" tms. joka tietää että on niin perseestä että itseäänkin hävettää.
Ongelmaksi onkin muodostunut se että keskiverto kansalainen on jo niin lowcast/scumbag tavoiltaan ja olemukseltaan että se että et kosta, on vain voittoa heille eikä pahasilmä hetkauta varsinaisesti, siihen on niin tottunut toimiensa myötä :(.
Lippu korkealla ja sillain.

Mitäs mä oon jättänyt lukematta. Yleensä olen jopa paranoiaisen hyvä lukemaan kuviteltuja luonteenhäiriöitä jo tekstistä. En huomannut tässä mitään, ja muut on ihan innoissaan.
1) Mies loukkasi jatkuvasti
2) Saa hakea itse kamansa
3) paska-akka(vai "profit"?)

Itse mieluiten olisin jo laittanut kamat roskiin jos kehtaa bensakuluista puhua.
Polttanut roskiksen kun rahaa oli muuhunkin.
Oikeasti antanut tulla itse hakemaan rojunsa valmiiksi pakattuina, koska olen hyvätahtoinen hölmö.
*nyt kun muistelin, on käynyt näin, alle 100km matkaa, ei voitu puhua asioita jotka olivat alkaneet hiertää, odotin perjantain, odotin lauantain, illalla pakkasin kamat valmiiksi sitten, myöhemmin elämssä soitti puhelimella, no puhuttiin tunti pari, sitten tulikin akalta poru kun "näähän oli kaikki ihan ratkaistavissa nää asiat". No niin oli, tiesin sen, ja olin valmistautunut ottamaan tilannetta sarvista. "Mutta oli niin vitun kiire ja pitkä matka" että piti 2pvä tapaamista siirtää kunnes oli sunnuntai-ilta ja kiirus duuniin, panot päälle ja kamat kyytiin. Eli homma purkkiin.

Viimeksi muokattu:

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Tässä jutussa on mielestäni kaksi syyllistä: minä ja hän. Jos niitä haluataa hakea.

Silti kaiken tämän jälkeen koen, että hänen käytös muuttui dramaattisesti vähän sen jälkeen kun oltiin yhdessä sovittu, että ollaan kimpassa.
Aluksi alkoi viestin sävy laimeta ja sitten olikin kaikenlaista sitä ja tätä menoa. Kun asiasta kysyin niin kuulistan itsesäälivän itseäni. Oli kiva lähteä dokaamaan kavereiden kanssa (tämän kyllä ymmärrän koska kivaahan se on jos siitä tykkää), bensa alkoi maksaa, yhdessä ei ole kiva olla 24/7 vaikka aluksi oli ihanaa kun voitiin nähdä viikolla ja sitten koko viikonloppu.
Sitten alkoi olla jo päänvaivaa tulla tänne.
Kun kerroin epävarmuudestani niin se oli itsesääliruikuttamista.
Keskusteluja kun kävimme niin minulle sanottiin: ”olen aika kova provosoimaan”. Myöhemmissä tämä ’kova provosointi’ olikin vain läpänheittoa.
Kun sitten minä provosoidun hänen sanomisistaan niin saan vastineeksi radiohiljaisuusen. Kun asiasta asiallisesti kysyn, vastaus oli: ”olet sinäkin ollut hiljaa”.
Ihan spontaanisti mulle myös kerrottiin, että on rahat vähissä kun 300€ meni baarii. Ja hotelliyö lähikaupungissa on kiva vaihtoehto jos ei ole muuta tekemistä.
Mutta täytyy vielä muistaa, että bensa tänne maksaa.

Minä todella aion tästä kokemuksesta oppia. Katson peiliin ja mietin mitä olisin voinut tehdä toisin. Varmasti paljon asioita. Niitä en vielä tässä kohtaa osaa eritellä.
Mutta sen osaan sanoa, että omalta osaltani olen hänelle ollut täysin rehellinen ja vilpitön.
Vastineeksi sain vittuilua, takinkääntämistä, vähättelyä ja tyhjiä lauseita.

Minulle ei tietenkään ole oikeutta kostaa tai olla ilkeä mutta itse tässä en aio laittaa rikkaa ristiin hänen tavaroidensa kanssa.
En vaivaidu pakkaamaan tavaroita ja viedä niitä postiin.

Enkä ota itseeni tai loukkaannu muisen mielipiteistä.
Jokaisella on niihin oikeus.

Yhtä kaikki: olen tyytyväinen jotta hän näytti todellisen luonteensa jo nyt eikä vuosien päästä.
Ei muuta kuin tuulta purjeisiin uusia seikkailuja kohden hyvällä mielellä.

Kamat, joilla ei olis rahallista arvoa heittäisin saman tien mäkeen, mutta mikäli kyseessä olis jotain muuta rojua niin ilmoittaisin tyypille ajankohdan ja paikan, josta voisi tavaransa käydä hakemassa ja unohtaisin tuon jälkeen koko jutun. Mun mielestä ei ole Heliöstön velvollisuus toimittaa tavaroita postitse tai pitää huolta siitä, saako tuollanen napanöyhtä lopulta omaisuuttaan takaisin vai ei.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
ilmoittaisin tyypille ajankohdan ja paikan, josta voisi tavaransa käydä hakemassa ja unohtaisin tuon jälkeen koko jutun. Mun mielestä ei ole Heliöstön velvollisuus toimittaa tavaroita postitse tai pitää huolta siitä, saako tuollanen napanöyhtä lopulta omaisuuttaan takaisin vai ei.
Näin aion toimia.

Mitään villejä ideoita miten 9-vuotiaan saa tottelemaan ja kunnioittamaan vanhempiaan? Keskustelu, kiristäminen, uhkailu, lahjonta ja huutaminen ainakin kokeiltu. Tilanne kuormittaa kaikkien jaksamista jo kohtalaisen paljon.

Mitään villejä ideoita miten 9-vuotiaan saa tottelemaan ja kunnioittamaan vanhempiaan? Keskustelu, kiristäminen, uhkailu, lahjonta ja huutaminen ainakin kokeiltu. Tilanne kuormittaa kaikkien jaksamista jo kohtalaisen paljon.
Riittävällä määrällä lääkkeitä.
(eikä ollut edes vitsi t: ADHD perhe)